Auttakaa! Joku mies kävi oven takana
Eli joku mies kävi koputteleen oveen ja menin avaamaan, kysy ajo ohjeita jonnekin, niin mua hävetti ku hiukset oli likaset ja päällä sellanen ylipitkä paita ja huppari!! Ahisti höpöttää siinä sen kaa ku näytin varmaan ihan kamalalta!
Sanokaa joku ettei se oo niin kamalaa! Mulla muutenki vaikea asioida etenki tuntemattomien kaa! Jos mulla on kunnon vaatteet päällä ja hiukset puhtaat niin itsetuntoki parempi mut heti kun on tuolleen rasvaletti ja kunnon maatalon emännän vaatteet påällä niin ahistaa!
Maalla kyllä asutaan niin ehkä ne vaatteet ei niin haittaa 🤣
Kommentit (16)
Miksi avasit oven. Itse en avaa tuntemattomille.
Huppari päällä ja hölmistyneenä - kuulostaa siltä että näytit varmaan just kivalta :)
Olisit vielä sihauttanu siideritölkin auki siinä samalla ja kipitellyt pihalle tupakille.
Miksi sä avaat oven tuntemattomille? Onko sulla edes taostelukoiraa turvana?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Ap on filippiiniläinen transnainen.
Muaki vituttaa ku juoppoukko on opettanu muille juopoille mun kodin sijainnin,nyt niitä ravaa oven takana pimputtelemassa yötämyöten, enpä tosiaan laske sisään.
No niin, nyt se tietää, että siellä talossa keskellä ei-mitään asuu nuori nainen, jolla hiuksetkin pestyt. Mitä luulet seuraavaksi tapahtuvan?
Se oli naamioitunut avaruusolio, joka kävi tiedusteluretkellä ovellanne.
Vierailija kirjoitti:
Muaki vituttaa ku juoppoukko on opettanu muille juopoille mun kodin sijainnin,nyt niitä ravaa oven takana pimputtelemassa yötämyöten, enpä tosiaan laske sisään.
Itsehän olet ukkosi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, et ulos justiinsa, tai skoudet tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olet ukkosi valinnut.
Jos se ei sillo vielä ollu.
Mitä jos se olis ollut joku murhaaja ja sä vain avaat oven kaikille? No ei kai sentään. Yksi päivä postitäti soitti kelloa arvioivan näköisenä ja avasin ketju ovessa oven, mulla oli esillä sheivaamattomat sääret ja toppi hameena kun oli lämmintä, myös yläosassa helposti nukkaantuva pusero ja oudosti hiukset. Että jos soittaa kelloa yhtäkkiä, tulos voi olla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se oli naamioitunut avaruusolio, joka kävi tiedusteluretkellä ovellanne.
Enskerralla sen napa ratkee siinä ovella ja limane alien tulee ulos.
Avaa sit ainaki ovi.
Se tulee ja raiskaa ja tappaa myöhemmin.