Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sari Essayah lopettaa eläinsuojeluasiamiehen viran

Vierailija
07.09.2023 |

Ihan järkyttävää toimintaa. Elisa Aaltolan Facebookissa kirjoitus. Käykää lukemassa!

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon rakasta eläinrääkkäämistä ja kivoja muistoja.

Jumala on käskenyt hyödyntää eläimiä ja sitä tämä nyt tekee

Haluan nähdä Raamatusta kohdan jossa Jumala käskee kiduttaa eläimiä.

T.Uskova

Ainakaan mitään lajityypillistä elämää ne eivät niissä häkeissä elä.

Eikä kerrostaloissa.

Vierailija
102/144 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Sari. Ääneni sinulle.

Helvetissä on erityinen paikka eläinrääkkääjille.

Eläinrääkkääjät tulevat kokemaan kärsimystä yhtä paljon kuin ovat eläimille aiheuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosher on halal ja halal on kosher ja esinahat pois!

T: Sari

Vierailija
104/144 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosher on halal ja halal on kosher ja esinahat pois!

T: Sari

P.S. Sikaa ei sitten syödä jatkossa.

Vierailija
105/144 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan uskovaiset fanatiikot ovat uhrilampaistaan tykänneet.

Vierailija
106/144 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äm.mä on itse piru.

Vierailija
107/144 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä Elisa Aaltola ja kump. saa sitä Kauhavan kissaa lopetettua tai sisätiloihin?

Täh?

Niin!

Vierailija
108/144 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelta hallitukselta odotan paljon. Turkistarhaus on lopetettava heti. Hirveää kun kumoitui tuo porsaitten  kastraatio kielto. Heti on peruttava tuo laki. Syvästi  loukkaantunut  olen ollut  Sari Essayh toimintaan. Ei sydämessä  ole hyvyyttä.kun sortaa  köyhien ja heikompien etuja. Rääkkää  vielä.Jumalan luomia eläimiä . Uskovansa mummona. En kestä kaksi naamaisuitta,  valehtelua julmuutta.

Vierailija
109/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan himo on päättäjillä valloillaan. lisää pitää aina saada. Ennen kysyin kuinka kehtaavat kun eivät ota itseltään suhteessa yhtä paljon kun köyhiltä. Se olisi suuri summa heiltä. Enää en kysy  tämä hallitus haluaa tuhota kaiken mitä on maassamme saavutettu. Olen jo yhdestä lamasta selvinnyt. Päättäjillä oli,silloin tahtoa selvitä kansaa kiduttamatta  Nämä nykyiset uudet sukupolvet ovat joutuneet tämän jo kokemaan. Uusi hallitus voi vielä korjata näitä räikeitä virheitä.. miten sitten onnistuu jos siellä Kokoomus ja Persut ovat mukana  Kovaa vääntöä on  käytävä kansan oikeuksien puolesta

Vierailija
110/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluekuri on jo liioiteltua. Ennen kansan edustajilla oli sananvapaus. Nyt siitä  saa sakot. Haluamme äänestää edustajaa, jonka koemme omaksemme ja joka ajaa meille tärkeitä asioita.Tietty  kyllä puolueella on, myös erittäin  suuri merkitys.

Vierailija
111/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta, persuja ja kristillisiä en äänestä ikinä. Täytyy varmaan siirtyä Liike Nyt kannattajaksi. Kristillisten puolueesta kukaan ei tule pääsemään taivaaseen vaikka niin luulevat. Karma kostaa. 

Vierailija
112/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayah näytti tänään retostelevan uusilla nettisivuillaan FBssa, kommentit oli kyllä ilahduttavaa luettavaa. Luokitellaan pahimmanlaatuiseksi saastaksi ja eläinrääkkäyksen kannattajaksi & mahdollistajaksi. Vielä se ehtii määrätä saimaannorpistakin tapporahan. 

Vierailija
113/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kävelyharrastusko vei sen mielenterveyden? Luotan siihen että Karma hoitaa tuon sarin. Tai bernertaksikuski. Ihan sama kumpi. 

Vierailija
114/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Elisa Aaltola on itse aika pihalla oleva tyyppi jonka puheet menee vähän ristiin. Klassinen koiria haaliva "eläinten rakastaja" jonka eläinrakkaus ei ulotu siihen että hei ne koirat itse asiassa syö myös lihaa ja kuluttaa aika huomattavan määrän ympäristön resursseja. Hänen pitäisi itse luopua kaikista kotieläimistään ennen kuin alkaa muille pätemään ja moralisoimaan eläinten pidosta

Vierailija
115/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on paljastunut epämiellyttäväksi ihmiseksi, kovasydämisin ihminen, jonka tiedän.

Vierailija
116/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari on perinteinen himouskis, ei kiinnostele lapset, vanhukset, luonto, eläimet tai muutkaan luojan luodut. 

Vierailija
117/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel

Vierailija
118/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaannorppaaa kuolee kalastajan  verkkoihin niin paljon  

Vierailija
119/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Elisa Aaltola on itse aika pihalla oleva tyyppi jonka puheet menee vähän ristiin. Klassinen koiria haaliva "eläinten rakastaja" jonka eläinrakkaus ei ulotu siihen että hei ne koirat itse asiassa syö myös lihaa ja kuluttaa aika huomattavan määrän ympäristön resursseja. Hänen pitäisi itse luopua kaikista kotieläimistään ennen kuin alkaa muille pätemään ja moralisoimaan eläinten pidosta

Haista sari paska. Sut vielä piru nokkii.

Vierailija
120/144 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Essayah kovastikin fanittaa esim Itamar Ben-Gviriä joka on saanut jopa Israelissa tuomion terrorismin tukemisesta... Arvot kohdillaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi