Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantaina Alkot eivät aukea kello 9

Vierailija
07.09.2023 |

Lauantaina Alkot eivät aukea kello 9 https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009839165.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten tällä 9 minuutilla estetään FASD-lasten syntymä? Ei ne raskaana olevat päihdeäidit tollasesta välitä pätkän vertaa.

Tarkoitus on herättää keskustelua aiheesta, ja koville näyttää asia ottavan palstan juopoille.

Sattuuko se kovasti, kun on noin tosikko?

Vierailija
22/24 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin muistaa ostaa huomenna yksi pullo enemmän niin voi lauantaina mennä Alkoon sitten 9:10.

Olen tavannut useita lapsellisia alkoholisteja, jotka aiemmin vähättelivät alkoholismiaan kunnes olivat keltaisina sairaalassa odottamassa kuolemaansa kun maksa on hajonnut. On lapsellisuus siihen mennessä kaikonnut ihan kaikilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä asialla kyllä mutta miten tuo edes vaikuttaa kenenkään elämään että alkoholia saa yhtenä aamuna 9 min. tavallista myöhempään?

Niinpä se 9 minuuttia voisi olla iltapäivällä. Päästetään myyjät katsomaan viiden uutiset. Tai käykööt vaikka röökillä jos haluavat. Se on VAIN 9 minuuttia hyvän asian puolesta.

Vierailija
24/24 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin muistaa ostaa huomenna yksi pullo enemmän niin voi lauantaina mennä Alkoon sitten 9:10.

Olen tavannut useita lapsellisia alkoholisteja, jotka aiemmin vähättelivät alkoholismiaan kunnes olivat keltaisina sairaalassa odottamassa kuolemaansa kun maksa on hajonnut. On lapsellisuus siihen mennessä kaikonnut ihan kaikilta. 

Niin ja kaikilta iloisilta ihmisiltä kaikkoaa iloisuus, kun sairastuvat ja odottavat kuolemaansa.