Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuo Lidlin vaatteet hyviä?

Vierailija
10.07.2018 |

Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
2/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne henkkamaukan vastaaville pärjää vertailussa. Koko on aina vähän arpomista, vaatii silmää arvioida että mikä mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään. Sovitusmahdollisuutta kun ei ole, ostan usein saman vaatteen kahdessa eri koossa ja palautan sitten sen, joka oli väärää kokoa.

Vierailija
4/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on suurimmaksi osaksi. Lupilu-lastenvaatteet on ihanan pehmeää ja paksua trikooneulosta, laadukasta ja kestävää kun mun aikoinaan 15-v esikoiselle ostamat housut on käytössä tällä hetkellä vieläkin, ehjänä. Olleet kaikkiaan 7:llä lapsella.

Itselläni on useampia t-paitoja jotka on ostettu Lidl:stä, saumat on suorassa vielä pesujen jälkeenkin eikä kangas syö itseään puhki kuten esim. H&M:n t-paidoille tapahtuu. Mieluisimmat shortsini on myös ostettu Lidl:stä

Vierailija
5/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ostaisi vaatteitani Lidlistä... halpaa, mautonta

Vierailija
6/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella kestäviä. Ei saksalaisille kuluttajille voisi myydä skeidaa. 

Eli hinta-laatu -suhde on ehdottaman kohdallaan. 

Kovin tyylikkäitä ne harvoin ovat :) Mutta jotain legginsejä ja urheiluvaatteita kehtaa ihan hyvin pitää. 

Yhdet mustat farkutkin ostin muutama vuosi sitten ja ovat aivan priimat vielä kovan käytönkin jälkeen. Ylipäänsä alaosissa on neutraaleja ihan kivojakin vaatteita, mutta puserot, tunikat ym. ovat yleensä rumia. 

Vierailija
7/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurolla saa euron paskaa.

Vierailija
8/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ovat hyviä ainakin mitä mä olen ostanut, ja ovat olleet laadukkaita lukuunottamatta yhtiä leggingsejä. Mä käytän ja tykkään. Hinta on edullinen.

Vierailija
9/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut niitä urheiluun tarkoitettuja. Monta kesää sitten myynnissä olleet capri-pituiset joogahousut ovat aivan loistavat!! Käytän tosi paljon. Sit on muitakin, jotka toimivat hyvin. Arkikäyttöön en kyllä pysty Lidlin vaatteita ostamaan.

Vierailija
10/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja_N kirjoitti:

En koskaan ostaisi vaatteitani Lidlistä... halpaa, mautonta

en ymmärrä miksi opettajille kaupassa käynti on ylpeilyn aihe ja status asia

normaali hyvätuloinen voi mennä ihan hyvin lidliin

Vierailija
11/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet onkin ainoita, joita tulee lidlistä haettua. Urheiluvaatteet on hinta-laatusuhteeltaan erinomaiset ja kestää käyttöä paljon paremmin kuin monet tunnetut merkit. 

Vierailija
12/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aikasemmin ostanut Lidlistä vaatteita mutta sitten tuli Esmara by Heidi Klum vaatteita joita oon ostanut ja oon ostanut myös muita vaatteita ja oon tykännyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi