Sari Essayah lopettaa eläinsuojeluasiamiehen viran
Ihan järkyttävää toimintaa. Elisa Aaltolan Facebookissa kirjoitus. Käykää lukemassa!
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sari. Ääneni sinulle.
Helvetissä on erityinen paikka eläinrääkkääjille.
Eläinrääkkääjät tulevat kokemaan kärsimystä yhtä paljon kuin ovat eläimille aiheuttaneet.
Kosher on halal ja halal on kosher ja esinahat pois!
T: Sari
Vierailija kirjoitti:
Kosher on halal ja halal on kosher ja esinahat pois!
T: Sari
P.S. Sikaa ei sitten syödä jatkossa.
Ainahan uskovaiset fanatiikot ovat uhrilampaistaan tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Elisa Aaltola ja kump. saa sitä Kauhavan kissaa lopetettua tai sisätiloihin?
Täh?
Niin!
Uudelta hallitukselta odotan paljon. Turkistarhaus on lopetettava heti. Hirveää kun kumoitui tuo porsaitten kastraatio kielto. Heti on peruttava tuo laki. Syvästi loukkaantunut olen ollut Sari Essayh toimintaan. Ei sydämessä ole hyvyyttä.kun sortaa köyhien ja heikompien etuja. Rääkkää vielä.Jumalan luomia eläimiä . Uskovansa mummona. En kestä kaksi naamaisuitta, valehtelua julmuutta.
Rahan himo on päättäjillä valloillaan. lisää pitää aina saada. Ennen kysyin kuinka kehtaavat kun eivät ota itseltään suhteessa yhtä paljon kun köyhiltä. Se olisi suuri summa heiltä. Enää en kysy tämä hallitus haluaa tuhota kaiken mitä on maassamme saavutettu. Olen jo yhdestä lamasta selvinnyt. Päättäjillä oli,silloin tahtoa selvitä kansaa kiduttamatta Nämä nykyiset uudet sukupolvet ovat joutuneet tämän jo kokemaan. Uusi hallitus voi vielä korjata näitä räikeitä virheitä.. miten sitten onnistuu jos siellä Kokoomus ja Persut ovat mukana Kovaa vääntöä on käytävä kansan oikeuksien puolesta
Puoluekuri on jo liioiteltua. Ennen kansan edustajilla oli sananvapaus. Nyt siitä saa sakot. Haluamme äänestää edustajaa, jonka koemme omaksemme ja joka ajaa meille tärkeitä asioita.Tietty kyllä puolueella on, myös erittäin suuri merkitys.
Kokoomusta, persuja ja kristillisiä en äänestä ikinä. Täytyy varmaan siirtyä Liike Nyt kannattajaksi. Kristillisten puolueesta kukaan ei tule pääsemään taivaaseen vaikka niin luulevat. Karma kostaa.
Essayah näytti tänään retostelevan uusilla nettisivuillaan FBssa, kommentit oli kyllä ilahduttavaa luettavaa. Luokitellaan pahimmanlaatuiseksi saastaksi ja eläinrääkkäyksen kannattajaksi & mahdollistajaksi. Vielä se ehtii määrätä saimaannorpistakin tapporahan.
Se kävelyharrastusko vei sen mielenterveyden? Luotan siihen että Karma hoitaa tuon sarin. Tai bernertaksikuski. Ihan sama kumpi.
No Elisa Aaltola on itse aika pihalla oleva tyyppi jonka puheet menee vähän ristiin. Klassinen koiria haaliva "eläinten rakastaja" jonka eläinrakkaus ei ulotu siihen että hei ne koirat itse asiassa syö myös lihaa ja kuluttaa aika huomattavan määrän ympäristön resursseja. Hänen pitäisi itse luopua kaikista kotieläimistään ennen kuin alkaa muille pätemään ja moralisoimaan eläinten pidosta
Hän on paljastunut epämiellyttäväksi ihmiseksi, kovasydämisin ihminen, jonka tiedän.
Sari on perinteinen himouskis, ei kiinnostele lapset, vanhukset, luonto, eläimet tai muutkaan luojan luodut.
Saimaannorppaaa kuolee kalastajan verkkoihin niin paljon
Vierailija kirjoitti:
No Elisa Aaltola on itse aika pihalla oleva tyyppi jonka puheet menee vähän ristiin. Klassinen koiria haaliva "eläinten rakastaja" jonka eläinrakkaus ei ulotu siihen että hei ne koirat itse asiassa syö myös lihaa ja kuluttaa aika huomattavan määrän ympäristön resursseja. Hänen pitäisi itse luopua kaikista kotieläimistään ennen kuin alkaa muille pätemään ja moralisoimaan eläinten pidosta
Haista sari paska. Sut vielä piru nokkii.
Mahtaakohan Essayah kovastikin fanittaa esim Itamar Ben-Gviriä joka on saanut jopa Israelissa tuomion terrorismin tukemisesta... Arvot kohdillaan!
Eikä kerrostaloissa.