Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan minulla jokin persoonallisuushäiriö yms?

Vierailija
07.09.2023 |

Minulla on myötätunnon puutetta, ja puuttuu myös kiinnostus muista ihmisistä. Esimerkiksi perheenjäsenistäni välitän ja nautin heidän seurasta, jos se liittyy johonkin asiaan, mutta minua ei kiinnosta ollenkaan heidän asiat ja tunteet. Minulla ei kehity kiintymystä muihin ja ihmissuhteita on vaikea luoda ja ylläpitää. Onnistuu ainoastaan ammattilaisten kanssa, joiden tehtävä on olla kiinnostunut asiakkaasta, vaikka asiakas ei olisi kiinnostunut takaisin. Uskon, etten ole koskaan tuntenut rakkautta ketään kohtaan. Enkä ole ikinä ollut parisuhteessa, sillä en ole tuntenut mitään romanttista ketään kohtaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vähän autistinen, mutta mitä se sitten haittaa? Sinä olet mikä olet ja elät sellaisen elämän kuin sinulle on määrätty. Olen itse vähän samanlainen ja olen ihan onnellinen ilman mitään kiintymyssuhteita. Olin naimisissakin, mutta se oli pelkkää stressiä ja suorittamista.

Vierailija
2/2 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan vähän autistinen, mutta mitä se sitten haittaa? Sinä olet mikä olet ja elät sellaisen elämän kuin sinulle on määrätty. Olen itse vähän samanlainen ja olen ihan onnellinen ilman mitään kiintymyssuhteita. Olin naimisissakin, mutta se oli pelkkää stressiä ja suorittamista.

En usko olevani autistinen, sillä minulla ei ole autismin muilla osa-alueilla olevia vaikeuksia. Itseltänihän ei mikään naimisiin meno onnistuisi, sillä en pysty itse pitää kiinni mistään ihmissuhteista kiinnostuksen puutteen takia, ja yleensä se toinenkaan puoli ei halua olla sellaisen kanssa joka ei ole kiinnostunut takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla