Mies ei enää puhu mulle
Suuttui kun riideltiin ja en pyytänyt yhteen asiaan omia vanhempiani auttamaan. Vaan hän joutui toimimaan itse. Vanhempani auttaneet niin paljon ja miehen puolelta ei juuri yhtään. Nyt pelaa ja kiroilee makkarin vieressä ja en saa nukuttua. Lopetti puhumisen. Ei vastaa mihinkään mitä kysyn. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ensimmäinen mykkäkoulu?
Ei mutta tuntuu että nyt tämä saattaisi kestää vaikka kuin kauan koska ei halua mitään kontaktia minuun. Haluaa että minulla on paha mieli ja että kadun ja pyytelen ehkä anteeksi asiaa joka ei edes ollut vikani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta tuntuu että nyt tämä saattaisi kestää vaikka kuin kauan koska ei halua mitään kontaktia minuun. Haluaa että minulla on paha mieli ja että kadun ja pyytelen ehkä anteeksi asiaa joka ei edes ollut vikani.
Ap
Miksi pelaisit hänen pussiinsa? Tee ihan päinvastoin mieluummin.
Tekeekö mies kohtuullisen osuuden kotitöistä? Maksaako mies kohtuullisen osuuden teidän perheen yhteisistä kuluista? Onko mies hoitanut lapsia oman osuutensa?
Vai onko mies pelaava lapsi joka olettaa että joku muu (=sinä ja sinun vanhempasi hoitavat hänen velvollisuutensa) hoitaa hommat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hienoa että tiedostat miehen toimintatavan. Onko miehen äänekäs pelaaminen ja mykkäkoulu reilua. No ei ole. Palkitsetko ne anteeksipyynnöllä ja kannustat jatkossakin toimimaan yhtä tyhmästi?
Entä jos teetkin jotain yllättävää. Lähdet huomenna illalla lasten kanssa käymään mummolassa, syömässä. Tai lämmität huomenna saunan ja jäähdytä itsellesi mieleisesi saunajuoman ja menet nauttimaan. Jos mies tulee seuraksi ja puhuu niin kerrot mielipiteesi siitä että mies koettaa teettää omia töitään vanhoilla vanhemmillasi ja että koet sen epäreiluna ym. Jos mies ei tule niin nauti saunomisesta yksin. Tai mitä kivaa tekemistä nyt keksitkään. Mykkäkoulua on kurja pitää jos toinen touhuaa omiaan eikä osallistu kiukkuamiseen.
On lapsellinen mies, lähetä hänelle s-postissa ehdotus avioerosta, alkaisiko juttua tulla.
Mökötys ja mun syyllistäminen jatkuu. Aina vika minussa. Nyt sentään puhuu mutta v....llen. oon ihan rikki. En jaksa tätä ja itkettää.
Ap
Anna olla. Ole tyytyväinen niin se sitä ärsyttää. Lapsellisia riitoja meilläkin ja oltu kauan yhdessä.