Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naimisissa oleva henkilö pettää?

Vierailija
09.09.2023 |

Tiedän toki kaikki perusvastaukset eikä se edes harvinaista ole, mutta pakko sanoa että tuli yllätyksenä että tuttu tekee näin. Selitti sitä yksinäisyydellään ja sillä, että avioliitossa ei enää ole kipinää, puoliso ei huomioi, on yksinäinen ja onneton, eli kaikki ne perinteisimmät selitykset.

En vain ihan tajua, että miksi ei sitten vain eroa? Sanoi, ettei halua erota vaan toivoo, että kipinä löytyisi uudestaan tai sitten aviopuoliso ottaisi eron.

Ärsyttää jotenkin tämä kaveri, jolla ei ole rohkeutta tehdä päätöksiä mutta silti valittaa. Ja yrittää pettämällä löytää onnea elämäänsä.

Miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
42/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin ja se pönkittää mun egoa.

Teen sitä muutaman kerran viikossa.

Kotona peitto heiluu aktiivisesti enkä koe että parisuhteessamme olisi vikaa.

Toiset käy kampaajalla, toiset lenkillä, mä käyn vieraissa. Tuntuu hyvältä ja miksei kävisi jos se on mahdollista. ei siihen liity sen suurempaa mystiikkaa.

M44

Mielenkiinnosta kyselen: käytkö vieraissa salaa vai avoimesti ja jos salaa, niin saatko siitä salaa käymisestä sitten jotain erityistä kiksiä? (ja oikeasti kysyn ihan mielenkiinnosta, vastasitpa joo tai ei, niin en tuomitse)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä haluun hyvää pilluu.

Vierailija
44/45 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät vastauksen ja kirjoitit sen jo itse.

Mies haluaa erota mutta kuten yleensä mies ei osaa tehdä isoja ratkaisuja vaan odottaa että toinen tekee päätöksen jonka jälkeen voi luikkia hyvällä omallatunnolla muualle. Sitten voi heittäytyä vielä marttyyriksi ja syyllistää exää erosta.

Jos mies hakisi eroa ja jos parila on vielä lapsiakin, niin syyllisyyen taakka erosta olisi liian kova kannettavalsi. On helpompi selittää kaikille että vaimo haki eroa ja siksi perhe hajosi. Näin moni mies toimii.

Vierailija
45/45 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla ihmisillä on lisääntymisvietti ja on luonnollista että vieras vetää puoleensa se on se luonnon perusajatus geenien tulee sekoittua tehokkaastoi jotta ihmiskunta ei kuole sukupuuttoon.niin lähes kaikki eläimetkin toimivat ja ihmiset ovat eläimiä vaikka kuinka kuvittelisi olevansa sivistynyt ja lakikirjaa noudattava olio.

Perusvietit ovat tallella eikä niistä pääse eroon