Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa ne ylityöt (josta ette saa palkkaa)

Vierailija
08.09.2023 |

Niin töitä riittäisi muillekin.

Kommentit (33)

1/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että joku osaisi mun hommat ja toiseksi miksi suostuisi tekemään vaan ne ylityötunnit?

Vierailija
2/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari päivää saikulla. Maksan ne tunnit nyt viikonlopun aikana tunti tunnista perjaatteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Missä pitää saikku korvata?!

Vierailija
4/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Täh? Missä pitää saikku korvata?!

Orpon paikallinen sopiminen

Vierailija
5/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tee palkattomia ylitöitä. Ja tuskin niitä hommia kukaan muukaan ilman palkkaa tekisi.

Vierailija
6/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun hommia osaa kukaan tehdä. On niin vaativa asijain tuntija tehtävä.

Vierailija
7/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa kuntouttava työtoiminta, palkkatuki ja työkokeilu, viette palkkaa haluavien ihmisten työt

Vierailija
8/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla kun pomo voi suuttua. Myös liitosta erosin.

T.persu

Vierailija
9/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään kukaan osaa työtäni tehdä mutta en minä mitään saikkuja korvaa tai palkatonta työtä tee. Se ei ole minun vikani jos ei ole palkata enempää osaavia ihmisiä. Sitten hommat seisoo, voi voi.

Vierailija
10/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään kukaan osaa työtäni tehdä mutta en minä mitään saikkuja korvaa tai palkatonta työtä tee. Se ei ole minun vikani jos ei ole palkata enempää osaavia ihmisiä. Sitten hommat seisoo, voi voi.

Oletkin järkevä, etkä lammas. Moni on kuitenkin lammas. Esim. tekevät kahden henkilön työt, kun joku on saikulla. Heitä ei paljoakaan järki päätä pakota.

Vierailija
11/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teekkään ilmaista työtä. En sitten minuuttiakaan.

Vierailija
12/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin järkevä, etkä lammas. Moni on kuitenkin lammas. Esim. tekevät kahden henkilön työt, kun joku on saikulla. Heitä ei paljoakaan järki päätä pakota.

Ja jättävät tauot pitämättä, kun ei ehdi pitää! Jotenkin vielä ymmärrän tämän työssä, jossa jonkun terveys ja henki on kyseessä, mutta en missään muissa olosuhteissa.

Vierailija
13/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kieltäytynyt. Meillä ylityöt korvattaisiin vapaina ja en tarvitse mitään vapaita lomien lisäksi. Raha kyllä kelpaa, mutta koska ylitöistä ei makseta, minä en niitä tee.

Vierailija
14/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ tehdään kunnolla, vaikka siihen menisi omaa aikaa. Periaatteeni. Työ tekijäänsä kiittää.

Vierailija
15/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän moni tekee ylitöitä tunti tunnista -periaatteella eli käytännössä ilman ylityökorvauksia. Itse en suostu tuollaiseen, joten mun on turha odottaa tulevan "ajoissa" töihin tai venyvän työpäivän lopusta. Jos joudun jäämään, niin leimaan sen ylitöiksi enkä tuntisaldoiksi.

16/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjäinen kirjoitti:

En usko, että joku osaisi mun hommat ja toiseksi miksi suostuisi tekemään vaan ne ylityötunnit?

Tämähän se. Mä tein joskus vuonna miekka ja kirves 6-tuntista työpäivää ja mulle silloin suoraan sanottiin, että ketään ei voi palkata kahdeksi tunniksi päivässä vaan mun pitää sitten hoitaa kuudessa tunnissa kaikki työni. 

Nyt olen onneksi eri työpaikassa ja vuoden alusta aloitin tekemään 4-päiväistä työviikkoa ja kahden viikon päästä alan tekemään vuoden loppuun asti 3-päiväistä työviikkoa. Meille on palkattu vuosien varrella lisää porukkaa ja koska mä jään eläkkeelle elokuussa 2026, nyt on hyvä aika alkaa siirtää omia työtehtäviä sekä mun osaamistani nuoremmille. Tunnen ihmisiä, jotka ovat ylittäneet jo ylimmän eläkeikänsä, mutta ovat edelleen töissä, koska ei muka kukaan osaa heidän hommiaan. Mä en halua olla korvaamaton.

Vierailija
17/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ tehdään kunnolla, vaikka siihen menisi omaa aikaa. Periaatteeni. Työ tekijäänsä kiittää.

En odota työni minua jotenkin kiittävän, en odota edes työnantajani kiittävän. Odotan että minulle maksetaan työstä. En nimittäin ole orja, orjille ei makseta.

Vierailija
18/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjäinen kirjoitti:

Ajatella, yleensä ihmiset arvostavat osaamista. Sinä ja työnantajasi taas ette pidä osaamistasi edes palkan arvoisena. Miten pohjamudissa voikaan ihmisen itsetunto olla. Säälittävää.

Vierailija
19/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun hommia osaa kukaan tehdä. On niin vaativa asijain tuntija tehtävä.

Tuskin se kuitenkaan tärkeä asiantuntijatehtävä on kun siitä ei haluta maksaa ja sinäkin sitä ilmaiseksi teet.

Vierailija
20/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävän moni tekee ylitöitä tunti tunnista -periaatteella eli käytännössä ilman ylityökorvauksia. Itse en suostu tuollaiseen, joten mun on turha odottaa tulevan "ajoissa" töihin tai venyvän työpäivän lopusta. Jos joudun jäämään, niin leimaan sen ylitöiksi enkä tuntisaldoiksi.

Yleensä nämä henkilöt ovat vielä korkeakoulutettuja. Luulisi edes heidän ymmärtävän. Mikä ihme heidät saa kieltäytymään oikeuksistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi