Mistä ja milloin tiesit olevasi lesbo tai bi-nainen
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ns myöhäisherännäinen, +40 aviossa, eikä nyt ole kuin pari kokemusta. Ensimmäinen vähän kai olosuhteiden ja sattumankin kautta. Sydänystäväni on aina ollut bi-henkinen, mutta mitään sellaista ei ole välillämme ollut, jotain oni leikkimielellä joskus vihajaillut mutta ei enempää. Heillä tuli miehensä kanssa ero ja olin hänen kanssaan kahden mökillämme juttelemassa henkeviä ja lohduttelemassa. Viiniä nautittiin ja sellaista normia. Meillä siellä erillinen puusauna jossa ei ole juoksevaa vettä, mokissämme ainoastaan.. Sellaista pesuvesien lotrailua ämpäreissä saunassa ollessa. Olimme jo vähän viinissä ja yhdessä alkuillasta itketty, halittu ja parannettu maailmaa, oli aika läheinen ja mukavan avoin olo molemmilla. Löylyissä hän tarjoutui avuksi hiuksia pestessäni ja suostuinkin. Hyvälle tuntui se päänahan rauhalliseksi hieronnaksi muuttuva shampoon levitys ja nautin siitä täysillä. Vähän oli viipyilevä kosketus, mutta siinä
Petät miestäsi naisen kanssa ja saat 40 yläpeukkua. Tämmöstä tää sitten tällä palstalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ns myöhäisherännäinen, +40 aviossa, eikä nyt ole kuin pari kokemusta. Ensimmäinen vähän kai olosuhteiden ja sattumankin kautta. Sydänystäväni on aina ollut bi-henkinen, mutta mitään sellaista ei ole välillämme ollut, jotain oni leikkimielellä joskus vihajaillut mutta ei enempää. Heillä tuli miehensä kanssa ero ja olin hänen kanssaan kahden mökillämme juttelemassa henkeviä ja lohduttelemassa. Viiniä nautittiin ja sellaista normia. Meillä siellä erillinen puusauna jossa ei ole juoksevaa vettä, mokissämme ainoastaan.. Sellaista pesuvesien lotrailua ämpäreissä saunassa ollessa. Olimme jo vähän viinissä ja yhdessä alkuillasta itketty, halittu ja parannettu maailmaa, oli aika läheinen ja mukavan avoin olo molemmilla. Löylyissä hän tarjoutui avuksi hiuksia pestessäni ja suostuinkin. Hyvälle tuntui se päänahan rauhalliseksi hieronnaksi muuttuva shampoon levitys ja nautin siitä täysi
Naispuolinen kaappihomo.
Miten te ketjun naiset suhtautuisitte siihen, jos miehenne tekisi saman toisen miehen kanssa selkänne takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ns myöhäisherännäinen, +40 aviossa, eikä nyt ole kuin pari kokemusta. Ensimmäinen vähän kai olosuhteiden ja sattumankin kautta. Sydänystäväni on aina ollut bi-henkinen, mutta mitään sellaista ei ole välillämme ollut, jotain oni leikkimielellä joskus vihajaillut mutta ei enempää. Heillä tuli miehensä kanssa ero ja olin hänen kanssaan kahden mökillämme juttelemassa henkeviä ja lohduttelemassa. Viiniä nautittiin ja sellaista normia. Meillä siellä erillinen puusauna jossa ei ole juoksevaa vettä, mokissämme ainoastaan.. Sellaista pesuvesien lotrailua ämpäreissä saunassa ollessa. Olimme jo vähän viinissä ja yhdessä alkuillasta itketty, halittu ja parannettu maailmaa, oli aika läheinen ja mukavan avoin olo molemmilla. Löylyissä hän tarjoutui avuksi hiuksia pestessäni ja suostuinkin. Hyvälle tuntui se päänahan rauhalliseksi hieronnak
Tuolle naiselle ei ainakaan avoimuus ja rehellisyys ole parisuhteen kulmakiviä. Mutta naisellehan tää onkin ihan hyväksyttävää.
Epäilin sitä hieman yläasteiässä, mutta kielsin asian. Myönsin sen itselleni 24-vuotiaana ja sen jälkeen olikin paljon helpompi olla.
Luulin olevani poikkeava, kun en nuorena pojista kiinnostunut kuten muut.
Sitten kun ihastuin ensimmäisen kerran ja se olikin tyttö, kuten itsekkin, niin kyllähän tajusin mikä homma! Oltiin hänen kanssaan ystäviä ensin, sitten vähän lähennyttiin, nukuttiin vierekkäin ja vietettiin aikaa yhdessä koko ajan. Kädestä pidosta, varovaisiin pusuihin, siitä muuallekin koskemiseen ja lopulta seksiin. Kaunista ja herkkää aikaa.
Vieläkään en ole tuntenut mitään seksuaalista miehiä kohtaan.
N36
Tuo bissejen kiusaaminen on vanha juttu jo. Luulen että se on pohjautunut lesbojen pelkoon "menettää" naisensa miehille. Kukin saa kokeilla ja tutustua omiin haluihin, vie ne minne vain. Ne voi myös muuttua kellä vain, milloin vain, elämän varrella.
Nykyään hyväksytään pääsääntöisesti kaikki 🌈 värit ja sävyt! Kokeilemaan vain rohkeasti. Pridessä ja muissa tapahtumissa on hyvä meninki, saat varmasti vertaistukea ja uusia tuttavuuksia.
T.Lesbo -88
Aina olen tiennyt. Ensimmäiset ihastukset vain vahvisti asian.
Puolisoni taas on myöhäisherännyt ja monien epäonnistuneiden hetero suhteiden jälkeen ymmärsi ja löysi itsensä. Kävi pitkään psykoterapiassa ja tutkiskeli seksuaalisuuttaan. Kunnes uskalsi antaa itselleen mahdollisuuden tutustua naisiin siinä mielessä. Ensimmäinen ihastuminen oli voimakas kokemus hänelle, mutta se päättyi valitettavasti ikävästi. Jäi kuitenkin sille tielle ja naisia ei kuulemma vaihtaisi enää mihinkään. Luulen että hän on ollut aina naisiin päin, mutta yhteiskunnan takia yritti elää "kuten kuuluu". Oli vaikea paikka hänen perheelleen, etenkin isälle, hyväksyä asia, mutta siitäkin on selvitty.
NN
Avioliitto miehen kanssa taitaa tehdä naisista bi/lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Ja en yhtään ihmettele miksi...
Vierailija kirjoitti:
...ja joukkuelajit, jäkis, futis, koris, lentopallo jne...
lisäys
Mielestäni miesten käyttäytyminen, huomioonottaminen, tunnetaidot ja yleinen heikkolahjaisuus on syynä, että vähänkää biseksuaalisuuteen suuntautuneet naiset ovat hylänneet miehet ja hyvä näin. Miesten väkivaltaisuus ja suuremmat voimat suhteissa on myös todella vaarallinen yhdistelmä, jonka takia monet naiset eivät uskalla tai edes halua suhdetta miehiin, vaan ovat joko sinkkuja tai päätyvät seurustelemaan naisen kanssa, vaikka seksuaalinen suuntautuminen ei ole selvä bi/lesbo.
Melkein kaikki ihmiset kiihottuvat naisista, myös siis naiset itse. Joku lisääntymisvietti kerran kuukaudessa saa naiset haluamaan miehiä. Naisten täysi heteroseksuaalisuus on lähes yhtä yleistä kuin miesten homoseksuaalisuus. Näin naimisissa olevana miehenä asian tajuaminen ei tunnu mukavalta. Tämä on minun teoriani.
Vierailija kirjoitti:
Tuo bissejen kiusaaminen on vanha juttu jo. Luulen että se on pohjautunut lesbojen pelkoon "menettää" naisensa miehille.
Onkin aina pitänyt kysyä että pelkäävätkö lesbot vastaavasti huomaavansa jonain päivänä olevansakin kaappiheteroita mutta nähtävästi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lisäys
Näin sanottiin siinä ladon takana luetussa Ratossa 1977 ja tottahan sen täytyy olla. Ei sitä muuten olisi lehteen painettu!
Vierailija kirjoitti:
Epäilin sitä hieman yläasteiässä, mutta kielsin asian. Myönsin sen itselleni 24-vuotiaana ja sen jälkeen olikin paljon helpompi olla.
Hassua mutta tunsin yhden silloin teini-ikäisen tytön joka oli vakuuttunut jostain syystä siitä että on lesbo ja uskaltautui lopulta kirjoitusten jälkeen harrastamaan seksiäkin parin, kolmen eri naisen kanssa.
Se oli aina vain hämmentyneempi siitä ettei nauttinut seksistä yhtään vaan piti sitä pikemminkin ällöttävänä touhuna naisen kanssa.
Sitten se tapasi tulevan miehensä opiskelijabileissä ja nyt niillä on kolme lasta 20v avioliiton jälkeen.
Ihania kertomuksia. Voi, kun uskaltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lisäys
Ne on ne yhteissuihkut...
Täällä yksi nyt yli 50v nainen, ja satunnaisesti tulee mieleen termi "ehkä bi".
Tähän liittyi tapaus, jo varmaan yli 15 vuotta sitten, kun lapset oli pieniä ja käytiin paljon uimahalleissa uimassa. Kerran pesuhuoneeseen tuli samaanaikaan minua varmaan 10 vuotta nuorempi nainen kahden pienen poikansa kanssa. Ja hänen vartalo teki minuun todelle erikoisen vaikutuksen, voisin melkein väittää että en ikinä aikasemmin ole kiihottunut naisen alastoman vartalon katselemisesta, mutta hänellä on Niin täydellisen naisellinen olemus, häpy karvaton, jota silloin ei kovin usein yleisissä saunoissa tavannut. Olin hämilläni siitä, ja olisin todella halunnut katsella häntä vaikka kuinka pitkään.
Silloin ekan kerran ajattelin että mahdanko olla bi, niin ison tuntemuksen hän sai minussa aikaan, ihan vain olemassaolollaan.