HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommenttini poistettiin:
Minä säälin Marinia. Sehän on menettänyt kaiken - ideologiansa, perheensä, paikan kansakunnan kaapin päällä, kaiken uskottavuutensa.
Jäljellä on enää tyhjänpäiväinen lepatus aatteensa myyneiden organisaatiossa.
Tyhjyys.
Ihan niin kuin sinä!
Oi, miten älyllinen kommentti! Demarin kognitiivinen kukkanen! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oikeasti säälin Marinia. Sehän on menettänyt kaiken - ideologiansa, perheensä, paikan kansakunnan kaapin päällä, kaiken uskottavuuden.
Tyhjyys.
Hyvin kiteytetty. Jotenkin itsekin tunnen kummallista sääliä tätä ihmistä kohtaan, vaikka olen aina karsastanut tapaa, jolla on hoitanut Suomen asioita.
Toivottavasti löytää joskus itsensä.
Sinä tunnet kateutta ja siksi kylvät myrkyäsi.
Toivottavasti löydät joskus itsesi ja vapaudut kiusaajan luonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin täällä ennustuksen mitä Marin lähivuosina tekee kun pääsi pääministeriksi: sotkee Suomen sotaan tai partaalle pakenee maasta turvaan ja kouluttaa lapsensa Briteissä
No niin, toteutuiko?
Voin ennustaa seuraavat 10 vuottakin jos haluatte!
Niin, se sota?
Lue Niinistön vastaus Putinille niin tajuat ettei sitten 44 ole puhuttu noin. Sodan partaalla ollaan herää!
Ettehän te Sannasta eroon pääse kun Halal-Aho ei myönnä sille eroa😂
Vierailija kirjoitti:
Minä säälin Marinia. Sehän on menettänyt kaiken - ideologiansa, perheensä, paikan kansakunnan kaapin päällä, kaiken uskottavuutensa.
Tyhjyys.
Kateus on kyllä rumaa. Ja kiusaajan tyhjyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Halla-aho kertoo käyneensä asiasta laajan keskustelun myös entisten puhemiesten kanssa. Perustuslain mukaan vapautus kansanedustajan tehtävästä voidaan myöntää, jos kansanedustaja siirtyy yhteiskunnallisesti merkittävään tehtävään.
Ongelma on se, että käsite yhteiskunnallinen tehtävä on muuttunut vapaamielisemmäksi viime vuosien aikana. Sääntöjen pitäsi olla kaikille samat.
Yhteiskunnallisesti merkittävä tehtävä olisi Halla-ahon mukaan työ esimerkiksi YK:ssa, EU:ssa valtionhallinnossa tai kunnassa."
Touché! Rakastan Halla-ahon älykkyyttä.
Hallaaho älykkyys näkyy siinä 8vuoden vieraassa huoraamisesta. Kotona vihitty vaimo ja 4 lasta. Pökki samalla uuden sisarpuolen...
Onkohan se edes hoitanut sitä syrjähyppylasta. 🙄
Ketä kiinnostaa? Paksupersemammoja?
Kyllä kiinnostaa ytä paljon kun katellisia Marinin uran kehitys.. Kiinnostaa sekin minkä verran jussukan lapsia on mahdettu koulussa kiusata.. Säälittää. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjyys.
Kateus on kyllä rumaa. Ja kiusaajan tyhjyys.
t. ikuinen Marinin palvoja, fariseuksen seuraaja :D
Huvittavaa, miten täällä joku syyttää Marinin kritisoijia myrkyn kylvämisestä. :D
Mitä muuta tämä prinsessansa on itse tehnyt? Jakanut kansaa ja huutanut vihansa.
Hieno perintö.
Miksi se jussukka ei käyttänyt kortsua, vaan pani paljaalla... 😄
Vierailija kirjoitti:
Odottelen herkullisia otsikoita Brittilehtiin kuten: Perintökartanon emäntä ajoi Marinia aamuyöllä luudalla puistossa huspois isäntänsä kimpusta! Marin pakeni Blääreille ja vaimo murjottaa nyt - kriisi menossa. Kissa metässä myös.
Kissa on Tonille tärkeä ja se pääsi karkaamaan yöllä kylille kun Marin rynkytti hätäisenä ovea ja kissa pääsi livahtamaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Kun Jussin keissi oli tiedossa, niin tv haastattelussa snoi lapsesta, että se oi virhe. 8 vuotta kestänyt virhe.
Tuntuu varmaan aikuisena pahalta, että on virhe. 👍
Sannalla on yritys keikkoja varten
Ja voi nostaa osinkoja ja ei tarvitse maksaa veroja
Täällä marinistit huutelevat kateudesta.
Minä, ja moni muu, on huolissaan tämän kansakunnan tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen herkullisia otsikoita Brittilehtiin kuten: Perintökartanon emäntä ajoi Marinia aamuyöllä luudalla puistossa huspois isäntänsä kimpusta! Marin pakeni Blääreille ja vaimo murjottaa nyt - kriisi menossa. Kissa metässä myös.
Näin ne kiusaajat jakaa myrkkyään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä marinistit huutelevat kateudesta.
Minä, ja moni muu, on huolissaan tämän kansakunnan tilasta.
Minä olen huolissani tästä äärioikeiston vallankaappauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Oi lapsi, kun kovan jutun rykäsit..😂😂😂😂😂
Suomessa se kyllä on jo tajuttu mutta ei tuolla muualla
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten täällä joku syyttää Marinin kritisoijia myrkyn kylvämisestä. :D
Mitä muuta tämä prinsessansa on itse tehnyt? Jakanut kansaa ja huutanut vihansa.
Hieno perintö.
Mitä muuta kuin myrkyn kylvöä koko tämä ketju on? Se kertoo vain teistä kiusaajista, ei mistään muusta.
Kun Jussin keissi oli tiedossa, niin tv haastattelussa snoi lapsesta, että se oi virhe. 8 vuotta kestänyt virhe.