Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kauhujen mökkinaapurit hiipivät yön pimeydessä pihalla, kasvit ja kukat kuolivat. Tuomio käräjäoikeudelta

Vierailija
08.09.2023 |

Hiton creepyä! Tämä naapuripariskunta oli öisin hiiviskellyt tontilla, kurkkinut ikkunoista sisään ja tuhonnut pihan istutukset myrkyttämällä kasvit.

Olleet mökkinaapureita melkein 20v ja muka hyvässä sovussa. Ihmettely alkoi kun pihan kasvit ja istutukset alkoivat kuolla ja asensivat riistakameran. Ihan sairasta touhua.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009836684.html

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi oikeasti tehdä kauhuleffan tästä. Mulle kävi kesällä samansuuntainen keissi, kun naapuri joka oli aina kasvotusten esittänyt mukavaa ja avuliasta tuhosi omaisuuttani.

Sen jälkeen olen pelännyt tätä kyseistä ihmistä, petollinen, kaksinaamainen, väkivaltainen hullu siis oikeasti on.

Kerro enemmän! Mitä teki?

Vierailija
22/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattomia suorrituksia kirjoitti:

mökki talkkarina olen törmännyt hyvin moneen samakaltaiseen tapaukseen olen kehoittanut hankkimaan kamerat  ovat hankkineet. ja vidota on tullut saisi oiken pölhölä elokuvan. ranta pumppujen sabotointi, teranssilla olleiden verkkojen rikkominen,  ikkunan rikkominen näkyy kun rikkoo kivellä ja jättää kuolleen lokin teransille (maksoi todella hyvin kun eivät vieneet oikeuteen olisi saanut vielä sanktiot selkä lokin taposta) kaivoon pissaaminen maksoi todella mielellään ettei kuvia näytetä kylä kaupalla tai hänen työpaikallaan, polttopuu varkaudet, veneen täyttö ämpärillä ym ,ym , HANKKIKAA KAMERAT NÄÄTTE USKOMATTOMIA SUORRITUKSIA LOPPU VAIHEESSA ON KIVA SANOA MAKSATKO VAI PISTÄNKÖ NETTIIN, ILMEET OVAT MYÖS MELKOISIA KUN KUULEVAT KEHOITUKSEN PUUSTA

Voiko olla totta XD Mitä hulluja Suomessa liikkuu? Nyt käy järkeen kun tuntuu että koko ajan tulee uutista narsisteista. Ehkä ne jutut pitää peräänsä. Eihän kukaan toisen kaivoon kuse jos on täysjärkinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ovat naapureita keskenään?

Vierailija
24/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vittumainen mökkinaapuri. Asensin riistakameran ja sieltä näkyi kun naapuri hajotti mökkini kaikki ikkunat. Sisälle pääsi vettä ja lattiat kastui ja pilaantui. Naapuri joutu korvaamaan 18000 euroa,

Vierailija
25/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiläinen kirjoitti:

Minulla oli vittumainen mökkinaapuri. Asensin riistakameran ja sieltä näkyi kun naapuri hajotti mökkini kaikki ikkunat. Sisälle pääsi vettä ja lattiat kastui ja pilaantui. Naapuri joutu korvaamaan 18000 euroa,

Voi helkkari.. Mitä se sano syyksi? 

Vierailija
26/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on paljon henkisesti sairaita ihmisiä, jotka ei ole psykologisen avun piirissä.tuttu psykiatri tapasi aina sanoa, että oma työpaikka potilaineen on ok. sairaimmat on tuolla arkielämässä.

tarkoitti just näitä vahingoittavia ja pahantahtoisia ihmisiä. onhan toi melkoista folie a deux (en muista ranskan termin tarkkaa kirjoitusasua,niin että 2 ihmistä samassa harhassa ja psykoottisessa tilassa)

Vierailija
28/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä sairaalla tavalla kiusaa naapuria ilman syytä,on ihan sairas henkisesti, ei muuta voi sanoa. riistakamerat on hyvä juttu jos ilkivaltaa tapahtuu.oikea syyllinen löytyy. joskus kuulemma asuntomyynti ilmoitukset voi tuoda omaan ja naapurien pihaan ilkivaltaa.käydään katsomassa myytävä talo ja jos pihasta jotain irtoisi mukaan. järkkkyä toimintaa.

Vierailija
29/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttua touhua ja syynä akalla se kun oma ukko vonkasi toista rouvaa ihan itse aktiivisesti. Se muija sekosi näin ja kosti viattomalle.

Vierailija
30/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomessa on paljon henkisesti sairaita ihmisiä, jotka ei ole psykologisen avun piirissä.tuttu psykiatri tapasi aina sanoa, että oma työpaikka potilaineen on ok. sairaimmat on tuolla arkielämässä.

tarkoitti just näitä vahingoittavia ja pahantahtoisia ihmisiä. onhan toi melkoista folie a deux (en muista ranskan termin tarkkaa kirjoitusasua,niin että 2 ihmistä samassa harhassa ja psykoottisessa tilassa)

Kyllä tuota on nähty että ihminen on alkanut vainoamaan jotakuta ja esittänyt vaikka minkälaisia syytöksiä ja saanut muita mukaan vainoon. 

Vierailija
31/32 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattomia suorrituksia kirjoitti:

mökki talkkarina olen törmännyt hyvin moneen samakaltaiseen tapaukseen olen kehoittanut hankkimaan kamerat  ovat hankkineet. ja vidota on tullut saisi oiken pölhölä elokuvan. ranta pumppujen sabotointi, teranssilla olleiden verkkojen rikkominen,  ikkunan rikkominen näkyy kun rikkoo kivellä ja jättää kuolleen lokin teransille (maksoi todella hyvin kun eivät vieneet oikeuteen olisi saanut vielä sanktiot selkä lokin taposta) kaivoon pissaaminen maksoi todella mielellään ettei kuvia näytetä kylä kaupalla tai hänen työpaikallaan, polttopuu varkaudet, veneen täyttö ämpärillä ym ,ym , HANKKIKAA KAMERAT NÄÄTTE USKOMATTOMIA SUORRITUKSIA LOPPU VAIHEESSA ON KIVA SANOA MAKSATKO VAI PISTÄNKÖ NETTIIN, ILMEET OVAT MYÖS MELKOISIA KUN KUULEVAT KEHOITUKSEN PUUSTA

Suomen kieli ei ole kirjoittajan vahvuuksia. "Teranssi, terassi, suorritus j.n.e. Kuinka edes kehtaa.

Vierailija
32/32 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on nyt kiva lomailla edelleen noiden hullujen naapurina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä