Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko bi curious naimisissa ole mies?

Vierailija
08.09.2023 |

Haaveiletko salaa mies seksistä miehen kanssa? Kerro haaveesi

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hauskannäköisen miehekkään pitkän harteikkaan hyväkroppaisen melko karvaisen 25-40 vuotiaan bi- (tai miksei gaykin kävisi) miehen fwb kumppaniksi. Olen itse samat kriteerit täyttävä 32 v bim, melko kokematon. Toiveessa aluksi blowjobit ja rimming, jatkossa voisi mennä pidemmälle jos molemmista siltä tuntuu.

Vierailija
2/26 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile enään vaan päätin toteuttaa. Ja kivaa vaihteluahan se on jos kerran tykkää. Mitä sitä sen kummemmin peittelemään, rohkeasti vaan kokeilemaan. Kerran täällä eletään. Ainut on seuranhaussa vika että näitä haaveilijoita tuntuu olevan aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haaveile enään vaan päätin toteuttaa. Ja kivaa vaihteluahan se on jos kerran tykkää. Mitä sitä sen kummemmin peittelemään, rohkeasti vaan kokeilemaan. Kerran täällä eletään. Ainut on seuranhaussa vika että näitä haaveilijoita tuntuu olevan aika paljon.

Miten löysit/löydät sopivaa seuraa? Onko sinulla vakituisempi kaveri vai vaihtuvatko?

Vierailija
4/26 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä cruisingmapin kautta. Kun kemiat kohtaa niin vaihdetaan yht.tietoja. Mulla muutama vakkari kun itse vers ja he ovat enemmänkin top ja btm. Viitisen vuotta menny etsimisessä ja ei ihan vieläkään kaikki palaset meinaa loksahdella paikoilleen.

Vierailija
5/26 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. EVVK

Vierailija
6/26 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. EVVK

Tulit kuitenkin viestiketjua kurkkaamaan😅

Vierailija
7/26 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oppinut käyttämään eturauhas kiihottimia niin alkanut heräämään et olis kiva kokeilla saada oikeaa myös sisään tai antaa bj loppuun asti

Vierailija
8/26 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ite oppinut käyttämään eturauhas kiihottimia niin alkanut heräämään et olis kiva kokeilla saada oikeaa myös sisään tai antaa bj loppuun asti

Samalla opintiellä ollaan !

Vierailija
9/26 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä cruisingmapin kautta. Kun kemiat kohtaa niin vaihdetaan yht.tietoja. Mulla muutama vakkari kun itse vers ja he ovat enemmänkin top ja btm. Viitisen vuotta menny etsimisessä ja ei ihan vieläkään kaikki palaset meinaa loksahdella paikoilleen.

Tapaatteko salaa jossain mestassa ? Käykö siellä muitakin samanhenkistä porukkaa ?

Vierailija
10/26 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salaa ja mikä nyt on salaa? Mulla vaimon lupa kunhan kumia käyttää. Vaikka välillä unohtuu kun on luottamus kunnossa ja siistejä miehiä ovat. Toisista en tiedä muutakuin että se Toppi ei kerkee tapaamaan kuin töidenjälkeen. Bottomi on vissiin huonossa suhteessa muutenkin.

Ei näissä touhuissa paljon turhia kysellä vaan suoraan asiaan ja romantiikka jätetään pois.

Sanoin vaimollekkin aikanaan että en pidä tätä touhua masturbointia kummempana.

Vierailija
11/26 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä muitakin käy. Tuurilla saa kimpan.

Vierailija
12/26 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuli Bi-curious eturauhaskiihottimen hankittuani. En olisi voinut kuvitella kuin kihelmöiväksi voi olonsa kokea ja kuinka upeaa nautintoa mies voi kokea anaalistaan Siksipä tilaisuuden tullen annan kyllä heti jollekulle sopivalle, jos tilaisuus koittaa. Meinaa vaan ujostuttaa vanhaa heteroa😊

Vierailija
13/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku semijulkinen paikka ois kiva, pieni kiinnijäämisen jännitys siivittäisi blowjobit korkeuksiin

Vierailija
14/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo  joku parempi nimitys kaappihomolle. Säälin naisianne. 

Vierailija
15/26 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No salaa ja mikä nyt on salaa? Mulla vaimon lupa kunhan kumia käyttää. Vaikka välillä unohtuu kun on luottamus kunnossa ja siistejä miehiä ovat. Toisista en tiedä muutakuin että se Toppi ei kerkee tapaamaan kuin töidenjälkeen. Bottomi on vissiin huonossa suhteessa muutenkin.

Ei näissä touhuissa paljon turhia kysellä vaan suoraan asiaan ja romantiikka jätetään pois.

Niimpä... itsekin haluaisin löytää miehen jota tapailla ilman mitään romantiikkaa vaan ainoastaan raakaa seksiä ;) Eritoten peppuuni siis haluaisin...

Vierailija
16/26 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-henkinen naimisissa oleva 60+ sukkahousufetisisti ja tapaisin mielelläni toista miestä, jolla sama mieltymys sukkiksiin. Tiedän että en ole yksin, mutta ei ole helppo löytää kaveria yhteisen pukeutumisen merkeissä

Vierailija
17/26 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä... itsekin haluaisin löytää miehen jota tapailla ilman mitään romantiikkaa vaan ainoastaan raakaa seksiä ;) Eritoten peppuuni siis haluaisin...

Ei vain todellakaan ole mitenkään helppoa sitä sopivaa, samankaltaista miestä löytää josta tällaisen kaverin saisi... :(

Vierailija
18/26 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsispä kokeilemaan

Vierailija
19/26 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääsispä kokeilemaan

Itselläni sama mielessä, mutta luulen, että tosipaikan tarjoutuessa menisin puihin enkä kykenisi tekemään mitään.

Vaikka ei sitä sitten tiedä jos useampi palanen loksahtaisi kohdalleen, eli olisi otollinen paikka/tilaisuus, ehkä joku nainen siinä mukana innostamassa asian suhteen ja poistamassa jännitystä, sopiva humalatila joka puolestaan poistaisi estoja ja kaiken päälle vielä järjetön panetus. Myös sen vastapuolen pitäisi olla, sanotaanko kiinnostava. 

Vierailija
20/26 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin usein siitä että tuttu tai viera nainen toimii ikäänkuin aisurina. Itse makaan vaikka naisen hierottavana alasti. Nainen sitoo silmäni, suutelee minua ahnaasti ollessani selälläni. Juuri kun odotan seuraavaa suudelmaa, nainen on taluttanut miehen tietämättäni sisään ja hän ensin jatkaa suutelua, sitten sovittelee kalunsa huulilleni ja työntää sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä