HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.
Kommentit (948)
Tämä hänen uusi työnsä, josta kehutaan neuvonantaja tehtävien suorittamisesta maiden johtohenkilöille ei pidä paikkaansa.
Tony Blair Institute for Global Change. Katsokaa kaikki työntekijät tässä instituutissa. Tuskin ketään Euroopasta. Johtohahmot keskittyvät Afrikan maihin ja eri puolille maailmaa kehittymättömiin maihin, joiden työntekijät saavat huikeaa palkkaa.
Ni katsotaan ketä tässä tulleen neuvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli pääministeri aikana, jolloin korona-epidemia ja Venäjän hyökkäyssota alkoivat. Hän joutui tekemään isoja päätöksiä ja ottamaan isoa vastuuta asioista, joista kukaan ei varmasti edes tiennyt miten homma tulee päättymään. Sanna hoiti homman kiitettävästi. Samalla Sanna loi ympärilleen maailman laajuisen verkoston ja brändin, joka keskiössä on hän itse. Aivan ymmärrettävästi Suomi on käynyt hänelle liian pieneksi.
Sanna on joutunut maksamaan kalliin hinnan julkisuudesta avioeron ja media ryöpytyksen myötä. Ihan törkeää maalitusta ja paparazzihommaa....
Vaikkka ymmärrän Sannaa eduskuntaan äänestäneiden harmituksen muuttuneesta tilanteesta, täytyy kuitenkin sanoa että olen ihan hemmetin ylpeä siitä Suomi-kuvasta jota Sanna on maailmalla luonut ja aivan taatusti hän tulee hoitamaan Tony Blair Instituten hommankin kiitettävästi.
Olkaamme siis ylpeitä, että asumme maassa, jossa lapsuuden perheen sosiaalinen asema ja varallisuus tai sukupuoli eivät vaikuta siihen, mitä sinusta voi tulla "isona".
Kannattaa lukea miksi Sanna valittiin uuteen tehtävään: https://www.institute.global/insights/news/sanna-marin-former-finnish-pr...
Lämpimät onnittelut Sanna ja myötätuulta tulevaisuuteen!
Hyvin sanottu, olen samaa mieltä kanssasi :)
Venäläisten rupla kelpaa Marinille.
Mikä sinulle kelpaa?
Rehellisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuruudenhullu.
En minä tuossa mitään suuruudenhullua näe. Työtä tehdään takuulla työryhmissä, ja hän on siellä yksi palanen, joka tuo pohjoismaisen politiikan, vasemmistolaisen naisen näkökulmaa asioihin. Näistä keskusteluista strategiat nousevat.
Loistava näköalapaikka ja uutta kokemusta saa. Ja sitä kautta uusi ura voi taas nousta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalle kävi juuri niin kuin oli odotettavissa: hän luuli voivansa muuttaa poliittista kulttuuria, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi tapella. Hän luuli olevansa median yläpuolella, mutta paparazzit voittavat aina.
Lopputuloksena itse joko uupuu tai kyynistyy. Silloin on pakko repäistä itsensä irti.
Mutta aika röyhkeä peluri hän kyllä on, tämä vain vahvisti kuvaa. Hakee eduskuntaan, vaikka tietää etsivänsä toista pestiä.
Kyllä hän haki demareille vaalivoittoa ihan tosissaan, mutta se ei nyt vain onnistunut tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nyt palstalaisilla ei kohdakkoin ole ketään räävittävää! Eikä Seiska voi repiä otsikoita. Voi sentään, kylläpä elämästä tulee harmaata.
Voin lohduttaa, että tulee olemaan aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tämä harmittaa persuja.
Marinia äänestäneet ovat tarpeeksi fiksuja ymmärtääkseen, että tällaista tilaisuutta ei voi jättää väliin. SDP ei menetä yhtään paikkaa eduskunnassa.
Omat eivät vain halua kritisoida ääneen. Ei tämä todellakaan näytä kovin aikusimaisesti hoidetulta. Ensin Marin kampanjoi keväällä eduskuntavaaleissa kovasti painostaen koko vasemmiston ääniä demarien taakse säilyttääkseen pääministeripuolueen paikan. Kun se ei onnistunut niin hän hävisi yli 4 kuukaudeksi tutkasta ja kun syysistuntokausi lähti käyntiin niin ilmoitti ensitöikseen eroavansa eduskunnasta ja lähtevänsä rahakaampiin hommiin.
Onhan se kyllä vähän noloa omille että kovan vasemmistopolitiikan jälkeen lähteä johonkin hämärään brittisäätiöön joka konsultoi diktaattoreita.
Normitouhua vasemmalla puolen, tee niinkuin minä opetan, älä tee niinkuin minä teen
Tosiasiassa Marinin erokriteerit määriteltiin jo 2016.
Tuolloin kansanedustajan erokriteeri laskettiin niin alas, että Marinin vapautukselle eduskuntatyöstä tuskin löytyy nyt riittäviä esteitä, ja jarrutuskin vaikuttaa koomiselta aikaisemman käytännön perusteella juuri Marinin osalta
Mainittakoon, että silloinkin eduskuntaa johti perussuomalainen puhemies, kuten nytkin: asialla oli puhemies Maria Lohela, jonka johdolla kansanedustajan erokriteerit vedettiin uusiksi.
Rima laskettiin kertaheitolla alas.
Kyse oli Rkp:n ex-puheenjohtajan ja ex-puolustusministerin Carl Haglundin eropyynnöstä sen jälkeen, kun hänet oli valittu kiinalaisen bioenergiatoimittaja Sunshine Kaidi New Energy Groupin varatoimitusjohtajaksi 2016.
Kun nyt halutaan määritellä Marinin vapautuspyyntöä eduskunnasta, juuri Haglund nousee vertailukohdaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuruudenhullu.
Onko siinä jotain pahaa jos tavoittelee unelmiaan? Sinäkin voit tehdä niin :)
Surullista, että tekee ensin lapsen ja sitten unelmia tavoitellessaan tekee kaikkensa pysytelläkseen poissa lapsen luota.
Suomalaiset eivät häntä ansainneet. Harmi, mutta noin olisin itsekin toiminut.
Tulee kuukauden päästä kysymään pääseekö takaisin kansanedustajaksi.
Mikään ei ole niin häpeällistäkuin puolustusvaliokunnassakin olleen Ano Turtiasen siirtyminen Kremlin mannekiiniksi. Ja tämä pelle vielä aikoo osallistua Suomen presidentinvaaleihin.
Onneksi sentään potkaistiin pois puolustusvaliokunnasta, kun erosi perussuomlaista, niin ei ole sieltä tuoretta tietoa Venäjälle vuodettavaksi, toisin kuin eduskunnasta
Vierailija kirjoitti:
Sanna on normi narsisti sosiopaatti. Tekee mitä vaan. Yhteistä rikollisille.
Ihan kuin Teemu Vehkala siis?
Vierailija kirjoitti:
Tulee kuukauden päästä kysymään pääseekö takaisin kansanedustajaksi.
Tämä hänen uusi työnsä, josta kehutaan neuvonantaja tehtävien suorittamisesta maiden johtohenkilöille ei pidä paikkaansa.
Tony Blair Institute for Global Change. Katsokaa kaikki työntekijät tässä instituutissa. Tuskin ketään Euroopasta. Johtohahmot keskittyvät Afrikan maihin ja eri puolille maailmaa kehittymättömiin maihin, joiden työntekijät saavat huikeaa palkkaa.
Ni katsotaan ketä tässä tulleen neuvomaan.
No katsotaan milloin kukoistaa
PLAYBOYN kannessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli pääministeri aikana, jolloin korona-epidemia ja Venäjän hyökkäyssota alkoivat. Hän joutui tekemään isoja päätöksiä ja ottamaan isoa vastuuta asioista, joista kukaan ei varmasti edes tiennyt miten homma tulee päättymään. Sanna hoiti homman kiitettävästi. Samalla Sanna loi ympärilleen maailman laajuisen verkoston ja brändin, joka keskiössä on hän itse. Aivan ymmärrettävästi Suomi on käynyt hänelle liian pieneksi.
Sanna on joutunut maksamaan kalliin hinnan julkisuudesta avioeron ja media ryöpytyksen myötä. Ihan törkeää maalitusta ja paparazzihommaa....
Vaikkka ymmärrän Sannaa eduskuntaan äänestäneiden harmituksen muuttuneesta tilanteesta, täytyy kuitenkin sanoa että olen ihan hemmetin ylpeä siitä Suomi-kuvasta jota Sanna on maailmalla luonut ja aivan taatusti hän tulee hoitamaan Tony Blair Instituten hommankin kiitettävästi.
Olkaamme siis ylpeitä, että asumme maassa, jossa lapsuuden perheen sosiaalinen asema ja varallisuus tai sukupuoli eivät vaikuta siihen, mitä sinusta voi tulla "isona".
Kannattaa lukea miksi Sanna valittiin uuteen tehtävään: https://www.institute.global/insights/news/sanna-marin-former-finnish-pr...
VMP!
Etkö uskalla kirjoittaa tuota sanoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Sanna on normi narsisti sosiopaatti. Tekee mitä vaan. Yhteistä rikollisille.
Johan Bäckmanistako nyt puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa Marinin erokriteerit määriteltiin jo 2016.
Tuolloin kansanedustajan erokriteeri laskettiin niin alas, että Marinin vapautukselle eduskuntatyöstä tuskin löytyy nyt riittäviä esteitä, ja jarrutuskin vaikuttaa koomiselta aikaisemman käytännön perusteella juuri Marinin osalta
Mainittakoon, että silloinkin eduskuntaa johti perussuomalainen puhemies, kuten nytkin: asialla oli puhemies Maria Lohela, jonka johdolla kansanedustajan erokriteerit vedettiin uusiksi.
Rima laskettiin kertaheitolla alas.
Kyse oli Rkp:n ex-puheenjohtajan ja ex-puolustusministerin Carl Haglundin eropyynnöstä sen jälkeen, kun hänet oli valittu kiinalaisen bioenergiatoimittaja Sunshine Kaidi New Energy Groupin varatoimitusjohtajaksi 2016.
Kun nyt halutaan määritellä Marinin vapautuspyyntöä eduskunnasta, juuri Haglund nousee vertailukohdaksi.
Jep.
Ja perinteisesti ex-pääministerille ero on vielä myönnetty helposti, koska hänen asemansa eduskunnassa pelkkänä riviedustajana on hieman outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten rupla kelpaa Marinille.
Eiköhän palkka makseta punnissa tai euroissa.
vaikka en ase ohimolla suostuisi demaria äänestämään niin pakko tunnustaa että fiksu veto.
Kannukset eu politiikassa tuli hankittua ja arvostusta maailmalla, nyt about 25k€ / kk liksaa ilman kiukuttelun kuuntelua. Kyllä pitää pitää pönttä olla että ryhtyy poliitikoksi vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
ihan tavallista demarilta tuo äänestäjien pettäminen, kun siellä on niin totuttu myös maanpetturuuteen. nyt puoluetta johtaa heilaaja, ja kissojen ystävä. seassa häärää suomalaisia vihaava tuppurainen. "oma kansa ensin ajattelu on vahingollista" -tytti. ei varmaan hävetä olla sdp äänestäjä.
Kuka demareista on tuomittu maanpetturuudesta, kerro, mulla on aukko tästä tiedosta.
Mitäs lapsellista tuossa on? Täysin paikkansapitävä ja paljon puhuva aikajana. Sinänsä erinomaisen järkevää olla suostumatta luottamustehtävään jos se ei kiinnosta. Paljon parempi kuin suostua ja lähteäkin sitten ensi tilassa kalppimaan.