Suositelkaa markettikosmetiikasta jotain tuotesarjaa, joka olisi hajusteeton ja sopiva herkälle iholle!
Jostain syystä olen tämän kesän aikana allergisoitunut ja herkistynyt aika lailla kaikelle, monille entisille ns. luottotuotteille myös eikä niiden tilalle hankitut ole myöskään sopineet.
Iho ärtyy, tulee punotusta, näppyjä, kuivia läiskiä, silmät ja nenä vuotaa, vaikka olisi muka herkän ihon tuote. Apteekkikosmetiikan kanssa ei ole ollut sen parempi tuuri.
Rahaa tähän on uponnut jo ihan kivasti, kun kerta toisensa jälkeen, mikään ei ole sopinut.
Onko markettikosmetiikassa jotain tuotesarjaa, joka sopisi herkälle iholle?
Kommentit (17)
Urtekramin hajusteeton sarja. Sopii omalle erittäin herkälle ja kuivalle iholle.
Kyselin täällä samaa, ja minulle suositeltiin muun muassa L300-sarjaa. Hyvin on toiminut.
LV-tuotesarja, yhteistyössä Allergia-ja Astmaliiton kanssa.
Tällaiselle moniallergikolle on ollut sopiva, mikä ei tietenkään takaa, että sopii kaikille. Suosittelen kokeiltavaksi!
Ok, kiitos suosituksista kaikille! Tosiaan ostin yhden kasvovoiteen Apteekista muka hajusteetonta perusvoidetta ja se pukkasi kasvot täyteen punaista näppyä. Tuntuu, ettei mikään tuote kuukausiin enää ole sopinut, kaikki tekee ihon joko kuivaksi, ärtyneeksi, tai pukkaa järkyttäviä finnejä. Ei tämmöistä ole ollut yli vuosikymmeneen ja olen ihan paniikissa kohta. Siihen päälle silmien allergiaoireet ja nenän valuminen.
Vai onko nyt ilmassa jotain järkkyä siitepölyä taas?
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos suosituksista kaikille! Tosiaan ostin yhden kasvovoiteen Apteekista muka hajusteetonta perusvoidetta ja se pukkasi kasvot täyteen punaista näppyä. Tuntuu, ettei mikään tuote kuukausiin enää ole sopinut, kaikki tekee ihon joko kuivaksi, ärtyneeksi, tai pukkaa järkyttäviä finnejä. Ei tämmöistä ole ollut yli vuosikymmeneen ja olen ihan paniikissa kohta. Siihen päälle silmien allergiaoireet ja nenän valuminen.
Mullakin on iho mennyt erittäin herkäksi viime kuukausina. En tiedä mistä johtuu..
Änglamark S-kaupoista. LV:n kasvorasvalle myös ääni täältä.
Mene lukemaan tämän lehden sivut uudellen ,löydät aihesta asia jutun.Vai luitko jo jaa omit aihen tänne sinun iho ongelma?Juuri itse luin artikelin.Iho pysyy ok Liv Hajustetomat tuoteet,kuin Liv pesu-puhdistus aineet.Myös kodissani tyynyliinat usein vaihdetaan ,kuin lakanat.Tyynyt ja peitot pestään myös. Tai ostetaan kokonaan uudet jos on hyviä tarjouksia.
Pese koko ihosi ilman sulfiitteja ja sulfaatteja sisältävillä pesuaineilla. L300 -sarjalla on probiootteja sisältävä kasvojen puhdistusaine. Se ei sisällä noita sulfaatteja, jotka ovat yksi allergisoivimmista ainesosista. Niitä on esimerkiksi LV:n ja Erisanin tuotteissa. Halpa ja liian pesevä ainesosa, joten toki sitä työnnetään.
Vaikka täällä sanotaan, että ei apteekkiin niin käy silti siellä ja keskustele kosmetologin kanssa. Niitähän on lähes joka apteekissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin hajusteet eivät aiheuta sulle oireilua vaan joku synteettisen kosmetiikan raaka-aine. Sinuna kokeilisin jopa jotain luonnonkosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pese koko ihosi ilman sulfiitteja ja sulfaatteja sisältävillä pesuaineilla. L300 -sarjalla on probiootteja sisältävä kasvojen puhdistusaine. Se ei sisällä noita sulfaatteja, jotka ovat yksi allergisoivimmista ainesosista. Niitä on esimerkiksi LV:n ja Erisanin tuotteissa. Halpa ja liian pesevä ainesosa, joten toki sitä työnnetään.
Vaikka täällä sanotaan, että ei apteekkiin niin käy silti siellä ja keskustele kosmetologin kanssa. Niitähän on lähes joka apteekissa.
Sulfaatit eivät ole allergisoivia.
Lidlin Cien-sarjasta löytyy hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin hajusteet eivät aiheuta sulle oireilua vaan joku synteettisen kosmetiikan raaka-aine. Sinuna kokeilisin jopa jotain luonnonkosmetiikkaa.
Taika sensitive.
Miksi pitää olla markettikosmetiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mene lukemaan tämän lehden sivut uudellen ,löydät aihesta asia jutun.Vai luitko jo jaa omit aihen tänne sinun iho ongelma?Juuri itse luin artikelin.Iho pysyy ok Liv Hajustetomat tuoteet,kuin Liv pesu-puhdistus aineet.Myös kodissani tyynyliinat usein vaihdetaan ,kuin lakanat.Tyynyt ja peitot pestään myös. Tai ostetaan kokonaan uudet jos on hyviä tarjouksia.
Skarppaa nyt vedes vähän. Tuo on epäkohteliasta.
Erisan+
Apteekki ostopaikkana ei ole tae yhtään mistään, sieltäkin löytää hajustettuja ja ihoärsytystä aiheuttavia tuotteita. Ihan sama kosmetiikkalainsäädäntö pätee sekä apteekissa että marketissa.