Oletteko ostaneet Lidlistä vaatteita?
Minusta jotkut ovat kivan maalisia ja -näköisiä. Mietin vaan että ovatko kestäviä ja laadultaan edes jonkunlaisia.
Kommentit (34)
Teknisiä urheilupaitoja olen ostanut muutaman, mutta ovat liian paksuja ja kuumia minun mieleen. Urheilutrikoot nukkantuivat pesussa heti ja samoin kävi kollareille ja hellemekolle. Eli en osta enää sieltä vaatteita.
Sellaisia hihattomia aluspaitoja (ns. wife beater) olen sieltä ostanut ja ovat hyviä. Ovat sopivasti ihonmyötäisiä.
En ostaisi Lidlistä edes säilykkeitä, vaatteista puhumattakaan. Karmean epäviihtyisät ja sekavat myymälät, umpisurkea valikoima ja lähinnä Kelan asiakkaista koostuva asiakaskunta pitävät huolta siitä etten astu enää jalallani Lidliin.
On pääosin aika huonolaatuisen oloista vaatetta siellä. Ostin yhdet urheilutrikoot sieltä, kestivät ehkä vuoden käytössä, ennenkö saumat alkoivat ratkeilla. Eli siis kestävää sieltä ei varmaan saa.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi Lidlistä edes säilykkeitä, vaatteista puhumattakaan. Karmean epäviihtyisät ja sekavat myymälät, umpisurkea valikoima ja lähinnä Kelan asiakkaista koostuva asiakaskunta pitävät huolta siitä etten astu enää jalallani Lidliin.
Niin niin! Tätä samaa höpinää olet kirjoittanut täällä siitä saakka, kun Lidl tuli Suomeen.
vaatteet ovat Lidlissä täyttä kuraa, kuten kaikki muukin myytävä oma aines
K-Supermarket on minun kauppani jatkossakin
Ostin lapselle softshell-takin. Vetoketju hajosi kahden viikon käytön jälkeen. Sen jälkeen en ole vaatteita sieltä ostanut.
Lidlin vaatteiden laatu vaihtelee aika hurjasti. Naisten pitkähihaiset 3 paidan setit ovat usein käytössä. Pellavavaatteet täyttä kuraa, niihin ilmestyi itsestään reikiä ensimmäisen käytön aikana. Hypetetyt maximekot ovat myös olleet ok.
Kyllä. Hinta-laatusuhde on ollut 5/5.
Olen pari kertaa ostanut Lidlistä alushousuja. Paketissa on ollut 2 Paria. Molemmissa tapauksissa toinen pari hajosi nopeasti käyttökelvottomaksi, mutta toinen kestää ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Teknisiä urheilupaitoja olen ostanut muutaman, mutta ovat liian paksuja ja kuumia minun mieleen. Urheilutrikoot nukkantuivat pesussa heti ja samoin kävi kollareille ja hellemekolle. Eli en osta enää sieltä vaatteita.
Olen ostanut tarjouslaarin 3,95€ 100% polyester-juoksupaitoja lidlistä koska ne joka tapauksessa alkavat pinttyä ja haista riippumatta yhtä nopeasti kuin 39€ Niket.
Noniin joo. "Polyesteri" ei ole alkuaine vaan yleisnimi kondensaatiopolymeerien luokalle johon kuuluu valtava määrä erilaisia esteriryhmien sitomia ketjuja laatuluokassa nollasta miljoonaan.
Lidlin juoksupaidoissa käytetään sitä ehtaa 1970-luvun anti-goretex polyesteriä joka pitää hien sisällä mutta päästää veden ja tuulenviiman läpi
Ainoa este etten osta useammin vaatetta Lidlistä on, kun paidoissa on liian suuret pääntiet ja kokoerot usein liian suuret.
Mutta ihan ok vaatteet jos siis koko on sopiva.
Lenkkarit olen ostanut 2v sitten 19,95e ja ihan hyvät on.
Lempipitkä pusero/mekko on saamani sininen neule. Monta vuotta käytössä, toivottavasti ensivuonnakin.
Samoin huppari/ housut plyyshiä hyvä lämminhellä.
Jotain puuvillapellavasekoite-neulepuseroa oon joskus ostanut, oli ihan onneton laatu ja nyppääntyi käytössä parissa päivässä, Oon kokoa XXL niin harvoin vaatetta lidlistä löytyy.
Ainoa mitä säännöllisesti ostan niin korkeavyötäröiset alushousut. Tosi hyvä malli niissä ja löytyy kokoani. Viimeksi kun noita oli myynnissä, huomasin liian myöhään ja jouduin metsästämään koko lähiseudun lidlit, että sain useamman paketin ostettua oikeaa väriä