Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko bi curious naimisissa ole mies?

Vierailija
08.09.2023 |

Haaveiletko salaa mies seksistä miehen kanssa? Kerro haaveesi

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään. Myönsin ex-vaimollekin ja osaksi siksi tuli ero, kun hän ei pystynyt sitä käsittelemään. Minulla tällähetkellä yksi tyttöystävä ja yksi poikaystävä, molemmat toki tietävät toisistaan ja hyväksyvät asian. Haluaisin olla yhden kanssa mutta en osaa vielä päättää

Vierailija
22/26 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispahan se kiva ensin imettää mulkulla jotain edessäni polvillaan olevaa aisurimiestä, sitten panna tämän vaimoa loppuun asti, laittaa se mies nuolemaan molemmat puhtaaksi ja lopuksi saisi vielä nöyrästi kiittää hommasta.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään. Hyvä kaverini sai mökillä houkuteltua mut kokeilemaan. Runkattiin ja imettiin toisiamme saunassa kun vaimot laittoi ruokaa.

Vierailija
24/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nykyään. Hyvä kaverini sai mökillä houkuteltua mut kokeilemaan. Runkattiin ja imettiin toisiamme saunassa kun vaimot laittoi ruokaa.

Tuollainen hyvä kaveri olisi todellakin kiva löytää ;) Itse haluaisin saada myös peppuun ;)

Vierailija
25/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän bi naisena täysin kiinnostuksen molempiin sukupuoliin.

Ensimmäinen rakastumiseni kohde lapsena oli toinen tyttö, olin joku 7 vuotta. Aikusena olen just eronnut yli 30 vuotta kestäneestä suhteesta mieheni kanssa. Olin uskollinen.

Nyt täytyy myöntää että katselen naisia sillä silmällä. Ja heidän takapuolia kun kävelevät ohi. Kerran olen naisen kanssa seksiä harrastanut, oli todella hyvää.

Seksuaalisuus ei ole helppoa. Voisin nähdä itseni hauskaa pitämässä pariskunnan kanssa.

Vierailija
26/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeilu lähti kun oltiin kolmen kimppassa ja vaimo alkoi puheleen että uskallettaisko kokeilla miesten välistä seksiä kun vaimoa kiinnosti nähdä. Siitä se sitten lähti. Muutaman kerran on nyt kokeiltu ja se kannatti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme