HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Marinin palkka on kohdillaan.
Politico-lehti kirjoittaa, Sanna Marin on nimitetty johtavaksi neuvonantajaksi ja kuukauipalkka 39.000-41.000€/kk + asuntoetu, autonkuljettaja ja turvahenkilöstö.
Eli puhutaan puolen miljoonan vuosiansiosta.
Kyllä Marinin nyt kelpaa.Hyvä Marin. Hyvä Suomi.
Saudeilla on rahaa maksaa.
Mitä nyt raha tulee orjatyöstä ja ilmaston lämmittämisestä.
Mutta sehän ei Sannaa kiinnosta.
Niin tai ei enää kiinnosta kun kilisee omaan pussiin. Eikä sekään, että venäläistä rahaa on uuden työnantajan takana vaikka muutama kuukausi sitten itse pontevasti saarnasi venäjän pakotteiden puolesta ja niiden tiukentamista. Enää ei haittaa kun venäläisillä rahoilla maksetaan hänelle huippuliksaa. Melkoinen mulkvisti.
Niin oletkin melkoinen mulkvisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!
Onhan hän hallintotieteiden maisteri. Varmasti yksi turhimpia ja helpoimmin saatavia yliopistotutkintoja.
Riippuu ja roikkuu. Jos ns. pääaineena on finanssioikeus ja sitä tukeva muu juridiikka ja sivuaineina kauppatieteet, niin sanonpa että aika vaativa paketti. Sitä nyt en sitten tarkalleen tiedä, mitä Sanna Marin on opiskellut.
Lapseni opintoja olen seurannut ja kyllä se aika oikeustiede painotteista ovat opinnot olleet.
Itselläni on kaksi tutkintoa, joista kasvatustieteen maisteria pidän pilipalitutkintona.
Ei tarvitse tajuta mistään mitään verrattuna matematiikkaan, fysiikkaan, kemiaan yms. Riittää kun lukee kirjoja ja muistaa niistä asioita riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne äänestäjät itse ajattelevat toisin, kuten toisesta Hesarin jutusta käy ilmi. Marinin äänestäjät ymmärtävät että virka antaa Sannalle mahdollisuuden vaikuttaa laajemmin. Hyvä!
Miten typeriä voivat Marinin kannattajat olla?!? VAIKUTTAA siten kun MAKSAJAT määrittelevät - ei saa Sanna vieläkään itse puheitaan kirjoittaa kun sanelijoina Saudi-Arabia ja Venäjä. Ja mitä vaikuttamista kuvittelet näiden harjoittavan? He halajavat VALTAA ja näiden juoksutyttönä Sannuli voi käydä jaarittelemassa perinteistä jargoniaansa, mutta älä luule, että viestin keskeisenä asiana on mitkään ihmisoikeudet tai tasa-arvo - kyllä se on kaupallista lobbaamista, jonka avulla epämääräiset tahot pääsevät kehittyvien maiden kumppaneiksi ja tätä kautta syntyy riippuvuussuhteita ja korruptiota. Sanna silmät sinisinä luulee edistävänsä demokratiaa ja muita hyvisteemoja. Milloinkohan silmät aukeaa? Ei ehkä koskaan jos on samaa kaliiberia kuin kannattajansa.
Haukut nyt melko isoa määrää suomalaisia
Ja aiheesta.
Sinun haukkumisella ei ole HEVONPASKAN merkitystä. Teille ei tarvitse hankkia koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne äänestäjät itse ajattelevat toisin, kuten toisesta Hesarin jutusta käy ilmi. Marinin äänestäjät ymmärtävät että virka antaa Sannalle mahdollisuuden vaikuttaa laajemmin. Hyvä!
Miten typeriä voivat Marinin kannattajat olla?!? VAIKUTTAA siten kun MAKSAJAT määrittelevät - ei saa Sanna vieläkään itse puheitaan kirjoittaa kun sanelijoina Saudi-Arabia ja Venäjä. Ja mitä vaikuttamista kuvittelet näiden harjoittavan? He halajavat VALTAA ja näiden juoksutyttönä Sannuli voi käydä jaarittelemassa perinteistä jargoniaansa, mutta älä luule, että viestin keskeisenä asiana on mitkään ihmisoikeudet tai tasa-arvo - kyllä se on kaupallista lobbaamista, jonka avulla epämääräiset tahot pääsevät kehittyvien maiden kumppaneiksi ja tätä kautta syntyy riippuvuussuhteita ja korruptiota. Sanna silmät sinisinä luulee edistävänsä demokratiaa ja muita hyvisteemoja. Milloinkohan silmät aukeaa? Ei ehkä koskaan jos on samaa kaliiberia kuin kannattajansa.
Haukut nyt melko isoa määrää suomalaisia.
Ja aiheesta.
Hyvä kun sinä tiedät nämä asiat niin hyvin että voit meitä ääliöitä neuvoa, kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Politico-lehti kirjoittaa, Sanna Marin on nimitetty johtavaksi neuvonantajaksi ja kuukauipalkka 39.000-41.000€/kk + asuntoetu, autonkuljettaja ja turvahenkilöstö.
Näin se lasikatto tulee rikotuksi! Hienoa Marin, Tampere ja Suomi!!!!! 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!
Onhan hän hallintotieteiden maisteri. Varmasti yksi turhimpia ja helpoimmin saatavia yliopistotutkintoja.
Riippuu ja roikkuu. Jos ns. pääaineena on finanssioikeus ja sitä tukeva muu juridiikka ja sivuaineina kauppatieteet, niin sanonpa että aika vaativa paketti. Sitä nyt en sitten tarkalleen tiedä, mitä Sanna Marin on opiskellut.
Lapseni opintoja olen seurannut ja kyllä se aika oikeustiede painotteista ovat opinnot olleet.
Itselläni on kaksi tutkintoa, joista kasvatustieteen maisteria pidän pilipalitutkintona.
Ei tarvitse tajuta mistään mitään verrattuna matematiikkaan, fysiikkaan, kemiaan yms. Riittää kun lukee kirjoja ja muistaa niistä asioita riittävästi.
Niinkö.. Hyvä kun kerroit meille 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo hänen ymmärryksellään rahan käytöstä riitä mihinkään. Hyvä jos saa saunaoluset ostettua.
Tuskin hänen itse tarvitsee tuossa asemassa ostaa saunaolueita esim. Angela Merkelin henkilökohtainen käyttöraha henk.kohtaisiin menoihin oli 26.000€/kk esim. kampaajalle, aamiaisille jne.
Sitähän Saksan ja kansainväl.lehdistö irvaili Marinin aamiaiskohusta, miten niin voi olla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Ihan vain tekee haun Finlexissä ja alkaa tehdä päätöksiä. Vero-oikeushan se ihan noin vain pääpiirteissään riittävästi muistamalla hanskataan ja sama koskee muun muassa rikos- ja prosessioikeutta.
T: VT
Onko vastaavaa neuvonantajaa ollut aiemmin? Keitä on neuvonut ja millä tuloksin? Todella omituinen pesti.
Minkä maan johto haluaa kuunnella näitä tämän itsestään selvyyksiä neuvoina?
Halusiko Marin itse neuvoja, vaikka olisi niiden ilmeisessä tarpeessa ollutkin. Vrt. koronanyrkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo hänen ymmärryksellään rahan käytöstä riitä mihinkään. Hyvä jos saa saunaoluset ostettua.
Saa ihan omillaan ostettua. Purra lupasi persu äänestäjille velakaksi kaljaa valtionrahoiesta Ainut vaalilupaus minkä toteutti. Hyvä Riikkuli. 👍😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Ihan vain tekee haun Finlexissä ja alkaa tehdä päätöksiä. Vero-oikeushan se ihan noin vain pääpiirteissään riittävästi muistamalla hanskataan ja sama koskee muun muassa rikos- ja prosessioikeutta.
Luuletko että Marin osaa mitään noista?
Työn antaja tietää, että osaa, koska noin hyvä palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että Marin osaa mitään noista?
Työn antaja tietää, että osaa, koska noin hyvä palkka.
Ai että ihan työn antaja? Eikö amiksessa opetettu yhdyssanoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä puolen miljoonan velkoja kansanedustajan palkalla makseta.
Lähempänä miljoonaa kuin puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä puolen miljoonan velkoja kansanedustajan palkalla makseta.
Lähempänä miljoonaa kuin puolta.
Oli laskenut sen varaan, että jatkaa pääministerin palkalla. Kansa ei vaan ollut samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Demarien arvot ovat vinksallaan.
Kateellisten puolue.
Petteri Orpo vie Persuja kuin litran mittaa ja näyttää Riikulille kaapinpaikan.
Marin jätti eronpyynnön torstaina iltapäivällä ja Halla-aho jätti sen pöydälle ja kertoi julkisuudessa käsittelyn kestävän jopa viikkoja ja haluavan lisätietoja.
Miten kävikään, Valtioneuvosto kokoontui ja käsitteli jo perjantaina eronpyynnön ja puoltaa sitä ja vie eduskunnan käsittelyyn tiistaina, kun eduskunta kokoontuu seuraavan kerran. Eduskunta ei kokoonnu maanantaina, kun maanantai vapaapäivä.
Marin sai pikaeron tehtävästään ja persut jäi taas kerran rannalle ruikuttamaan, kun Orpo sanoi eilen tietenkin puoltavansa Marinin eroa.
Eli Marinin ero on käytännössä selvä ja vielä pikavauhdilla.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f696dbc1-fa90-4fe5-9ad5-31fe69aed…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukut nyt melko isoa määrää suomalaisia.
Ja aiheesta.
Hyvä kun sinä tiedät nämä asiat niin hyvin että voit meitä ääliöitä neuvoa, kiitos siitä.
Olehyvä!
Vierailija kirjoitti:
Voidaan todeta jälleen, että politiikassa ei ole varaa sattumiin. Suomessa poliittinen näytelmä ilman todellista oppositiota, jonka näyttelijänä Sanna Marin toimi, on kaukaa Suomesta saneltua lännen geopoliittista teatteria.
Laajasti uutisoitujen tietojen mukaan Marin saa suojaviran Britannian ex-pääministerin, globalistijohtaja Tony Blairin instituutista. Kyseessä on globalistieliitin instituutio, joka toimii niiden tahojen rahoittamana, jotka ovat sanelleet toimeenpannun Marinin hallitusohjelman. Tony Blair -istituutti operoi suoraan WEF:n (Maailman talousfoorumi) alaisuudessa.
Oletko sattumalta lukenut huuhaaopuksia viime aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo vie Persuja kuin litran mittaa ja näyttää Riikulille kaapinpaikan.
Marin jätti eronpyynnön torstaina iltapäivällä ja Halla-aho jätti sen pöydälle ja kertoi julkisuudessa käsittelyn kestävän jopa viikkoja ja haluavan lisätietoja.
Miten kävikään, Valtioneuvosto kokoontui ja käsitteli jo perjantaina eronpyynnön ja puoltaa sitä ja vie eduskunnan käsittelyyn tiistaina, kun eduskunta kokoontuu seuraavan kerran. Eduskunta ei kokoonnu maanantaina, kun maanantai vapaapäivä.
Marin sai pikaeron tehtävästään ja persut jäi taas kerran rannalle ruikuttamaan, kun Orpo sanoi eilen tietenkin puoltavansa Marinin eroa.
Eli Marinin ero on käytännössä selvä ja vielä pikavauhdilla.https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f696dbc1-fa90-4fe5-9ad5-31fe69aed…
Puhemiesneuvosto, ei valtioneuvosto (= hallitus).
Kuule mene sinäkin noin rahakkaaseen työhön jos kutsu tulee, kun olet opiskellutkin.