Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ostaneet Lidlistä vaatteita?

Vierailija
08.09.2023 |

Minusta jotkut ovat kivan maalisia ja -näköisiä. Mietin vaan että ovatko kestäviä ja laadultaan edes jonkunlaisia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit on hyviä. Lidlin lenkkareita en ostaisi. Myös lasten vaatteet on laadukkaita.

Vierailija
2/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaelluskengät vois käydä ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten jotain ostin, niin heikkolaatuista etten enää vilkaise edes päin.

Vierailija
4/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen shortseja. Ovat kestäneet kohta 10 vuotta.

Vierailija
5/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olleet pääosin hyvälaatuisia, hintaan nähden erinomaisia. Kenkiä en ole ostanut.

Vierailija
6/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit vuorelliset kumpparit, sekä ulkoilutakkia sun muuta olen ostanut kun on löytynyt kokoa. Laatu on ollut ihan tyydyttävä, hintaan nähden oikein hyvä.

Kumpparit alkoivat vuotaa kolmen vuoden kovan käytön jälkeen, eli jokseenkin samanlaista kuin jos olisi ostanut jostain ulkoilukaupasta perushintaiset. Muut kamppeet ovat vielä ehjiä ja käyttökuntoisia.

Vierailija
7/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut, mutta monet ovat turhan isokokoisia minulle. Laatu on mielestäni ok suhteessa hintaan.

Vierailija
9/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen siitä miten nopeasti kaikki parhaimman näköiset ja malliset vaatteet ostetaan pois tuosta lähi-Lidlistä niin kyllä, ovat laadukkaita ja ilmeisen kestäviä. 

Olen itse hankkinut sieltä lähinnä sukkia ja alusvaatteita, koska jemmassa on jo nyt niin paljon käyttökelpoista vaatetta. En tarvitse lisää. 

Vierailija
10/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu vaihtelee reilusti ainakin vaatteissa, t-paidat oli pettymys (venyivät ihan muodottomiksi jo ensikäytössä), pikeepaidat, collage- ja työhousut olleet paremmat. Kannattaa katsoa kankaan ja ompeleiden laatua ennen ostosta. 

Vierailija
11/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paitoja ja pellavasekoitevaatteita olen ostanut. Ne ovat kestäneet vuosia hyvinä pesusta toiseen. Mies tykkää Lidlin lenkkareista, jotka ovat kuulemma parhaat hänen jalkoihinsa.

Vierailija
12/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut, mutta monet ovat turhan isokokoisia minulle. Laatu on mielestäni ok suhteessa hintaan.

Sama täällä. Lidlin vaate-erissä on usein tosi kivan näköisiä (sportti)kuteita, mutta ne ovat monesti itselleni turhan reilua mitoitusta. Ja yleensä jäljellä on enää XL:ää kun pääsen paikalle. Pitäisi mennä heti aamusta kun myymälä avataan. 

Vierailija
13/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin neljän pikkuhousun paketin. Yhdet repesi heti ekassa pesussa, kolme muuta ovat kestäneet monta vuotta.

Vierailija
14/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ja hihattomat T-paidat on olleet aivan kelvollisia. Muita vaatteita en ole ostanut.

Vierailija
15/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut. Farkkuja, neuletakkeja, hupparin, t paitoja, poolopaitoja työpaidoiksi.

Vierailija
16/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl lenkkarit on hyviä, on niissä kenkien sisäpuolen pohjissa se kangas repeytynyt puoliksi auki, mutta muuten ovat mahtavia kenkiä, käyttänyt jo 2 vuotta.

Vierailija
17/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatu vaihtelee reilusti ainakin vaatteissa, t-paidat oli pettymys (venyivät ihan muodottomiksi jo ensikäytössä), pikeepaidat, collage- ja työhousut olleet paremmat. Kannattaa katsoa kankaan ja ompeleiden laatua ennen ostosta. 

Collage XDDDDDDD

Vierailija
18/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista muista Lidlin tuotteista olen valmis allekirjoittamaan väitteen että halvimmissakin laatu vähintäänkin vastaa hintaa mutta en vaatteista.

Yleensä ihan OK laatua hintaan nähden mutta pahimmillaan sellaista jo kaupassa epäilyttävältä liuottimelta haisevaa tavaraa että en ottaisi edes ilmaiseksi.

Minulla on kyllä ihan kiva lidlin haijastinreppu, Mistralin putkikassi ja pari sellaista ohutta toppatakkia/liiviä jota käytän juoksu/hiihtotakkeina talvikaudella. Kaikilla hintaa max 19,90€ ja hinta/laatusuhde kohdallaan

Vierailija
19/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Collage XDDDDDDD

Mee takas sinne tiktokkiin äks deittesi kanssa

Vierailija
20/34 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma lidlin vaatteissa ja ylipäätänsä non-food tuotteissa on se että kyseessä on yksi rajoitettu erä.

Siinä vaiheessa kun toteat että hei, tää vaatehan on ihan OK vielä parin pesunkin jälkeen, erä on myyty aikoja sitten loppuun.

Vaikka joskus myyntiin tulee uusi erä "samaa tuotetta" se on aivan toisesta tehtaasta ja materiaalista eikä laadulla ole enää mitään tekemistä edellisen erän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä