Otin illalla muutaman rohkaisevan ja lähetin työpaikan sinkkunaiselle treffipyynnön WhatsAppissa.
Hän on n. 15 vuotta nuorempi. Minä 40, hän kai 25-26-27 tms. Hän on lukenut viestin aamulla, mutta ei vastausta. Nyt pelottaa ja ahdistaa.
M40
Kommentit (50)
On kyllä tosi epäsopivaa. Sinuna lähettäisin anteeksipyynnön vaikkei se ehkä enää auta.
Joo, ärsyttää joutua takiasi lauantaina hommiin, kun olin luvannut lapsille Hoplop-reissun.
T. Työpaikkasi HR
P.s. Nähdään maanantaina
Hyvä kun etenit. Luultavasti hän pelästyi, koska hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Sinun ei tarvitse mitään kuitenkaan pelätä, hän tuntee kuitenkin itsensä imarrelluksi. Älä kommentoi töissä mitenkään viestiäsi, ole hänelle vaan ystävällinen. Joku kaunis päivä, kun hän on nauttinut vähän alkoholia, saat häneltä viestin ja tällöin sinun pitää flirttailla täysillä.
Jos jotain elämäni aikana olen oppinut, niin sen että työpaikan naisia EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA kannata lähestyä. Ei vaikka miten vaikuttaisi siltä että ovat kiinnostuneita.
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/
Emme elä villiä ja vapaata 1980-lukua, jolloin maailma oli auki ja kaikki sallittua.
Oletko köyhämies vai kiltti mies ?
Joskus tulee mokattua alkoholin vaikutuksen alaisena. Hävettää sit jälkeenpäin. Eihän tuossa muuta voi, kun pyytää anteeksi.
Eipä tuossa mitään vahinkoa käynyt, jos asiallisesti pyysit treffeille. Jos vastaus viipyy niin nainen ei ole kiinnostunut ja elämä jatkuu. Kohtele häntä töissä normaalisti ja ystävällisesti.
Ei, noin! Jos hän olisi tullut viereesi kiehnäämään jossain firman pikkujouluissa, niin olisit voinut edetä. Mutta whatsappillä ei lähetetä työpaikan nuorille tytöille perjantai-iltana kännissä treffipyyntöjä!
Vierailija kirjoitti:
Joillain kyllä pokkaa riittää...
Kyllä sitä joillakin riittää, ja itseluottamustakin. Suuttuvat sitten pakeista.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain elämäni aikana olen oppinut, niin sen että työpaikan naisia EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA kannata lähestyä. Ei vaikka miten vaikuttaisi siltä että ovat kiinnostuneita.
Kyllä näin, täytyy täysin olla noteeraamatta vaikka duunin typykkä loisi pitkiä katseita ja hakeutuu jatkuvasti seuraan ja flirttailee. Sitten lopulta kuitenkin kun uskaltautuu laittamaan vapaa-ajalla viestiä niin vastaukseksi saa joko kiusaantuneen hiljaisuuden tai rukkaset. Siinä sitten ihmettelee suu pyöreänä että mitä ihmettä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa mitään vahinkoa käynyt, jos asiallisesti pyysit treffeille. Jos vastaus viipyy niin nainen ei ole kiinnostunut ja elämä jatkuu. Kohtele häntä töissä normaalisti ja ystävällisesti.
Ei vahinkoa käynyt? Mieti sitä nuorta tyttöä, todella mukavaa mennä töihin tästä eteenpäin, kun tietää, että joutuu siellä päivittäin yhden vonkaajan nähdä.
Ei tuossa ole mitään hävettävää jos olette molemmat vapaita. Moikkaat vaan reippaasti maanantaina häntä.
Tuollainen on tullut itsellekin monesti mieleen tietyssä mielentilassa, ei tossa ole mitään. Voisit kyllä rohkaista itsesi ja laittaa toisen viestin anteeksipyynnöllä tai sitten ottaa töissä puheeksi niin pääset itse piinaamasta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi epäsopivaa. Sinuna lähettäisin anteeksipyynnön vaikkei se ehkä enää auta.
Kannattaa todeta korkeintaan että sori lähetin vahingossa sinulle yhdelle toiselle tarkoitetun viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vahinkoa käynyt? Mieti sitä nuorta tyttöä, todella mukavaa mennä töihin tästä eteenpäin, kun tietää, että joutuu siellä päivittäin yhden vonkaajan nähdä.
Minä olen tehnyt töitä miesvaltaisella alalla 20 vuotta ja saanut yhtä ja toista ehdotusta. Kuten sanoin, jos treffikutsu on asiallinen niin ei se mitään vahinkoa saa aikaa. Tärkeintä on miten toimii tämän jälkeen.
Ihan syystäkin. Etsi ikäistäsi seuraa.