Il : Iltalehden toimittaja pääsi salaperäisiin seksibileisiin
Meno siellä oli härskiä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/892d390b-e565-4a99-8d8e-57fff58165d6
Kommentit (18)
Pervoilu on iltiksen toimittajien suosikkiharrastus.
Vierailija kirjoitti:
Nieltiinkö siellä?
Olivat syöneet pizzaa jonkun naisen alastomalta vartaloltaan ja kuunnelleet Ramsteinia.
Rammstein puuhasi? Eikö edes mitään vähemmän paskaa musiikkia vois soittaa?
Kiva duuni; pääsee bylsiin työajalla ja palkka juoksee.
Minä olen niin _täynnä_ tätä libidovetoisten liskoaivojen yhteiskuntaa! Tulispa sota, ihan todellakin olisi ansaittua! Tämäkö on sitä mitä ihmiset haluavat tehdä ja etenkin lukea? Mikä ihmisiä vaivaa; jos ei sukupuolisekoilla, niin ainakin on pervoiltava. Seksiseksiseksiseksi. Tämähän on Sodoman ja Gomorran paluu.
Kuvottaa 🤢🤮
Lukisin jos voisin mutta en maksa iltapaperin palvelusta
Vierailija kirjoitti:
Kiva duuni; pääsee bylsiin työajalla ja palkka juoksee.
Senhän takia Iltis ylistää prostituutiota, onkyfänssiä ja orgioita, kun toimittajat käyvät niissä itse.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin _täynnä_ tätä libidovetoisten liskoaivojen yhteiskuntaa! Tulispa sota, ihan todellakin olisi ansaittua! Tämäkö on sitä mitä ihmiset haluavat tehdä ja etenkin lukea? Mikä ihmisiä vaivaa; jos ei sukupuolisekoilla, niin ainakin on pervoiltava. Seksiseksiseksiseksi. Tämähän on Sodoman ja Gomorran paluu.
Kuvottaa 🤢🤮
Mene kulman taakse yrjölle, me muut luemme mielenkiinnolla!
Kävikö se lähi-itäkeskuksessa perjantai iltana?
Vierailija kirjoitti:
Rammstein puuhasi? Eikö edes mitään vähemmän paskaa musiikkia vois soittaa?
Oliko Rammstein kans puuhaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa 🤢🤮
Tämä! Niin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa 🤢🤮
Aika moni on.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa 🤢🤮
On teitä toisiakin.
Kun tulin tänne palstalle noin kaksi vuotta sitten, sanoin että tulin Sodomaan ja Gomorraan. Vaan tämä ei sitten ollutkaan pahin paikka mihin voi päätyä?
Jäin tänne koukkuun kuitenkin.
Joko ap kostui pelkästä otsikosta? Lukuoikeuttahan ei kuitenlkaan raskinut ostaa, mutta piti päivittäinen seksijuttu etsiä spämmättäväksi. Siitä puhe mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Joko ap kostui pelkästä otsikosta? Lukuoikeuttahan ei kuitenlkaan raskinut ostaa, mutta piti päivittäinen seksijuttu etsiä spämmättäväksi. Siitä puhe mistä puute.
Ainoa tapa keski-ikäiselle puutteessa olevalle i n c e l ille. Samasta lähteestä varmaan joogavideot.
Hesari taas kävi orja-kartanossa ja nyt oli sitomisesta iso juttu. Paneminen ei toimi avioliitossa, siitä oli tänään juttu. Prostituoiduista on ollu paljon juttuja ja pillun kuvia.
Huolestuttava ilmiö mielestäni että tietoa näistä alistamiseen perustuvista seksijutuista levitetään ikään kuin niitä ihannoiden. Sekä lehdet että Yle ovat tämän tiedon levittämisen takana.
Nieltiinkö siellä?