Kertokaa joku, miksi mun eksät aina ryömii takaisin häntä koipien välissä?
Suhteen aikana muutun itsestäänselvyydeksi. Sitten laitan homman poikki, menee aikaa, pisimmillään vuosia, niin tulee jotain tilitystä, selitystä ja takaisin pyytelyä.
Ne aina tulee takaisin, mutta silloin itseäni ei enää kiinnosta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin mun ensirakkaudelle viestin taannoin että oon pahoillani kuinka huono olin ja miten häntä kohtelin. Kyseessä ei ollut mikään epätoivoinen yritys saada häntä takaisin vaan lähinnä vaan anteekspyyntö koska en ollut aikaisemmin nähnyt itsessäni tiettyjä asioita. Erosta on siis aikaa 10 vuotta reilut. Tää nainen on hieno ihminen ja mä koin että mä olin hänelle sen velkaa.
Sain tällaisen viestin itse omalta ensirakkaudeltani pari vuotta sitten. Rakastin ja aina tulen rakastamaan häntä. Kunpa yhteys olisi säilynyt paremmin, vaikka eri teillä ollaan ja elämät ihan erilaisia nykyään. Mäkään en kokenut sitä yritykseksi tms. vaan se oli erittäin hieno teko.
Tekisi mieli vaan jyystää, ei sen kummempaa.
Suurin osa miehistä on betoja, jotka roikkuvat epätoivoisesti naisissa kiinni. Vielä vuosienkin jälkeen.
Miksi?
Ihminen joko kehittää omaa emotionaalista itseään tai ei.
Toisella on lupa liitää pois ihan vaikka ilman selittelyjä, mutta paluuta ei ole.
Millään selityksellä ei takaisin pääse. Se on taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä voi aina haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vielä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vielä onnistuu.
Tässäpä alkuperäiselle kysyjälle siis vastaus: koska eksältä on helppoa p*llua tiedossa. Eksää/eksiä myös kannattaa roikuttaa sen vuoksi hieman epätietoisuudessa, missä mennään, vaikka itse ei piittaisi suhteesta yhtään.
No he koittavat saada vielä seksiä.