Marinia tullaa lahjomaan nopeasti uudessa työssä
Se on työ jossa lahjontaa on paljon. Tee sitä ja tota ja sano tuota niin marinille luvataan puoli miljoonaa tai jotain. Näin ne toimivat että rahan avulla vaikuttavat ihmisiin jotka on korkeassa virassa.
Kommentit (21)
Marinista näkee jo nyt että hän on täysin lahjottavissa, vähän kun hivelee hänen egoaan niin hän on haltioissaan.
Sanna on luonu koko uransa tolla periaatteella. Sen takia sen ura ampas ihan älyttömään nousuun yhdessä yössä
Niin tää maailma toimii, nuole äläkä kysele kysymyksiä
Saudit rahoittaa joten pian sanna kehuu niitä eikä muista mitään ihmisoikeuksista.
Tuskin selviää työstään. Miten edes voi perheellisenä sitoutua tuollaiseen työhön. Eihän hän hoitanut edellisiäkään tehtäviään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tulee sitten korruptio tutuksi😂
Se on tullu tutuksi sille ajat sitte
Toivottavasti kansainvälisten setämiesten korvaan kantautunut tieto sinkku statuksesta. Reittä pitkin korkeampiin virkoihin
Vierailija kirjoitti:
Sanna on luonu koko uransa tolla periaatteella. Sen takia sen ura ampas ihan älyttömään nousuun yhdessä yössä
Niin tää maailma toimii, nuole äläkä kysele kysymyksiä
Tästä hyvästä vastauksesta minä ylänuoletan nyt sinua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaisia naisia kutsutaan, jotka antavat rahasta?
Pyörahullu
MInua huolestuttaa miten Marin-hullut jaksaa tästä eteenpäin jos se vielä lähtee vaikka ulkomaille
Nähdäänkö Sanna vielä melko lähitulevaisuudessa Interpolin etsityimpien listalla? XD
Vierailija kirjoitti:
MInua huolestuttaa miten Marin-hullut jaksaa tästä eteenpäin jos se vielä lähtee vaikka ulkomaille
Eikö Seiska seuraa Marinin käänteitä ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Minne lapsi joutuu?
Lapsen isäksi valikoitui lastenhoitaja. Ei hätää. Isä taisi hoitaa lapset, kun Sanna biletti.
Pitää paikkansa. Monien tahojen ja yksittäisten tyyppien toiminta perustuu siihen, että ylimääräistä rahaa tulee lobbareilta.