Psykoterapia toi Riikka Purran elämään tasapainon
Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra ei halua, että hänen yksityiselämästään kaivetaan väkipakolla syitä hänen poliittisille kannoilleen.
https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-en-ole-mitenkaan-hankal…
Merkillinen tulkinta tasapainosta.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä en niinkään mittaa ihmistä menneisyytensä takia, mikäli hän on täysin ja hyväksyttävästi muuttanut toimintatapojaan ja siirtynyt asiapitoiseen toimintaan. Riikka Purra ei ole hyvä esimerkki tästä. Hän vaaleissa ja ennen vaaleja antoi ymmärtää olevansa toisenlainen, nyt, kun häntä kuuntelee, hän on täysin erilainen ja häntä arvostellaan nykypurran muodossa josta ainakin minä en pidä.
Lisäksi tämä nykyinen täysin erilainen Purra on itsensäkin kanssa erilainen, päivästä riippuen. Ensin "ei tulisi mieleenkään pahoitella" omia kirjoituksia ja heti seuraavana päivänä pahoittelee. Minulle tuollainen kielenkäyttö kun on mokannut on aina ollut merkki vaarallisesta ihmisestä. Jos vaikkapa joku tuttavani loukkaa minua tai jotain kolmatta osapuolta ja huomautan asiasta, kiinnitän tarkasti huomiota siihen miten henkilö reagoi. "Ei tulisi mieleenkään pahoitella" on sellainen asia, josta itse laittaisin välit poikki, vaikka mieli myöhemmin muuttuisikin kun halutaan väistää ikäviä seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä en niinkään mittaa ihmistä menneisyytensä takia, mikäli hän on täysin ja hyväksyttävästi muuttanut toimintatapojaan ja siirtynyt asiapitoiseen toimintaan. Riikka Purra ei ole hyvä esimerkki tästä. Hän vaaleissa ja ennen vaaleja antoi ymmärtää olevansa toisenlainen, nyt, kun häntä kuuntelee, hän on täysin erilainen ja häntä arvostellaan nykypurran muodossa josta ainakin minä en pidä.
Lisäksi tämä nykyinen täysin erilainen Purra on itsensäkin kanssa erilainen, päivästä riippuen. Ensin "ei tulisi mieleenkään pahoitella" omia kirjoituksia ja heti seuraavana päivänä pahoittelee. Minulle tuollainen kielenkäyttö kun on mokannut on aina ollut merkki vaarallisesta ihmisestä. Jos vaikkapa joku tuttavani loukkaa minua tai jotain kolmatta osapuolta ja huomautan asiasta, kiinnitän tarkasti huomiota siihen miten henkilö reagoi. "Ei tulisi mieleenkään pahoitella" on sellainen asia, josta itse laittaisin välit poikki, vaikka mieli myöhemmin muuttuisikin kun halutaan väistää ikäviä seurauksia.
Joo, totta. Purra on nyt vaan kameleontti ja siitä en pidä. Jos ihminen on rasistinen, hän sitten on sitä, mutta ei sitä nyt joka mutkassa voi olla erimieltä ja pyöristellä puheitaan ja sitten taas "ei kuuleman mukaan ole mikään hänen politiikassaan muuttumassa" ja anteeksipyynnöt ovat päälleliimattuja ja sitten kun syntyy kohu, ollaankin sitä mieltä, että tervetuloa, mutta anteeksi en todellakaan pyydä, eli tuollaisen luonteenominaisuuden kanssa joutuu ainakin jossain kohtaa ojasta allikkoon ja se pätee kaikkiin henkilöihin ei vain Riikka Purraan. Jos ihminen aidosti on sori tökeröistä kirjoituksistaan, sen oikeastaan jo havannoi tai vaistoaa heti, feikki niin ikään, näkyy ja paistaa kauas.
JHA on toinen oikeasti aika vaarallisen oloinen ihminen. Pelottavaa että sellainen voi olla eduskuntamme puhemiehenä.
Vai että tasapainon? Kai sen voi niinkin yrittää saavuttaa että ensin sanoo yhtä ja seuraavana päivänä menee toiseen ääripäähän. Äänestäjien kannalta tosin huonompi juttu ettei hänen sanomisiinsa voi ollenkaan luottaa.
Purra on rautainen ammattilainen.
Riikka Purralla on jotain pahasti pielessä.
Puhtaasti henkilökohtaisista syistä pidän Purrasta. On todella harvinaista, että tunnen ylemmyydentunnetta ketään kohtaan, mutta Purra on niin vastenmielisen ja ilmiselvän paha ihminen, että saa minut tuntemaan itseni hyväksi ihmiseksi. Toki hyvyys/pahuus joskus subjektiivinen kokemus, ja varmasti köyhien kiusaamisessa on jotain hyvääkin, ainakin pitkällä aikavälillä ja 100 vuoden päästä kaikki hänen aiheuttamansa kärsimys on varmasti jo unohtunut. Lisäksi persuissa ja kokkareissa ylipäätään on se hyvä puoli, että he herättelevät normaalit ihmiset moraalisesta ruususenunestaan. Paras äänestää seuraavissa vaaleissa, ja oikein.
En kutsuisi tuota Riikan mistantropiaa tasapainoksi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se teidän Mikkel Kikkel menee terapiaan hakemaan apua kipeään nuppiinsa?
Tämä! Eläinrääkkääjä puoluesihteerinä. Hienot arvot SDP:llä :D
Vierailija kirjoitti:
Puhtaasti henkilökohtaisista syistä pidän Purrasta. On todella harvinaista, että tunnen ylemmyydentunnetta ketään kohtaan, mutta Purra on niin vastenmielisen ja ilmiselvän paha ihminen, että saa minut tuntemaan itseni hyväksi ihmiseksi. Toki hyvyys/pahuus joskus subjektiivinen kokemus, ja varmasti köyhien kiusaamisessa on jotain hyvääkin, ainakin pitkällä aikavälillä ja 100 vuoden päästä kaikki hänen aiheuttamansa kärsimys on varmasti jo unohtunut. Lisäksi persuissa ja kokkareissa ylipäätään on se hyvä puoli, että he herättelevät normaalit ihmiset moraalisesta ruususenunestaan. Paras äänestää seuraavissa vaaleissa, ja oikein.
Kukaan täällä ei ole toistaan parempi. Sinäkin olet syntinen vaikka kuvittelet olevasi "hyvä ihminen". Jumalan silmissä me kaikki syntiset tarvitsemme anteeksiantoa (jonka saa vain Jeesuksen kautta) mutta koska Jumala kuitenkin rakastaa meitä kaikkia niin meille on annettu mahdollisuus pelastukseen. On itsestä kiinni ottaako sen vastaan vai ei
Riikka on kuulemma saanut elävät lapsensa ex-miehensä kanssa. Tämä nykyinen ei ole siitosmiehiä. Varmaan siitäkin syntyyy huonoa fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
JHA on toinen oikeasti aika vaarallisen oloinen ihminen. Pelottavaa että sellainen voi olla eduskuntamme puhemiehenä.
JHA ei mielestäni ole sinänsä vaarallisen oloinen. Mieheni sanoi joskus, että JHA on "fyysisesti vaarattoman" oloinen, enkä minä kyllä häntä muutenkaan pelkäisi. Jussin vaarallisuus ei tule hänestä itsestään, vaan niistä raivoon lietsotuista kannattajistaan, joista osa ei pelaa täydellä pakalla. Nämä on juuri näitä, jotka voi tehdä jonkun iskun mallia Breivik. Itsehän tämä Jussi sitten saivartelee, että "en minä mitään", vaikka mielisairaiden villitseminen on ihan tarkoituksellista.
Kirjoittaisin tähän jotain, mutta 99,99% varmuudella tämä keskustelun aihe on sensuroitu täältä ennenkuin ehdin kirjoittaa sen, että riikka ja Riikka ovat eri persoona samassa kropassa. Aamulla heittävät lanttia kumpi herää.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra, vakaa nero.
Ja noitavainon uhri.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, jos oikeasti käynyt psykoterapiassa ja päätynyt vihapoliitikoksi. Hampaiden kiristely kuuluu televisiossakin.
Purra on Venäjän korruptiotrolli. Tämä on jo NELJÄS hallitus putkeen, joka tuhoaa Suomen taloutta eikä luo kasvua ja vientiä.
Purra pitää budjettikurin, kuten valtiovarainministerin kuuluu. Velkasannan jäljet siivotaan.
Psykoterapia nimenomaan ei muuta ihmisen käsitystä omasta aatteestaan tai poikkeavuudestaan, psykoterapian avulla se PAKOTETAAN VAIN HYVÄKSYMÄÄN ja annetaan työkalut tavallaan sen pintapuoliseen pimittämiseen. Mikään kallonkutistus ei välttämättä tee sinusta "uutta ihmistä".