Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä ilmoitus deittinetissä - miten asiassa eteenpäin?

Vierailija
31.08.2008 |

Olen aivan rikki. Ei ole kuulemma pettänyt, mutta ilmoitus tosiaan on.

Olen aina luullut, että meillä on avoimet välit ja että voimme jutella asioistamme toisillemme. Näin ei nyt olekaan.

Olen kaksi päivää koettanut ymmärtää. Mies on aivan äärettömän pahoillaan ja sanoo ilmoituksen olleen päähänpisto. Yksi syy on ollut turhautuminen seksin vähyyteen.

Olen pettynyt ja surullinen. Haluan korjata välimme, mutta kyllä luottamus koki nyt kolauksen, en voi sille mitään.

Miten tästä eteenpäin? Onko kellään kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmoittaja ei ole aidosti kiinnostunut. Tuskin miehesikään on eikä hän vastauksiakaan saa, sillä siellä markkinat ovat naisten, joten ilmoitukseen kannataa suhtautua samoin kuin fantasioihin.

Vierailija
2/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuossa vaihtoehtoja olemassa...

*pettää itsekin jatkossa ihan varmuuden vuoksi

*erota jättää lapset miehelle

*erota ottaa lapset mukaansa

*erota ja antakaa lapset pois

*erota ja hoitaa lapset puoliksi

joo no joka tapauksessa luotto meni?

no jatka tai älä, oma on päätös

ei niihin miehiin KANNATA MENNÄ LUOTTAMAAN

itselläni on vain huonoja kokemuksia petturi miehistä

ja yksinhuoltajan arkea ei kannata pyörittää, on siitä rankkoja kokemuksia

eli ei kannata lisääntyä =) siinä mun mielipide asiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt jo noinkin pitkälle voitko olla varma ettei ole jo nusassutkin.

Henkisesti on ainakin pettänyt ajatuksen tasolla ja ehkä fyysisestikin muttei uskalla sitä tunnustaa.

Purista totuus esiin.

Tilaisuuksia pettämiseen on tarjolla pilvin pimein niille jotka haluavat vierasta. Tiedän kokemuksesta ja olin siis se petturi.

Vierailija
4/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamista- laita potut pottuina huumorilla- eli oma ilmloitus- tehoaisikohan???

Vierailija
5/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähänpisto voi olla yks klikkaus hiirellä, mutt deitti-ilmotuksen laatimiseen tarvii aikaa.. eli mietitty on ku semmosen tekee. ja miestä kuitenkin kiinnostaa kuka vastaa... ja mitä ne sanoo..

Jos pystyt elämään asian kanssa niin ok, mutta jos häiritsee niin ei kannata jatkaa epävarmassa suhteessa. syö naista jatkuva pelko että mitä toinen tekee. Onnea mitä päätätkin.

Vierailija
6/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies chattaili netissä deittipalstalla ja tunnusti sen häpeissään, kyllä surin sitä pitkään. Piti monta kertaa puhua asiasta. Vaikka se ei ole teknistä pettämistä, on se henkistä pettämistä. Vähän kuin pettämisen leikkimistä. Et voi saada itse itseäsi luottamaan. Luottamus voi kasvaa takaisin mutta kyllä siinä myös täytyy hyväksyä, että tuo toinen on heikoilla ilmeisesti tässä suhteessa, että on altis houkutuksille. Ja on todettava se tosiasia, että mies ei ole ollut aina avoin ja rehellinen vaan on valehdellut ja ainakin salannut asioita.

Meilläkään ei varmaan ole seksi aina kukoistanut kun on ollut monta pientä lasta. Se ei ole kenenkään vika, mutta tietysti se voi turhauttaa ja katkeroittaa. Ei se oikeuta silti menemään deittipalstoille kalastelemaan. Miehesi teki hyvin väärin ja on normaalia ja tervettä loukkaantua siitä.

Meitä auttoi parisuhdekurssi jolla tämä asia tuli jotenkin syvemmin kaivetuksi auki. Mies tarjoutui, että voisin tarkastaa halutessani missä hän on netissä liikkunut ja pistää omalla salasanallani häneltä "kiinni" tietyt sivut joilla näitä houkutuksia on. En nyt sitten tätä tehnyt, mutta haluamme yhdessä eroon tästä asiasta ja olen päättänyt antaa anteeksi ja luottaa. Tiedän että mies ei ole täydellinen mutta haluan uskoa, että hän voi muuttaa tapansa jos haluaa, ja ilmeisesti haluaa.

Kaikkea hyvää teille, toivottavasti pääsette eteenpäin. Moni on saanut apua perheasiain neuvottelukeskuksesta.