Mistä ja milloin tiesit olevasi lesbo tai bi-nainen
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ns myöhäisherännäinen, +40 aviossa, eikä nyt ole kuin pari kokemusta. Ensimmäinen vähän kai olosuhteiden ja sattumankin kautta. Sydänystäväni on aina ollut bi-henkinen, mutta mitään sellaista ei ole välillämme ollut, jotain oni leikkimielellä joskus vihajaillut mutta ei enempää. Heillä tuli miehensä kanssa ero ja olin hänen kanssaan kahden mökillämme juttelemassa henkeviä ja lohduttelemassa. Viiniä nautittiin ja sellaista normia. Meillä siellä erillinen puusauna jossa ei ole juoksevaa vettä, mokissämme ainoastaan.. Sellaista pesuvesien lotrailua ämpäreissä saunassa ollessa. Olimme jo vähän viinissä ja yhdessä alkuillasta itketty, halittu ja parannettu maailmaa, oli aika läheinen ja mukavan avoin olo molemmilla. Löylyissä hän tarjoutui avuksi hiuksia pestessäni ja suostuinkin. Hyvälle tuntui se päänahan rauhalliseksi hieronnaksi muuttuva shampoon levitys ja nautin siitä täysillä. Vähän oli viipyilevä kosketus, mutta siinä
Petät miestäsi naisen kanssa ja saat 40 yläpeukkua. Tämmöstä tää sitten tällä palstalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ns myöhäisherännäinen, +40 aviossa, eikä nyt ole kuin pari kokemusta. Ensimmäinen vähän kai olosuhteiden ja sattumankin kautta. Sydänystäväni on aina ollut bi-henkinen, mutta mitään sellaista ei ole välillämme ollut, jotain oni leikkimielellä joskus vihajaillut mutta ei enempää. Heillä tuli miehensä kanssa ero ja olin hänen kanssaan kahden mökillämme juttelemassa henkeviä ja lohduttelemassa. Viiniä nautittiin ja sellaista normia. Meillä siellä erillinen puusauna jossa ei ole juoksevaa vettä, mokissämme ainoastaan.. Sellaista pesuvesien lotrailua ämpäreissä saunassa ollessa. Olimme jo vähän viinissä ja yhdessä alkuillasta itketty, halittu ja parannettu maailmaa, oli aika läheinen ja mukavan avoin olo molemmilla. Löylyissä hän tarjoutui avuksi hiuksia pestessäni ja suostuinkin. Hyvälle tuntui se päänahan rauhalliseksi hieronnaksi muuttuva shampoon levitys ja nautin siitä täysi
Naispuolinen kaappihomo.
Miten te ketjun naiset suhtautuisitte siihen, jos miehenne tekisi saman toisen miehen kanssa selkänne takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ns myöhäisherännäinen, +40 aviossa, eikä nyt ole kuin pari kokemusta. Ensimmäinen vähän kai olosuhteiden ja sattumankin kautta. Sydänystäväni on aina ollut bi-henkinen, mutta mitään sellaista ei ole välillämme ollut, jotain oni leikkimielellä joskus vihajaillut mutta ei enempää. Heillä tuli miehensä kanssa ero ja olin hänen kanssaan kahden mökillämme juttelemassa henkeviä ja lohduttelemassa. Viiniä nautittiin ja sellaista normia. Meillä siellä erillinen puusauna jossa ei ole juoksevaa vettä, mokissämme ainoastaan.. Sellaista pesuvesien lotrailua ämpäreissä saunassa ollessa. Olimme jo vähän viinissä ja yhdessä alkuillasta itketty, halittu ja parannettu maailmaa, oli aika läheinen ja mukavan avoin olo molemmilla. Löylyissä hän tarjoutui avuksi hiuksia pestessäni ja suostuinkin. Hyvälle tuntui se päänahan rauhalliseksi hieronnak
Tuolle naiselle ei ainakaan avoimuus ja rehellisyys ole parisuhteen kulmakiviä. Mutta naisellehan tää onkin ihan hyväksyttävää.
Epäilin sitä hieman yläasteiässä, mutta kielsin asian. Myönsin sen itselleni 24-vuotiaana ja sen jälkeen olikin paljon helpompi olla.
Täällä yksi nyt yli 50v nainen, ja satunnaisesti tulee mieleen termi "ehkä bi".
Tähän liittyi tapaus, jo varmaan yli 15 vuotta sitten, kun lapset oli pieniä ja käytiin paljon uimahalleissa uimassa. Kerran pesuhuoneeseen tuli samaanaikaan minua varmaan 10 vuotta nuorempi nainen kahden pienen poikansa kanssa. Ja hänen vartalo teki minuun todelle erikoisen vaikutuksen, voisin melkein väittää että en ikinä aikasemmin ole kiihottunut naisen alastoman vartalon katselemisesta, mutta hänellä on Niin täydellisen naisellinen olemus, häpy karvaton, jota silloin ei kovin usein yleisissä saunoissa tavannut. Olin hämilläni siitä, ja olisin todella halunnut katsella häntä vaikka kuinka pitkään.
Silloin ekan kerran ajattelin että mahdanko olla bi, niin ison tuntemuksen hän sai minussa aikaan, ihan vain olemassaolollaan.