Yliarvostetuin tuotemerkki?
Kommentit (53)
Fjällrävenin kevyttoppatakki meni melkein käyttökelvottomaksi parissa kuukaudessa. Parin sadan euron takilta odottaa vähän enemmän.
Moccamaster. Siinä on liian monta irtonaista osaa ja se pitää koota itse.
Xbox. PC pystyy kaikkeen samaan kuin Xbox. Ja PlayStation ja Nintendo ovat yksinoikeuspeleillään aina askeleen edellä, eli parempia. Xbox on täysin turha. Mutta silti naiset ostaa niitä. M28
Ehdottomasti grillimakkara.
Tilalla voisi olla vaikka jokin herkullinen salaatti hyvällä kastikkeella, sopivasti kostutettuna.
Mustaa veri-mäggärää, suoraan Tampereen torilta edullisesti!
T. Noita-akka
Viimeaikoina on ollut lettuja, sekä mansikkahilloa vaaliteltoilla.
HK- sininen lenkki, laatu huonontunut kultaiselta 80-luvulta...nykyään ihan mauton jauhoinen :(
Vuitton. Ihan hiton rumia ja ylihintaisia laukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Juhla Mokka
Sokkotestissä en varmaan erottaisi juonko Juhla Mokkaa vai Costa Ricaa.
Vierailija kirjoitti:
Marimekko. Niistä ylihintaisista unikkokuosituotteista tulee mieleen lähinnä 70-luku.
Unikkokuvio voi olla joskus ihan kivakin, mutta viime vuosien mallistoissa ihan hirveän halvan näköisiä kuoseja. Toiseksi ei tommosia halua itse käyttää, kun kaikki tunnistaa, että se on Marimekkoa. En mä halua olla kävelevä mainos! Kolmanneksi nykyisin niiden vaatteiden kangas on epälaadukasta ja ohutta. Vanhat marimekot kestää paremmin käyttöä kuin nykyiset. Mutta näin se on vähän joka brändillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhla Mokka
Sokkotestissä en varmaan erottaisi juonko Juhla Mokkaa vai Costa Ricaa.
kyllä niissä on ero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko. Törkeen hintaisia ja aivan karmeita kuvioita/riepuja. Myötähäpeä katsoa täti-ihmisiä pukeutuneena johonkin aivan käsittämättömään mekkoon joka on kuin revitty 80- luvun tapetista ja ovat omasta mielestään niin fiinejä.
Juuri siihen Marimekon suosio perustuu. Taiteellisisuuteen.
Mutta sitä eivät palstan peruskoulu muijat käsitä, eivätkä koskaan tule käsittämään.
Tyhmiä kun ovat.
Marimekko on suosittu myös maailmalla
Pyh. Amismuija puhuu siellä peruskoulumuijista, huoh makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko. Niistä ylihintaisista unikkokuosituotteista tulee mieleen lähinnä 70-luku.
Unikkokuvio voi olla joskus ihan kivakin, mutta viime vuosien mallistoissa ihan hirveän halvan näköisiä kuoseja. Toiseksi ei tommosia halua itse käyttää, kun kaikki tunnistaa, että se on Marimekkoa. En mä halua olla kävelevä mainos! Kolmanneksi nykyisin niiden vaatteiden kangas on epälaadukasta ja ohutta. Vanhat marimekot kestää paremmin käyttöä kuin nykyiset. Mutta näin se on vähän joka brändillä.
Marimekko mummolook.yäk.
Ei ole mukeissa design paras mahdollinen, pieni se ripa.