Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis voi vee! ÄITINI sanoi, että olemme outoja

Vierailija
31.08.2008 |

meille tulossa toinen vauva ja ajattelimme järjestää nukkumiset niin, että mies ja esikoinen nukkuvat yhdessä sekä minä ja vauva toisessa sängyssä.

äitini mielestä meidän pitäisi opettaa esikoinen ja vauva nukkumaan omaan sänkyynsä. siis WTF, tämä sama virsi oli esikoisenkin kohdalla, vaikka nukuin yöni rauhallisemmin kun vauva nukkui meidän sängyssämme. imettäminen oli helppoa, kun ei tarvinut nousta ja imettää, sen kun käänsi kylkeä ja antoi vauvan imeä.

voi sissus kun tuli paha mieli tuosta äiteen kommentista! voi kun sitä osaisi itse olla omien lastensa kanssa vähemmän ehdoton..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vapaaehtoisesti laitat miehesi toiseen sänkyyn. Minusta oli ihanaa vauva-aikana, kun miehen ja vauvan kanssa loikoiltiin yön pimeinä tunteina hämyssä valvovan vauvan kanssa tai nukuttiin kaikki yhdessä kasassa... Yhtä lailla sen miehen oli lupa nauttia niistä hiljaisista, erityislaatuisista iltahetkistä (ja yöhetkistä :).

Vierailija
22/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee että vieraannutte miehenne kanssa, yleensä parisängyssä nukkumisen lisäksi naidaan.

Moni liitto on kariutunut seksin puutteeseen varo ettei teille käy samoin.

En ymmärrä että vauvaa nukutetaan vieressä siinä on riski pyörähtää päälle ja vauva kuolee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista järjestää muuallakin kuin sängyssä.. ehkäpä äitini tarkoitti sitten myös tätä. onneksi mieheni ja minä olemme edelleen aika aktiivisia hakemaan toistemme läheisyyttä. perhepetihän ei suinkaan tarkoita sitä, että mies jää ulkopuoliseksi kun äiti ja lapset nukkuvat vierekkäin, tai että miehellä ja vaimolla ei ole kahdenkeskistä aikaa ollenkaan!

olin vain yllättynyt äitini tuomiosta, vaikka esikoisen kanssa meni yöt niin hyvin kuin vain voi (12 h unta 1-3 syötöllä johon kukaan ei käytännössä herännyt).

Vierailija
24/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5v ja 3v jotka sai nukkua suht pitkään meidän sängyssä. Nyt alkaa olla ahdasta ja vaikeuksia saada ne omiin sänkyihin( ja yöllä on raskasta herätä ja palauttaa omiin sänkyihin) Vauvakin on tulossa rv 20 ja sekin hankaloittaa nukkumista. Olisinpa ollut "viisas" ja opettanut lapset pienestä asti omiin sänkyihin niin olis muutama nukuttu yö enemmän kaikilla meidän perheessä,

Perhepeti on kyllä ajatuksena ihana!

Vierailija
25/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun perheeseen tulee uusi vauva, on ehkä väljempää nukkua eri sängyissä, tietenkin esikoinen isän kainalossa, jossa hän nukkuu hyvin, ja vauva äidin kainalossa.

naida voi sohvalla, saunassa, suihkussa tai vaikka keittiössä. ei siihen sänkyä tarvita (vaikka välillä olisikin ehkä helpompaa naida sängyssä perinteisellä lähetyssaarnaajatyylillä..)

- ap

Vierailija
26/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekkään kuuluu miten sinä ja perheesi järjestätte nukkumisen. Nukkukaa hyvin, niin tai näin!

t.1

...ja edelleen pysyn kannassani

Vierailija
27/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin sängyssä peiton alla pimeessä olisi ainoa vaihtoehto rakasteluun.

Mielikuvitusta kehiin!

Vierailija
28/28 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu yhä keskellä, kohta 3v. Itse jo kaipaisin miehen kainaloon. Mies antaa huomionsa vain pojalleen. Hyvin kyllä nukutaan kaikki, ei ole ollut ongelmia nukkumisen kanssa. Vauvana söi mun ollessa puoliunessa ja imetyskin loppui kuin itsestään 9kk ikäisenä, itse pelkäsin etten saa vieroitettua ollenkaan kun "haisen" vieressä :) Koskaan en olisi pyörähtänyt vauvan päälle, sen kyllä äiti vaistoaa, uskon niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi