Olen naimisissa, ja kirjauduin juuri deittisivustolle..
Tarvitsen selvästi puolisoani enemmän hellyyttä, se ksiä, flirttiä jne ja päätin nyt kokeilla etsiä seuraa netistä koska elämä on ihan tautisen tylsää ja arkista. Oonko ihan pska ihminen..? En ajatellut kuitenkaan muuta kuin jutella ja flirttailla, eli en mee pettämään mutta tarviin jotain vipinää.
Kommentit (45)
Pettäminen on elämän suola. Ei pelkästä juttelusta ja flirttailusta saa samoja kiksejä. Tartu härkää sarvista.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen perussuomihuo*a
Oot sinä vai? Ootko ollenkaa lukenu ketjua
Vierailija kirjoitti:
Minä panin tuollaisia lutcia aikoinaan, olikohan Victoria Milan missä niitä oli. Sitten lopetin touhun, kun tuli syyllinen olo, ajattelin miltä tuollainen omalla kohdalla tuntuisi.
Kaveri on kans paneskellut jotain varattua naista muutaman kerran ja se nainen oli sit valmis jättämään miehensä sen takia. Kaveri oli sanonu sille naiselle, että älä turhaan eroa minun takia, koska ei susta mun tyttöystävää tule ikinä. En hän seurustele pettäjän kanssa ikinä. On naisia ja sitten on naisia ja sinä et kuulu niihin kenen kanssa aloittaisin elämän. Oli osunut se läppä sille naiselle aika pahasti. Sit se oli alkanut aukomaan kaverille, että paneskelet itse varattua naista. Joo olen vapaa tekee mitä huvittaa eikä tarvitse selitellä omia menoja kenellekkään. Sun ongelmat kotona ei ole minun ongelmia vaan sinun ja miehesi ongelmia. Se oli sitten siinä se juttu.
Erotkaa, jos teillä ei ole ollut mitään läheisyyttä. Ja näyttää siltä ei tule olemaankaan.