Kun kumppani lähtee ulos eikä selvitä riitoja
Miksi mies lähtee ulos eikä voi puhua riitaa loppuun? Miksi pitää lyödä toista vanhoilla asioilla päin naamaa vaikka niistä olisi kulunut vuosia ja ne olisi käyty läpi? Kertoa miten toinen on se pahan alku ja juuri.
Missä on normaali käytös ja ilo?
Helvetti väsyttää. Ilman pieniä lapsia olisin jo eronnut. Valitkaa kumppaninne suurennuslasin kanssa.
Kommentit (5)
Vaikka valitset kumppanin suurennuslasin alla, voi hän muuttua 360 astetta toisenlaiseksi kun suurennuslasi on laitettu laatikkoon. Mieheni on samanlainen. Hän saattaa alkaa syyllistämään jostain ja minä otan asian puheeksi, että mitä tarkoitit, ei hän sano mitään, jos hiillostan enempi, hän ottaa auton ja häipyy. Alistaminen kysymyksessä ja kun en ihan yhtenä kappaleena mahdu lattialistan alle, pitää hänen yrittää pilkkoa minut 150 gramman paloihin, mutta tylsän sahan kanssa se ei onnistu. Ihan hirviötyyppi on hän !
Mitä helvettjä riitelette? 12 vuoteen ei oo tarvinnut akan kanssa riidellö, eletään sovussa ja rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettjä riitelette? 12 vuoteen ei oo tarvinnut akan kanssa riidellö, eletään sovussa ja rakastetaan.
Hah hah höh höh heh heh heeeee !
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on sanonut, kun olet kysynyt asiasta?
Ei kuulemma vaan jaksa riidellä. Itse kuitenkin aloitti tälläkin kertaa, ja kehtasi sanoa melko rumasti. Nyt jo mietin minkä takia puhuukin niin puuta heinää? Asioita jotka eivät edes pidä paikkaansa.
Usein olen miettinyt lähtöä mutta sitten tulee aina se hyvä vaihe, kunnes matto taas katoaa jalkojen alta...
Mitä hän on sanonut, kun olet kysynyt asiasta?