Nolointa mitä treffeillä on käynyt?
Olimme jutelleet viesteillä kolmisen viikkoa ja hän vaikutti kivalta. Olen aika varauksellinen vieraille, mutta ehdotin tapaamista. Siinä vaiheessa molemmat olimme valmiita näkemään toisemme kasvotusten. Sovimme, että menemme yhdessä syömään erääseen hyvään ruokaravintolaan, ja odotin tapaamista mielenkiinnolla. Kun saavuin paikalle, vatsani oli toista mieltä ja tapahtui vääjäämätön.
Kommentit (8)
Sama kävi kuin ap:lle. Olin vielä ekaa kertaa saanut kutsun hänen luokseen syömään. Hyvä illallinen, kynttilät pöydässä... ripulini ei nostanut tunnelmaa.
Mies antoi mulle suuseksiä ja pierasin kuuluvasti. N24
Suurin osa ruoansulatuskanavan kaasusta syntyy paksusuolessa majailevien bakteerien tuottamana. Kaasua voi joutua mahaan ja sieltä suolistoon myös nielemällä. Ihmisillä muodostuu suolikaasua keskimäärin 78 dl päivässä, mutta vaihtelu on suuri. Kerrallaan suolessa kaasua on paljon vähemmän, sillä sitä päästellään pieruina pois. Pierujen määrä on yleensä 1520 kertaa päivässä. Normaalin ylärajana pidetään 25 päästöä päivässä.
Kanssakäyminen tarkoittaa tapahtumaa, jossa kaksi tai useampi objekti tai tapahtuma vaikuttaa toisiinsa. Kanssakäyminen on kahden tai useamman objektin tai tapahtuman välinen vaikutussuhde, jossa kumpikin osapuoli vaikuttaa toiseen. Tietyssä mielessä kyseessä on yksisuuntaisen kausaalisuhteen vastakohta.
Yskin ruokaa deitin lautaselle.