Tapailin miestä joka on johtaja asemassa, olen kotiäiti mutta nyt on alkanut tuntumaan ärsyttävältä.
En ymmärrä miksi mies kiinnostui minusta kun olen tavallinen nainen, tuntuu että haluaa pitää salassa tai häpeää jotenkin.
Luulin että synkkasi alussa, kyllästyin kun tuntuu että mies on koko ajan töissä tai tekee jotakin muuta. Mies lupailee ja lupailee että teemme jotakin yhdessä, mutta ei tuollaiseen voi luottaa.
Kommentit (23)
Toivottavasti miehesi ei saa tietää, voi suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet itse kotiäiti? Ehkä se johtavassa asemassa oleva mies miettii, että voisi pitää matalaa profiilia, jos varattua perheellistä naista tapailee? Kumpaan teistä ei voi oikein luottaa?
Olen sinkku, ei ole sormusta. Kyllä kertoisin jos olisin naimisissa. Ap
Olet siis työtön yh. Et kotiäiti.
Missä määritellään että kotiäiti voi olla vain ihminen joka on avo- tai avioliitossa? Mun mielestä se on ihminen joka on esim. hoitovapaalla, oli siviilisääty mikä tahansa.
Kyllä ihan yleisesti kielenkäytössä kotiäidillä tarkoitetaan äitiä, joka hoitaa lapsiaan kotona _sen jälkeen kun niistä ei enää saa valtion maksamaa tukea _, vaan kumppani elättää. Eihän kukaan kutsu kotiäidiksi sellaistakaan, joka on äitiyslomalla tai hoitovapaalla.
Jokainen toki voi keksiä vakiintuneille sanoille uusia tarkoituksia, mutta järkeä siinä ei ole.
Missä määritellään että kotiäiti voi olla vain ihminen joka on avo- tai avioliitossa? Mun mielestä se on ihminen joka on esim. hoitovapaalla, oli siviilisääty mikä tahansa.