Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten omat fantasiat

Vierailija
07.09.2023 |

Tälleen miehenä kiinnostaa, että millaisia ajatuksia ja haaveita teillä arvon naisilla päähän tulee, kun vaikkapa näette tai kohtaatte jossain jonkun kiihottavan miehen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan reaalielämän puolella aika kova luottamus saa olla naiseen, että mies laittaa maineensa ja elämänsä peliin millään "mies tulee ja ottaa"-kuviolla.

Ei tarvita kuin jälkikäteen mielensä muuttava nainen niin kaikki menee vessanpyttyyn.

Tämäpä. Itse olen aikoja sitten lopettanut lukemasta tuollaisia naisten -tule ja ota minut kysymättä-juttuja. Ei nykymaailmassa ja nykynaisten kanssa miehen pidä koskaan-ikinä tehdä mitään tuollaista, ei vaikka kuinka yksittäinen nainen tuollaisesta haaveilisi. Ne ajat olivat ja jäivät 1900-luvulle. Naiset ovat petollisia, ei niihin voi luottaa.

Ne ovatkin fantasioita. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Kysyttiin naisilta, vastaukset tulee miehiltä! Eli nämä on miesten fantasioita! Siinä on vissi ero!

Vierailija
22/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa kahden seksikkään miehen kanssa. Voi olla bi-henkinen että molemmat voivat puuhata myös keskenään, ottaa suihin tai yhdyntää ynnä muuta koskettelua. Voin ottaa toiselta suihin samalla kun toinen työntyy sisälle. Hyväillä molempia vuoron perään ja olla hyväiltävänä. nukahtaa kahden miehen väliin lopulta ja kaikilla on kivaa. Kiihottavinta olisi tietenkin jos se toinen olisi oma kumppani mutta tämä fantasia on hänelle täydellisen nou deal joten en jotenkin osaa edes nähdä häntä enää siinä.

Fantasioin myös sträp onin käytöstä ja olen sitä elämässäni päässyt tekemäänkin. Siinä on jotain kiihottavan pervoa vaihtaa rooleja ja ottaa välillä mies kunnolla tai sitten hellemmin ja rauhallisesti nautiskellen. Ai että, aina kiihottaa sen ajattelu ja ne orgasmit mitä miehelle voi sillä tuottaa. Sekä miten upean kostean kiihottunut olen sitä tehdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kerrankin kokea villejä seksileikkejä, niin että mies ottaa 100% ohjat ja mm. sitoisi minut kiinni sänkyyn, tuoliin tai pöytään. Pitäisi minua seksi objektinaan ja "pakottaisi" pukeutumaan vaikka koko viikonlopuksi pelkästään seksihepeneisiin. Veisi esim. mökille ja piilottaisi kaikki muut vaatteet, jolloin joko olisin alasti tai seksivaatteisiin pukeutuneena.

Tällaista olisi kiva päästä kokeilemaan edes kerran elämässä.

Fantasioiva N36

Oletko puhunut toiveistasi miehellesi ?

No ei ole miestä juuri nyt. Edellinen ei lämmennyt minkäänlaisille leikeille. Ei edes suihku-, sauna- tai edes pukuhuone seksille :( saati millekkään sidontaleikeille.

Vierailija
24/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan reaalielämän puolella aika kova luottamus saa olla naiseen, että mies laittaa maineensa ja elämänsä peliin millään "mies tulee ja ottaa"-kuviolla.

Ei tarvita kuin jälkikäteen mielensä muuttava nainen niin kaikki menee vessanpyttyyn.

Tämäpä. Itse olen aikoja sitten lopettanut lukemasta tuollaisia naisten -tule ja ota minut kysymättä-juttuja. Ei nykymaailmassa ja nykynaisten kanssa miehen pidä koskaan-ikinä tehdä mitään tuollaista, ei vaikka kuinka yksittäinen nainen tuollaisesta haaveilisi. Ne ajat olivat ja jäivät 1900-luvulle. Naiset ovat petollisia, ei niihin voi luottaa.

On tehty ihan ensimmäisellä live tapaamisella. Tinderistä löytyi 🖤 ilmoitus ja ensi tapaamisella olin sidottuna ilman mitään turvasanoja. Oli tosin keskusteltu tinderissä noin kk, mutta tämäkin johtui enimmäkseen etäisyydestä. Tämän jälkeen on toistettu "leikit" useasti.

T: N37

Vierailija
25/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, ainakin minulla on fantasioita vaikka kuinka paljon. Vanhoja ja uudempia.

Yksi viimeaikaisista suosikeistani on fantasia, jossa Suomeen on avattu vähän sallivampi kylpylä ja olemme menneet sinneet lomalla mieheni kanssa. Jostakin syystä päädyn kuitenkin yhteen kylpylän monista höyrysaunoista yksin - ja ainoa ihminen lisäkseni on sitten tuntematon mies, joka istuu hiljaa lauteilla. Sauna on pyöreä, ei kovin suuri ja siinä on jonkinlainen suuri pilari keskellä. Istun lauteille miestä vastapäätä. Olen huomannut, että hän katselee peittelemättä rintojani, jotka oikeassakin elämässä ovat kookkaat. Aluksi istun ryhdikkäästi ja jalat siveästi yhdessä. Huomaan kuitenkin, ettei mies istu lainkaan samalla tavoin, vaan jalat levällään kädet polvien päällä. Jalkojen välissä roikkuu melko kookas ja pitkä penis. Katsomme miehen kanssa toisiamme silmiin ja mies ymmärtää ajatukseni. Sen, että minua ei haittaisi lainkaan, vaikka mies ottaisi peniksensä käteen. Ja niin mies tekeekin. Hitaasti, silmillään minua samalla arvioiden. Juoksisinko karkuun ja tekisinkö hälytyksen? 

En juokse, enkä huuda. Vaan katselen uteliaana, kuinka miehen vahva kämmen alkaa hiljalleen liikkua edestakaisin peniksen varrella, haudaten välillä peniksen jykevän ja paljaan pään miltei kokonaan kämmenen sisään. Pian miehellä on täysi erektio. Minunkin haluni ovat jo heränneet, joten nostan jalkani lauteille ja levitän reiteni niin, että mies näkee tekemiseni. Minäkin alan masturboida. 

Lopusta minulla on useampia variaatioita. Nousen kuitenkin aina, kun näen miehen lähestyvän huippuaan. Toisinaan kävelen miehen luo ja kumarrun ottamaan häneltä suihin. Yleensä käännyn kuitenkin suihin ottamisen sijaan miehen edessä ja nojaan sitten käsilläni saunan keskeltä kohoavaan pylvääseen. Silloin mies aina nousee ja työntyy sisääni takaapäin. Kiihkeästi ja vaativasti. Uros ottaa halukkaan naaraan kyselemättä. Fantasiassa laukean aina heti, kun tunnen tämän vieraan miehen laukeavan sisääni.

Toinen viimeaikaisista suosikkifantasioistani liittyy lapseni koulukaverin vanhempiin tai koulukaverin isään. Versiosta riippuen päädyn saunan tai jonkin muun sopivan jutun kautta vuoteeseen joko molempien kanssa (pariskunnassa äitikin on todella mukava...) tai sitten vain miehen kanssa. Mies on kivan näköinen, mutta vatsakas - aivan niin kuin todellisessa elämässäkin. Kaikkein eniten hän on kuitenkin hauska ja ystävällinen. Eli juuri sellainen lämmin tyyppi, jolle on kiva antaa...  :) Joskus olemme rannalla jostakin syystä vain kahdestaan ja siellä sitten katselen hänen simmareidensa etumusta, joka kätkee huonosti kookkaat pussit ja paksun kalun - aivan kuten todellisessakin elämässä...   :) Lopulta tämä mies sitten ottaa minut himokkaasti uimarannan polttopuuliiterissä seinää takaapäin kontillaan pyyhkeen päällä. Mies on kestävä ja saa minut laukeamaan yhä uudelleen. Kunnes laukeaa sisääni ja kuten aina fantasioissani, tälläkin miehellä sperman määrä on todella suuri...  :)

Noilla kahdella olen tehnyt itseni monta kertaa tyytyväiseksi viime kuukausina. Toki muitakin fantasioita on, mutta nuo kaksi ehkä ne käytetyimmät juuri nyt.

Tosi hyvin kirjoitettu ja kuvattu kiihottavia fantasioita! Pahastuuko kirjoittaja, jos tämä kommentti lisättäisiin myös miesten masturbointia käsittelevään keskusteluun? Sopisi hyvin sinne.

Vierailija
26/34 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovatkin fantasioita. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Kysyttiin naisilta, vastaukset tulee miehiltä! Eli nämä on miesten fantasioita! Siinä on vissi ero!

Ilmeisesti fantasia, joka aiheutti väittelyä, oli minun kirjoittamani kylpylätarina. Siksi muutama kommentti kirjailijalta itseltään. Aivan aluksi osa lukijoista olisi voinut tekstiäni tarkemmin tutkiessa huomata, ettei tilanne kuvaamani tilanne ollut lainkaan mikään väkisin toteutettu "uros ottaa naaraan" tilanne. Siis sellainen, joka kriitikoiden mielestä (aivan oikein) voisi todellisessa elämässä toteutettuna mennä pahasti väärin. Vaan sellainen, jossa minä naisena asetun (runsaasti tilanteesta ja vieraasta miehestä kiihottuneena) vapaaehtoisesti "uroksen otettavaksi". Nousen jalkeille, astelen miehen luo ja asetun miehen eteen valmiina kaikkeen...  :) Opetus numero 1 on siis se, että kannattaa lukea meidän kirjoittajien tekstit tarkaan.

Toinen opetus on sitten se, ettei pelkän fantasian tyylin tai sisällön vuoksi kannata ryhtyä arvelemaan kirjoittajan sukupuolta. Aivan samoin kuin miehet voivat kirjoittaa hyvinkin romanttisia tekstejä, osaamme me naiset kirjoittaa ja fantasioida hyvin vahvoja ja rohkeitakin tekstejä. On ihan pelkkä klishee että me naiset haaveilisimme vain romanttisesta "pidä minua kädestä" tyyppisestä seksistä. Itse en esimerkiksi ole ikinä lukenut harlekiinikirjoja, vaikka nainen olenkin. 

Osa mieskommentoijista halusi sekoittaa tähän fantasiaketjuun myös ajatuksia todellisesta elämästä. Vaikka aina täytyykin lopuksi kunnioittaa toisen ihmisen tahtoa (olipa tämä toinen sitten mies tai nainen), niin emme me naiset ole yhdestä ja samasta puusta veistettyjä myöskään todellisessa elämässä. Varmasti meissä on heitäkin, jotka haluavat aina kaiken hempeästi ja lempeästi pitkän kaavan mukaan. Mutta sitten on tällaisia minun kaltaisianikin naisia. Eli sellaisia, jotka toivovat miehestä löytyvän paitsi kohteliaisuutta ja toisen huomioimista, niin myös iso annos määrätietoisuutta ja rohkeutta. Esimerkiksi minä en koskaan päätynyt seurustelemaan edes nuorena ujojen miesten kanssa. He vain eivät olleet minua varten. Huonoin seurustelusuhde seksin suhteen oli puolestaan monella muulla tapaa kiva nuorimies, joka kuitenkin aina sängyssä kyseli lakkaamatta, miltä minusta miläkin hetkellä tuntuu. Hän tarkoitti hyvää, mutta lopulta ainainen kyseleminen oli yksi asia, joka tappoi koko suhteen. En minä voinut keskittyä mihinkään, kun koko ajan piti vastailla kysymyksiin. Seksi oli sanalla sanoen surkeaa minun kannaltani, enkä usko että poikaystävänikään oli onnellinen. Mutta sitten juttu päättyikin, onneksi.

t. bi-nainen 40+

Vierailija
27/34 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-nainen 40+. Jälleen hyvin kirjoitettu. Kysyisin vielä uudestaan, saako kylpyläfantasiaasi lisätä tai lisäisitkö sen itse keskusteluun "kiihottaako miesten masturbointi"? Mielestäni se sopisi sinne hyvin ja on tosi hieno ja kiihottava fantasia.

Tarkoitan tätä mielestäni hyvää ketjua kokonaisuutena: https://www.vauva.fi/keskustelu/4790371/nainen-joka-kiihotut-miehen-mas…

Vierailija
28/34 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-nainen 40+. Jälleen hyvin kirjoitettu. Kysyisin vielä uudestaan, saako kylpyläfantasiaasi lisätä tai lisäisitkö sen itse keskusteluun "kiihottaako miesten masturbointi"? Mielestäni se sopisi sinne hyvin ja on tosi hieno ja kiihottava fantasia.

Tarkoitan tätä mielestäni hyvää ketjua kokonaisuutena: https://www.vauva.fi/keskustelu/4790371/nainen-joka-kiihotut-miehen-mas…

Olet varmasti oikeassa, ehkä fantasiani sopisi hyvinkin tuohon toiseenkin ketjuun. Mutta toimisivatko sivu ja ketjut silti mukavammin, jos yhdet ja samat tarinat ja keskustelut eivät olisi esillä "joka paikassa", vaan pysyisivät omilla paikoillaan? Ne, jotka haluavat lukea naisten kirjoittamia fantasioita, löytävät varmasti tiensä tähän ketjuun. 

Jos jotkut pitävät tarinoistani, niin ehkäpä siirtelyn sijaan voisin joskus kirjoittaa jotakin lisää, kukapa tietää. Keksittyä tai todellista. Ehkä meillä pitäisi olla myös naisten todellisia tarinoita ketju.

Kiitos kuitenkin mukavasta palautteesta.

t. bi-nainen 40+ 

Vierailija
29/34 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaan kivan miehen, niin haaveilen, että hän itsevarmasti vain ottaisi minut. Ei mitään ehdottelua ja kyselyjä, vaan päättää rakastella minua.

Vierailija
30/34 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti oikeassa, ehkä fantasiani sopisi hyvinkin tuohon toiseenkin ketjuun. Mutta toimisivatko sivu ja ketjut silti mukavammin, jos yhdet ja samat tarinat ja keskustelut eivät olisi esillä "joka paikassa", vaan pysyisivät omilla paikoillaan? Ne, jotka haluavat lukea naisten kirjoittamia fantasioita, löytävät varmasti tiensä tähän ketjuun. 

Jos jotkut pitävät tarinoistani, niin ehkäpä siirtelyn sijaan voisin joskus kirjoittaa jotakin lisää, kukapa tietää. Keksittyä tai todellista. Ehkä meillä pitäisi olla myös naisten todellisia tarinoita ketju.

Kiitos kuitenkin mukavasta palautteesta.

t. bi-nainen 40+ 

Ehkä voisit kirjoittaa sitten toisen fantasian siihen ketjuun, taitava kun olet kirjoittamaan ja kuvailemaan eroottisia tilanteita. :)

Vierailija
31/34 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen keski-ikäinen n. 34-46-vuotias sinkkunainen, jolla on oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Fantasiani on läheisellä syrjäisellä kuntoradalla liikkua raukeana kesäaamuna vain pelkkä Adidaksen verkkapuku ylläni ja sen alla puhtaan valkoiset pikkuhousut sekä hyvin suuret ja peittävät myöskin valkoiset rintaliivini. Kun olisin hetken kulkenut pururataa lintujen visertäessä sulosointujaan ja vain rataa varjostava havumetsä seuranani, niin avaisin verkkatakin vetoketjua niin, että rintaliivini jo vähän näkyisivät. Kun olisin varma, että ketään muita ei ole lähettyvillä riisuisin rintsikkani ja lähtisin hölkkäämään uhkea navassa asti riippuva uljas jättipoveni heiluen puolelta toiselle kuin kaksi hyvin suurta säkkiä täynnä talkkunajauhoja. Onneksi kukaan ei ole näkemässä tätä uskomattoman viehkeää feminiinistä näytelmää, hihittäisin itsekseni ja tuntisin kuinka alapääni vähän kostuisi. Olisi pitänyt käydä pissalla ennen lenkkiä, huokaisisin vaimeasti.

Auringonsäteiden pilkistäessä havupuiden välistä pysähtyisin hetkeksi ja ja ottaisin repusta, joka minulla oli myös mukana Lidlistä ostamaani Saskia-vissyä ja kaataisin sitä varovasti jo vähän hikisille rinnoilleni. Kun se lopulta noroina saavuttaa maata kohden sojottavat nännini, niin ilokseni huomaan niiden jo nöpöttävän kainon ujohkosti vienon punan laskeutuessa poskilleni! On aika jatkaa matkaa, tuumin ja päätänkin vähän höpsösti jättää rintsikkani puun oksalle puraradan viereen niin, ettei niitä suoraan kukaan kuitenkaan näkisi. Kuntorata tekee lyhyen kaarteen ja kääntyy takaisin jo parin sadan metrin päässä, joten poimisin ne sitten muutaman minuutin päästä palatessani. 

Verkkatakki kädessäni ja uhkeat mahtimeijerini heiluen jatkan matkaa Suomen suvessa kauniina kesäaamuna ylväänä kuin jättipovinen riippurintainen jumalatar. Suljen silmäni ja kevyesti hölkäten taitan matkaa poveni heiluessa hypnoottisesti hölskyen. Huuhkaja huhuilee jossain kauempana ja tunnen olevani yhtä luonnon kanssa.

Avaan silmäni ja lähestyn paikkaa, johon jätin hyvin suuret rintaliivini. Mutta mitä, olen aivan varma, että tämän puun oksalla ne olivat, koska Lildlistä ostamani Saskia-vissypullo on vielä puun juurella, johon ripustin puhtaan valkoiset jättimäiset rintaliivinikin. Ei kai kukaan ole pöllinyt niitä ja ei kai vain kukaan ole salaa katsellut minua, kauhistun ja tunnen kuinka pikkuhousuni kostuvat vähän lisää! Posket söpösti punoittaen vedän verkkatakkini vetoketjun kiinni ja lähden hölkkämään kotiini nolostuneena, mutta myös feminiinisen voimaantuneena!

Vierailija
32/34 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olen keski-ikäinen n. 34-46-vuotias sinkkunainen, jolla on oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Fantasiani on läheisellä syrjäisellä kuntoradalla liikkua raukeana kesäaamuna vain pelkkä Adidaksen verkkapuku ylläni ja sen alla puhtaan valkoiset pikkuhousut sekä hyvin suuret ja peittävät myöskin valkoiset rintaliivini. Kun olisin hetken kulkenut pururataa lintujen visertäessä sulosointujaan ja vain rataa varjostava havumetsä seuranani, niin avaisin verkkatakin vetoketjua niin, että rintaliivini jo vähän näkyisivät. Kun olisin varma, että ketään muita ei ole lähettyvillä riisuisin rintsikkani ja lähtisin hölkkäämään uhkea navassa asti riippuva uljas jättipoveni heiluen puolelta toiselle kuin kaksi hyvin suurta säkkiä täynnä talkkunajauhoja. Onneksi kukaan ei ole näkemässä tätä uskomattoman viehkeää feminiinistä näytelmää, hihittäisin itsekseni ja tuntisin kuinka alapääni vähän kostuisi. Olisi pitänyt käydä pissalla ennen lenkkiä, huokaisisin vaimeasti.

Auringonsäteiden pilkistäessä havupuiden välistä pysähtyisin hetkeksi ja ja ottaisin repusta, joka minulla oli myös mukana Lidlistä ostamaani Saskia-vissyä ja kaataisin sitä varovasti jo vähän hikisille rinnoilleni. Kun se lopulta noroina saavuttaa maata kohden sojottavat nännini, niin ilokseni huomaan niiden jo nöpöttävän kainon ujohkosti vienon punan laskeutuessa poskilleni! On aika jatkaa matkaa, tuumin ja päätänkin vähän höpsösti jättää rintsikkani puun oksalle puraradan viereen niin, ettei niitä suoraan kukaan kuitenkaan näkisi. Kuntorata tekee lyhyen kaarteen ja kääntyy takaisin jo parin sadan metrin päässä, joten poimisin ne sitten muutaman minuutin päästä palatessani. 

Verkkatakki kädessäni ja uhkeat mahtimeijerini heiluen jatkan matkaa Suomen suvessa kauniina kesäaamuna ylväänä kuin jättipovinen riippurintainen jumalatar. Suljen silmäni ja kevyesti hölkäten taitan matkaa poveni heiluessa hypnoottisesti hölskyen. Huuhkaja huhuilee jossain kauempana ja tunnen olevani yhtä luonnon kanssa.

Avaan silmäni ja lähestyn paikkaa, johon jätin hyvin suuret rintaliivini. Mutta mitä, olen aivan varma, että tämän puun oksalla ne olivat, koska Lildlistä ostamani Saskia-vissypullo on vielä puun juurella, johon ripustin puhtaan valkoiset jättimäiset rintaliivinikin. Ei kai kukaan ole pöllinyt niitä ja ei kai vain kukaan ole salaa katsellut minua, kauhistun ja tunnen kuinka pikkuhousuni kostuvat vähän lisää! Posket söpösti punoittaen vedän verkkatakkini vetoketjun kiinni ja lähden hölkkämään kotiini nolostuneena, mutta myös feminiinisen voimaantuneena!

Siinä ei ole mitään viehkeätä, jos naisen rintojen paikalla heiluu kaksi löysää vehnäjahopussia!

Vierailija
33/34 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, ainakin minulla on fantasioita vaikka kuinka paljon. Vanhoja ja uudempia.

Yksi viimeaikaisista suosikeistani on fantasia, jossa Suomeen on avattu vähän sallivampi kylpylä ja olemme menneet sinneet lomalla mieheni kanssa. Jostakin syystä päädyn kuitenkin yhteen kylpylän monista höyrysaunoista yksin - ja ainoa ihminen lisäkseni on sitten tuntematon mies, joka istuu hiljaa lauteilla. Sauna on pyöreä, ei kovin suuri ja siinä on jonkinlainen suuri pilari keskellä. Istun lauteille miestä vastapäätä. Olen huomannut, että hän katselee peittelemättä rintojani, jotka oikeassakin elämässä ovat kookkaat. Aluksi istun ryhdikkäästi ja jalat siveästi yhdessä. Huomaan kuitenkin, ettei mies istu lainkaan samalla tavoin, vaan jalat levällään kädet polvien päällä. Jalkojen välissä roikkuu melko kookas ja pitkä penis. Katsomme miehen kanssa toisiamme silmiin ja mies ymmärtää ajatukseni. Sen, että minua ei haittaisi lainkaan, vaikka mies ottaisi peniksensä käteen. Ja niin mies tekeekin. Hitaasti, silmillään minua samalla arvioiden. Juoksisinko karkuun ja tekisinkö hälytyksen? 

En juokse, enkä huuda. Vaan katselen uteliaana, kuinka miehen vahva kämmen alkaa hiljalleen liikkua edestakaisin peniksen varrella, haudaten välillä peniksen jykevän ja paljaan pään miltei kokonaan kämmenen sisään. Pian miehellä on täysi erektio. Minunkin haluni ovat jo heränneet, joten nostan jalkani lauteille ja levitän reiteni niin, että mies näkee tekemiseni. Minäkin alan masturboida. 

Lopusta minulla on useampia variaatioita. Nousen kuitenkin aina, kun näen miehen lähestyvän huippuaan. Toisinaan kävelen miehen luo ja kumarrun ottamaan häneltä suihin. Yleensä käännyn kuitenkin suihin ottamisen sijaan miehen edessä ja nojaan sitten käsilläni saunan keskeltä kohoavaan pylvääseen. Silloin mies aina nousee ja työntyy sisääni takaapäin. Kiihkeästi ja vaativasti. Uros ottaa halukkaan naaraan kyselemättä. Fantasiassa laukean aina heti, kun tunnen tämän vieraan miehen laukeavan sisääni.

Uh....hyvin samankaltaisia mielikuvia itsellänikin on omissa soolohetkissäni, etenkin kun oma mies on poissa työreissuillaan. Minulla tuontapaisessa tilanteessa usein on kaksi miestä, jotka haluavat tyydyttää liian koviksi yltyneet himonsa minuun ja ns 'ottavat' haluamansa kun tavallaan näytän olevani siihen suostuvainen ja valmis.

Kerro toki miehellesi kuinka petät häntä mielessäsi heti kun hän on poissa

Vierailija
34/34 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaan kivan miehen, niin haaveilen, että hän itsevarmasti vain ottaisi minut. Ei mitään ehdottelua ja kyselyjä, vaan päättää rakastella minua.

Jo toinen  r a i s k a u s-fantasia tässä ketjussa, mielenkiintoista. Tosin ne ovat ilmeisen yleisiä naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän