Pitkässä parisuhteessa melkein hairahtaneet
Olisko täällä vertaistukea?
Olen ollut puolisoni kanssa yli 20 vuotta, teineistä asti.
Ihastuin hullun lailla toiseen mieheen ja vein jo juttua eteenpäin. Sitten jotenkin havahduin eikä mitään fyysistä päässyt tapahtumaan, vaikka tunneyhteys oli jo vahva.
En osaa antaa itselleni anteeksi. Tavallaan ymmärrän, että tällaista tapahtuu, mutta en arvannut että itselleni.
Kommentit (17)
Fyysistä ehti tapahtua vain muutaman tanssin ja halailun osalta. Mutta seksistä keskusteltiin. Ap
Onko tuo varatun naisen p*neminen jotenkin miehistä hienoa vai?
Suhteeni on kestänyt vasta 12 vuotta, ja olen kerran ollut ihastunut toiseen. Kerroin miehelleni, ja hän ymmärsi.
Sanoisin, että tuo on normaalia varsinkin, kun olette olleet teineistä asti yhdessä. Useinhan tällaiset parit eroaakin hetkeksi joskus parikymppisinä ja palaavat sitten yhteen. Kai ihmisellä on vaan luontainen tarve kokeilla muitakin.
Suosittelen tunnustamaan asian puolisollesi, salaisuushan vie teitä vain erilleen.
Itse löysin tuosta toisesta onnen.
Se menee ohi. Älä tee mitään, unohda, vältä.
Kostea vieras *illu on niin kiihottavaa. Ei sitä voi vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Suhteeni on kestänyt vasta 12 vuotta, ja olen kerran ollut ihastunut toiseen. Kerroin miehelleni, ja hän ymmärsi.
Sanoisin, että tuo on normaalia varsinkin, kun olette olleet teineistä asti yhdessä. Useinhan tällaiset parit eroaakin hetkeksi joskus parikymppisinä ja palaavat sitten yhteen. Kai ihmisellä on vaan luontainen tarve kokeilla muitakin.
Suosittelen tunnustamaan asian puolisollesi, salaisuushan vie teitä vain erilleen.
Puoliso tietää. Kerroin jo. Ei hermostunut, mutta vähän otti itseensä. Itse en vaan ymmärrä miksi toimin niin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso tietää. Kerroin jo. Ei hermostunut, mutta vähän otti itseensä. Itse en vaan ymmärrä miksi toimin niin. Ap
Koska olet ollut saman kanssa niin kauan. Et ole kokenut, millaisia romanttiset jutut on muiden kanssa. Nyt olet ja voit siirtyä eteenpäin.
Itselläni ihastus kesti kolme vuotta, jonka aikaa taistelin aika aktiivisesti sitä vastaan. Se loppui vasta sitten, kun meinasin itse sortua ja ihastus pisti asialle tylyn stopin - mistä olen hänelle todella kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen yrittänyt. Toinen osapuoli tuntuu olevan eri mieltä. Ei halua sulkea porttia vaan pysytellä elämässäni ikään kuin kaverina, vaikka en häntä halua tavata. Ilmestyy paikalle aina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen yrittänyt. Toinen osapuoli tuntuu olevan eri mieltä. Ei halua sulkea porttia vaan pysytellä elämässäni ikään kuin kaverina, vaikka en häntä halua tavata. Ilmestyy paikalle aina. Ap
Ilmestyykö paikalle aina kivikovana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyykö paikalle aina kivikovana?
Yhteisten ystävien kautta hakeutuu samoihin paikkoihin joissa olen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo varatun naisen p*neminen jotenkin miehistä hienoa vai?
On.
Mä olen pitänyt nämä ihastukseni kokonaan omana tietonani enkä ole tuonut niitä ihastuksen kohteelle enkä kumppanille ilmi. Yksi sen saattoi aistia ja jos en ihan väärässä ole niin se oli molemmin puoleista mutta asiasta ei koskaan puhuttu eikä sitä viety eteenpäin.
Ihan luonnollista ja inhimillistä ihastuminen on pitkässä suhteessa mutta ei sitä todellakaan tarvitse viedä eteenpäin.
Ei sormenpäälläkään.