Onko nuo Lidlin vaatteet hyviä?
Kommentit (12)
Kyllä ne henkkamaukan vastaaville pärjää vertailussa. Koko on aina vähän arpomista, vaatii silmää arvioida että mikä mahtuu.
Kyllä mä tykkään. Sovitusmahdollisuutta kun ei ole, ostan usein saman vaatteen kahdessa eri koossa ja palautan sitten sen, joka oli väärää kokoa.
Kyllä ne on suurimmaksi osaksi. Lupilu-lastenvaatteet on ihanan pehmeää ja paksua trikooneulosta, laadukasta ja kestävää kun mun aikoinaan 15-v esikoiselle ostamat housut on käytössä tällä hetkellä vieläkin, ehjänä. Olleet kaikkiaan 7:llä lapsella.
Itselläni on useampia t-paitoja jotka on ostettu Lidl:stä, saumat on suorassa vielä pesujen jälkeenkin eikä kangas syö itseään puhki kuten esim. H&M:n t-paidoille tapahtuu. Mieluisimmat shortsini on myös ostettu Lidl:stä
En koskaan ostaisi vaatteitani Lidlistä... halpaa, mautonta
Ovat todella kestäviä. Ei saksalaisille kuluttajille voisi myydä skeidaa.
Eli hinta-laatu -suhde on ehdottaman kohdallaan.
Kovin tyylikkäitä ne harvoin ovat :) Mutta jotain legginsejä ja urheiluvaatteita kehtaa ihan hyvin pitää.
Yhdet mustat farkutkin ostin muutama vuosi sitten ja ovat aivan priimat vielä kovan käytönkin jälkeen. Ylipäänsä alaosissa on neutraaleja ihan kivojakin vaatteita, mutta puserot, tunikat ym. ovat yleensä rumia.
Mun mielestä ovat hyviä ainakin mitä mä olen ostanut, ja ovat olleet laadukkaita lukuunottamatta yhtiä leggingsejä. Mä käytän ja tykkään. Hinta on edullinen.
Oon ostanut niitä urheiluun tarkoitettuja. Monta kesää sitten myynnissä olleet capri-pituiset joogahousut ovat aivan loistavat!! Käytän tosi paljon. Sit on muitakin, jotka toimivat hyvin. Arkikäyttöön en kyllä pysty Lidlin vaatteita ostamaan.
opettaja_N kirjoitti:
En koskaan ostaisi vaatteitani Lidlistä... halpaa, mautonta
en ymmärrä miksi opettajille kaupassa käynti on ylpeilyn aihe ja status asia
normaali hyvätuloinen voi mennä ihan hyvin lidliin
Vaatteet onkin ainoita, joita tulee lidlistä haettua. Urheiluvaatteet on hinta-laatusuhteeltaan erinomaiset ja kestää käyttöä paljon paremmin kuin monet tunnetut merkit.
Mä en aikasemmin ostanut Lidlistä vaatteita mutta sitten tuli Esmara by Heidi Klum vaatteita joita oon ostanut ja oon ostanut myös muita vaatteita ja oon tykännyt
joo