Onko naisessa mielestänne outoa, jos hänellä ei ole muita ystäviä kuin oma mies?
Kommentit (28)
Ei, eiköhän tuo ole yleistä sekä miehillä että naisilla, että paras ystävä on puoliso - jos siis liitto on hyvä.
Mun paras ystävä on oma mies, sitten on yksi toinen läheinen naispuolinen ystävä, jonka olen tuntenut ala-asteelta asti. Pian tulee kolme vuotta siitä, kun toinen läheinen naisystävä kuoli nopeasti edenneeseen syöpään. Lähes 10v. sitten kuoli äkillisesti pitkään sairastanut niin rakas ystävä, että vieläkin tulee kyynel silmään, kun häntä muistelen. En millään olisi halunnut hänestä luopua!
Kun vanhenee, ystävät yksinkertaisesti kuolevat pois. Tätä alkaa tapahtua jo 50+ iässä. Piiri ympärillä harvenee, mutta onneksi tuttavuudet jäävät ja niitä on helppo hankkia lisää.
Mun mies on mun ainoa ystävä. Mulla on tuttuja joita näen joskus baarissa.
Ei se kovin outoa ole naisten välinen ystävyys voi olla sanotaanko monimutkaista :D kaikenlaista kuullut ja itsekin kokenut. Miesten välinen ystävyys on erilaista ja näyttää miehillä jotenkin pysyvän sama jätkäporukka kymmeniä vuosia. Naisilla on vaikka mitä draamoja ja kiemuroita.
Ei. Todennäköisesti mies vienyt kaiken energian ja elämän naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Todennäköisesti mies vienyt kaiken energian ja elämän naiselta.
Heh, lisää onelinereita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole omia harrastuksia tai jotain. Aika tylsää muuten.
Jos on sellaisia harrastuksia, joita voi tehdä yksin, tai puolison kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ihmettele sitä, jos naisella ei ole ystäviä, koska siihen on joku hyvä syy, johon nainen ei itse ole syyllinen. Jos miehellä ei ole ystäviä, niin mies on naisten mielestä luuseri ja yksinäisyys johtuu miehen luonteesta.
Jos naisella ei ole naispuolisia ystäviä, ei se kiinnosta muita naisia, koska se ystävätön nainen ei ole niiden muiden naisten ystävä.
Harvalla on suomessa ystäviä. Joillain on hyvänpäiväntuttuja tai feikkikavereita.