Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihminen, johon olet rakastunut?

Vierailija
09.09.2023 |

Sillä lailla intohimoisesti. Ei ulkonäköön liittyvää asiaa vaan jotain muuta mitä tässä ihmisessä on.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu, naimisissa oleva, 54 vuotias mies. Odotan, että hänen vaimo jättäisi hänet. Haaveilin tänään, kuinka menisin miehen kanssa naimisiin ja saisin nukkua ja herätä hänen vieressään loppuelämäni. Hän on hellä, huomioiva, kosketus tuntuu hyvälle. Hän on intohimoinen, rakastaa seksiä. Ei puhu rumasti. On viisas. Tietää asioista paljon. Osaa puhua, jutella. Tykkää koskettamisesta. Hänellä on ihanat karvat vatsassa, johon voi upottaa kädet. Hän tuntuu hyvältä ja rakkaalta. Sellaiselta ettei hänestä halua päästää irti. Hän on vieressäni, vaikka fyysisesti ei olekaan, joka hetki. Tuollaista miestä minä rakastan, olen rakastanut jo pari vuotta.

Vierailija
2/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällää hetkellä on ole rakastunut. Sääli sillä rakastuminen toisi energiaa ja maailmankin näkisi huomattavasti valoisampana ja tulevaisuuden toiveikkaampana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä. Osaa aistia toisten tunnetiloja. On sinut itsensä kanssa, suhtautuu elämään positiivisesti, mutta on rauhallinen eikä mikään tyhjännauraja. 

Vierailija
4/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vetää viereensä ja painaa rintaansa vasten. Hän koskettaa nenääni ohimennen tai taputtaa takapuolelle. Arkisin pelleilemme yhdessä ja usein hän nostelee minua ilmaan sylissään. Hän on huomaavainen, lapsenmielinen (mutta ei lapsellinen ja omaa hyvät keskustelutaidot) ja innostuessaan hyvin fyysinen ja aktiivinen. Suuttuessaan hänen intohimonsa näkyy kiihkeämmin sanoissa, muttei koskaan ole loukkaaava ja nopeasti tyytyvä. Onneksi voin sanoa häntä elämänkumppanikseni.

Vierailija
5/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen, fiksu, hyvä erilaisten ihmisten kanssa, välillä raivostuttavan järjestelmällinen ja jyrkkäkin jossain mielipiteissään. Paras feikkidädä ( tämä on meillä rakkaudella annettu nimi) lapselleni ja ihminen, jonka toivon saavani pitää lähelläni myös ne seuraavatkin 25 vuotta, tai pidempäänkin.

Vierailija
6/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi mysteeri. Kiehtova, peloton, äkkipikainen, älykäs, tunteeton, fiksu, taiteilija, henkinen, kaunis.

Vierailija
7/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neegerinainen tästä läheltä. Paljon nuorempi kuin minä, mutta tosi hyvännäköinen. Sitä kun pääsisi painamaan tällainen keski-ikäinen valkoinen suomikarju..

Vierailija
8/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt ja väkivaltainen. Pakko pysyä erossa. En voi hyvin hänen seurassaan.

Vierailija
9/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen ja ujohko, suojeleva.

Fiktiivinen henkilö eräässä videopelissä.

Vierailija
10/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, kärsivällinen, huomaavainen, kokenut. Ajankulku katoaa hänen seurassaan. Voisin keskustella hänen kanssaan tuntikausia ja näin teenkin. Hellä, mutta kiihkeä. Hän haluaa minulle hyvää.

Vierailija
11/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, lempeä, keskustelutaitoinen ja komea. Kaikki muu unohtuu, kun olen hänen seurassaan.

Vierailija
12/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, hauska ja aistikas. Luotettava ja avulias.

Vierailija
13/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaimo, hyvä kuuntelemaan ja puhumaan mistä tahansa, hyvä laittamaan ruokaa....

Vierailija
14/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, rauhallinen, huumorintajuinen, looginen. Ollaan tärkeimmistä jutuista samaa mieltä ja niistä mistä ei olla saadaan hyvää keskustelua aikaan.

Vierailija
15/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, huumorintajuinen, puhelias, tarinoitsija, vekkuli, leikkisä.Röyhkeä, ottaa sen minkä haluaa ja mikä kuuluu hänelle.

Vierailija
16/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puhumaan, hyvä esiintymään, rakastaa taidetta ja kulttuuria ja hyvää ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän