Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko lopettaa bussikuskille kiitoksen huutamisen?

jepe
09.09.2023 |

Annatte itsestänne naurettavan kuvan. Jos olette niin kovin kiitollisia niin viekää kuskille 5 euroa tippiä! Tämä kiittäminen on yhtä naurettavaa kuin taputtaminen tilauslentokoneen laskeuduttua takavuosina!!! Kissa eikä myöskään kuski elä kiitokselle eikä sitä myöskään kaipaa.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihme toimintaa huudella bussikuskille kun kyydistä poistuu, pahimmassa tapauksessa kymmeniä henkilöjä poistuu kerralla ja jos jokainen kiittelee niin luulisi kuskia potuttavan. Bussikuski ei ole henkilökohtaisesti palvelemassa juuri sinua vaikka olisit ainut matkustaja, ethän kiitä jokaista ohiajavaa autoakaan siitä että pysyvät autokaistalla eivätkä aja päällesi.

Minä moikkaan kyllä autoille jotka pysähtyy suojatien eteen, vaikka onkin oikeuteni jalankulkina kävellä ensin. On sen verran maalaisjärkeä että tiedän ettei kannata lähteä suojatielle jos auto ei pysähdy. Harmittaako sekin sinua, joku tuntematon nostaa kätensä tervehdyksen merkiksi?

Itse asiassa harmittaa. En pysähdy siihen antamaan sinulle tietä kuten laissa määrätään sen takia, että haluaisin sinun soittavan fanfaareja tai yleensäkkään ottamaan minua mitenkään huomioon - tahdon että kävelet tien yli jotta itse pääsen jatkamaan matkaani ilman turhia sosiaalisia velvoitteita.

Kunnon assburger :D Hahaha.. 

Mitä sitten vaikka olisi? Sinä olet ableisti.

Vierailija
102/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä tiedosta!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kiljutte kiitoksianne busseissa, menettekö myös junamatkan päätteeksi kiittämään kuskia? :Dd

Vierailija
104/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Huomaa jälleen, että olemme Suomessa.

Montaa ihmistä kirpaisee, kun ei näemmä itse saa kiitosta työstään. Jatkan edelleen aliarvostetun ammattiryhmän kiittämistä siitä, että pääsen kulkemaan ympäri kaupunkia. Ja kyllä, Helsingissä.

Vierailija
105/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, sano mummo kun penkiltä putos. 

Vierailija
106/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää kiitosta nolona? Miten se voi keneltäkään pois, jos kanssamatkustaja haluaa kiittää?

Vierailija
107/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka kiljutte kiitoksianne busseissa, menettekö myös junamatkan päätteeksi kiittämään kuskia? :Dd

Sinulta puuttuu tilannetaju. Tomppeli olet.

Vierailija
108/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kyllä kiitän junassakin, en kuskia vaan konnaria, jos nyt ei ole ihan toisen pään ovella.

Vierailija
109/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se omituista kun suomalaiseen tapaan turpa kiinni istunut matkustaja kiljuu yhtäkkiä kiitokset takaovella, ruuhkabussissa jonkun toisen korvaan. Mutta mikäpä siinä, kyllä meitä tänne mahtuu.

Vierailija
110/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂Aij että... on se vakavaa.

Vierailija
111/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin bussikuskina se huomenta ja kiitos tai käden heilautus tuntuu mukavalta. Nimenomaan siksi, että ihmiset ottavat kontaktia eivätkä ole tuppisuita. Paikallisliikenteen kuljettajat tulevat matkustajille tutuiksi ja matkustajat kuljettajille joten moni myös haluaa jutella. Se on kivaa vaihtelua työpäiviin.

En nyt oikein ymmärrä, mikä ap.tä tässä asiassa harmittaa. Suomalaiset ovat yleisesti liian sulkeutuneita ja hymyttömiä, toisten äänet ja tekemiset häiritsee ja ärsyttää. . Iloisempi ja avoimempi ilmapiiri on oikein paikallaan.

Itse huutelen niitä kiitoksia siellä kaupassakin, vaan niin huutelevat myyjätkin perään

Vierailija
112/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset ilman tippiä ovat yhtä turhia kuin nunnan nännit tai paavin pallit.

T. bussikuski

Vierailija
113/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan kiitosta jopa vastaantulijoille koska tulevat vastaan.     Arvostan heitä.

Vierailija
114/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Huomaa jälleen, että olemme Suomessa.

Montaa ihmistä kirpaisee, kun ei näemmä itse saa kiitosta työstään. Jatkan edelleen aliarvostetun ammattiryhmän kiittämistä siitä, että pääsen kulkemaan ympäri kaupunkia. Ja kyllä, Helsingissä.

Olen laitoshuoltaja ei ole ikinä näkynyt ketään kiittämässä, että voi kun ihana kun ei kuoltu bakteerikuormaan tänäänkään. Kiitos kun sain synnyttää siistissä huoneessa. Joo ei ole kuultu. Se työn tekeminen kuuluu asiaan kun on työpaikalla, ei siitä päivänselvästä minimistä tarvitse ylistää millään tavalla.

Vierailija
115/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele ap sosiaalisia taitoja. Kiittäminen on peruskohtelaisuutta, ei kerro siitä, että matkustaja yllättyisi siitä, että kuski avasi oven bussista poistumista varten, vaan ihan vain kohtelias tapa.

Ilman tätä tapaa maailma selvisi ihan hyvin 2020-luvulle asti. Joten keksitkö tapakoulutukset omasta päästäsi?

MOUKKA!

Vierailija
116/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esittäydyn aina bussiin noustessani ja poistuessa kiitän kätellen kaikkia kanssamatkustajia seurasta, kuskia unohtamatta. 

Vierailija
117/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolainen tapa. Tekevät mutteivat tarkoita sitä oikeasti. Huomaa siitä, etteivät ole valmiita tippaamaan mikä olisi oikea tapa palkita.

Huono päivä persulla. Tänäänkin.

Vierailija
118/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnehäiriöiset eivät kiitosta arvosta eivätkä kiitosta anna. Heidänlaisiaan  koskaan kiitellä, ehkä syystä. Mitä se anna hyvän kiertää voisi tarkoittaa? 

Vierailija
119/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan kiitoksen sairaalan käytävällä aina poistuessani vierailu-ajan jälkeen, niin että kaikki työntekijät varmasti kuulevat. Samoin sairaalan aulassa. Terveudenhuolto on aliarvostettu ala. Suomalaiset ovat kyllä kiittämätön kansa, ihmettelen.

Vierailija
120/161 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huudan kiitoksen sairaalan käytävällä aina poistuessani vierailu-ajan jälkeen, niin että kaikki työntekijät varmasti kuulevat. Samoin sairaalan aulassa. Terveudenhuolto on aliarvostettu ala. Suomalaiset ovat kyllä kiittämätön kansa, ihmettelen.

Minä koen sen niin että itse me kansalaiset sen sairaanhoidon maksamme ja samalle luomme työpaikkoja. Bussilinjatkin toimivat pitkälle yhteiskunnan tukemana. Kiitellä voi kun on henkilökohtainen kontakti yksittäiseen ihmiseen mutta sellainen kiitos-kiitos -yleisryömiminen on aika turhaa