Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varattu mies flirttailee?

Vierailija
07.09.2023 |

Työkaverini on flirttaillut minulle jo pidempään. Puhunut siitä, miten onneton on avioliitossaan. Kuitenkin sanoo, ettei halua erota ja haluaa parantaa avioliittonsa ongelmat.

Joten en oikein tiedä, miten suhtautua. Ei ole ongelma, kyseessä iso firma jossa tapaamme vain satunnaisesti eikä ole häiritsevää. Ihmettelen vain, miksi hän toimii noin jos kuitenkin haluaa ratkaista avioliittonsa ongelmat. Joten miksi hän silloin yrittää aloittaa jonkinlaista suhdetta kanssani? (jolle olen sanonut ei)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole flirttiä.

Onhan. Salasuhteita yritetään viritellä kehnoihin kotioloihin nojaten.

No ei ole. Flirttailu on kepeää ja hauskaa ja siitä tulee hyvä mieli. Tuolla voi olla pyrkimys saada joku suhde alkuun, mutta ei tuo flirttiä ole vaan myötätunnon kerjäämistä. Aivan eri asia.

Hyvin mahdollisesti, mutta silti on tehnyt hyvin selväksi, että haluaisi suhdetta kanssani. 

Sitä vain tosiaan ihmettelen, että miksi, jos kuitenkin haluaa korjata huonossa jamassa olevan avioliittonsa (ihan omien sanojensa mukaan) eikä missään tapauksessa erota (tuonkin hän on sanonut).

Joten mitä hän tällä tavoittelee? En vain oikein tiedä miten suhtautua paitsi kuten olen tehnyt, eli kertonut että mikään suhde varattuun mieheen ei nyt vain ole mahdollinen. Itseäni vain tosiaan hämmentää mahdollinen motivaatio.

- ap

No taidat kyllä itsekin tietää, mikä hänen motivaationsa on. Syödä kakku ja säästää. Saada ihailua työkaverilta ja samaan aikaan säilyttää mahdollisuus sitten palata kotiin vaimon luo. Se sama vanha tarina. Tuskin liitossakaan on mitään vikaa.

Vierailija
22/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosta suhteesta valittaminen on varsin huono tapa flirttailla 😂

Niin on, mutta juttu alkoi flirttinä ja jatkui siitä siihen, miten hän on onneton ja yksinäinen ja kaipaa läheisyyttä. Ja että vaimo ei huomioi häntä ja hän toivoo, että vaimo ottaisi avioeron kun hän ei uskalla. Eli on ollut sekä flirttailua (hyvinkin selkeää), pyrkimystä aloittaa suhde, sitten puhetta onnettomasta avioliitosta ja toiveesta avioerosta (vaimon toimesta), mutta samalla sitten sanoo ettei halua erota.

Joten en edes tiedä mitä tuo on. Sitähän tässä ihmettelenkin.

- ap

Niin kysyitkö miksi tekee tuota? Koska hän on ihan tavallinen selkärangaton kasa pashaa, joka on aika yleinen ihmistyyppi. Ei osaa erota, ilman että vaihtaa lennossa uuteen. Vätys.

Joo, tuota ajattelin ensin, koska sanoi toivovansa että vaimo ottaisi avioeron niin hänen ei tarvitsisi päättää, että toivoisi löytävänsä ratkaisun sivusuhteesta. Samalla kuitenkin puhuu, että ei missään nimessä halua erota vaan löytää taas parisuhteen kipinän vaimonsa kanssa.

Joten on jotenkin hämmentävää, kun samalla yrittää aloittaa suhdetta minun kanssani ja samaan aikaan sekä valittaa huonosta avioliitosta ja puhuu miten haluaisi parantaa sen eikä halua erota.

Haluaisin pysyä kavereina mutta tämä käytös on niin omituista että se vaarantaa myös kaverisuhteen.

Ja mies on siis minua vanhempi. Itse olen sinkku.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole flirttiä.

No ei ole. Flirttailu on kepeää ja hauskaa ja siitä tulee hyvä mieli. Tuolla voi olla pyrkimys saada joku suhde alkuun, mutta ei tuo flirttiä ole vaan myötätunnon kerjäämistä. Aivan eri asia.

Hyvin mahdollisesti, mutta silti on tehnyt hyvin selväksi, että haluaisi suhdetta kanssani. 

Sitä vain tosiaan ihmettelen, että miksi, jos kuitenkin haluaa korjata huonossa jamassa olevan avioliittonsa (ihan omien sanojensa mukaan) eikä missään tapauksessa erota (tuonkin hän on sanonut).

Joten mitä hän tällä tavoittelee? En vain oikein tiedä miten suhtautua paitsi kuten olen tehnyt, eli kertonut että mikään suhde varattuun mieheen ei nyt vain ole mahdollinen. Itseäni vain tosiaan hämmentää mahdollinen motivaatio.

- ap

No taidat kyllä itsekin tietää, mikä hänen motivaationsa on. Syödä kakku ja säästää. Saada ihailua työkaverilta ja samaan aikaan säilyttää mahdollisuus sitten palata kotiin vaimon luo. Se sama vanha tarina. Tuskin liitossakaan on mitään vikaa.

Tai kotona jo kyllästynyt vaimo. Ihan urpoo tollainen. Yrittää saada sut sitoutumaan kertomalla, ettei hän kuitenkaan voi sitoutua. Tollasta paskaa on kuultu.

Vierailija
24/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten flirttailee ja yrittää aloittaa suhdetta kanssasi? Aloituksesta ei se asia selviä.

No nykyään ihan suoraan puhuu seksistä ja siitä miten haluaa minua ja kyselee illallisille ja hotellitapaamisiin. Alkoi siis hyvin kevyenä ja viattomana flirttailuna ja eteni tuohon.

- ap

Iso firma jossa tapaatte vaan satunnaisesti eikä asia häitse sinua. Minua ainakin häiritsisi jos puhuu seksistä.

Joku tarinassasi ei nyt oikein täsmää.

No olisi se nyt ihan eri tavalla häiritsevää jos kyseessä olisi joku, jonka kanssa olisi pakko olla päivittäin työn kautta tekemisissä. Siinä jo olisin mennyt asian kanssa HR:lle/esimiehelle tai irtisanoutunut. Kerran viikossa tavatessa se on kuitenkin eri asia.

- ap

Vierailija
25/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoalalla?

Vierailija
26/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloo.

Vierailija
27/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten flirttailee ja yrittää aloittaa suhdetta kanssasi? Aloituksesta ei se asia selviä.

No nykyään ihan suoraan puhuu seksistä ja siitä miten haluaa minua ja kyselee illallisille ja hotellitapaamisiin. Alkoi siis hyvin kevyenä ja viattomana flirttailuna ja eteni tuohon.

- ap

No tuohan on jo suorastaan ehdottelua. Mene sinne hotellihuoneeseen, ota salakuvaa tai nauhoita puhetta ja esitä vaimolle. Saat seksiä + hyvät naurut. Pikku jekku piristää viikkoa.

Vierailija
28/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollolloo.

Miksi ihmeessä olisi?

Vierailija
29/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole flirttiä.

- ap

Tai kotona jo kyllästynyt vaimo. Ihan urpoo tollainen. Yrittää saada sut sitoutumaan kertomalla, ettei hän kuitenkaan voi sitoutua. Tollasta paskaa on kuultu.

Eikö tuollainen ole vain ihan uskomattoman huono strategia? Sitä juuri ihmettelen, että yrittää aloittaa suhdetta mutta ei edes yritä vedättää. Eikö se perinteinen juttu ole väittää, miten on muka juuri aikeissa jättää vaimonsa?

- ap

Vierailija
30/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole flirttiä.

- ap

Eikö tuollainen ole vain ihan uskomattoman huono strategia? Sitä juuri ihmettelen, että yrittää aloittaa suhdetta mutta ei edes yritä vedättää. Eikö se perinteinen juttu ole väittää, miten on muka juuri aikeissa jättää vaimonsa?

- ap

Se kokeilee, josko olisit näin helppo. Jos et suostu, niin saattaa alkaa koventaa panoksia ja vihjailla liittonsa lopettamisella.

Vierailija
31/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Iso firma jossa tapaatte vaan satunnaisesti eikä asia häitse sinua. Minua ainakin häiritsisi jos puhuu seksistä.

Joku tarinassasi ei nyt oikein täsmää.

No olisi se nyt ihan eri tavalla häiritsevää jos kyseessä olisi joku, jonka kanssa olisi pakko olla päivittäin työn kautta tekemisissä. Siinä jo olisin mennyt asian kanssa HR:lle/esimiehelle tai irtisanoutunut. Kerran viikossa tavatessa se on kuitenkin eri asia.

- ap

Mieluummin irtisanoutuisit työpaikasta kuin sanoisit miehelle vaan suoraan että ei kiinnosta? Ookei...

Vierailija
32/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla meni vain fiilikset kun ukkomies kertoi suhteensa kiemuroista. Evvk.

Vierailija
33/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille vaikka työpaikan vessassa. Sehän voi olla huippuhyvä panemaan. Ei se muuten selviä

34/34 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AP todellakaan tiedä millaisia miehet ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi