Niko Saarisen tilille ilmestyi niin paljon rahaa että pankkikin kiinnostui
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
^ Tuskin 20000 asuntoon riittää.
Juu ei riitä, mutta pankin kyselyyn riittää. Nikolle kertynyt jo vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta lainaa on asuntoon ottanut, kun mietti oliko järkihankinta ja korkojen nousua murehti.
Hyvin Niko on asiansa hoitanut. Jostain syystä olen aina pitänyt tästä nokkelasta, suorasta "rääväsuusta".
Ei niihin puheluihin ole pakko vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä? Pakastiko sekin setelinippuja ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta lainaa on asuntoon ottanut, kun mietti oliko järkihankinta ja korkojen nousua murehti.
Sepä hyvä. Vastaus: ei ollut järkihankinta.
En tykkää rääväsuista. Ja myöskään jos homppelitouhua niin pitäisi terveytensä takia yrittää parantua siitä. Homoudestakin voi eheytyä.
Vasta täytin kyselyn missä kyseltiin eri asioita pankin toimesta,
Ai nokkela? Yleissivistys ei ole hänellä erityisesti hallussa mutta sympaattinen kaveri.
Kuka vastaa tuntemattomiin numeroihin?
Vierailija kirjoitti:
En tykkää rääväsuista. Ja myöskään jos homppelitouhua niin pitäisi terveytensä takia yrittää parantua siitä. Homoudestakin voi eheytyä.
Sinun pitäisi eheytyä. Ihmisen tulee olla rehellinen seksuaalisuudelleen terveytensä takia eikä kieltää sitä. Lue enemmän, luule vähemmän.
Joo minun tilille tuli perintöä niin nordeasta soittivat 10 kertaa viikon aikana. Menin myös nostamaan rahaa konttorista niin virkailija toi ekaksi papereita jossa oli jotain sijoitus juttuja. Väkisin yritti tyrkyttää niitä. Sitten se ohjasi minua toiselle virkailijalle vielä joka tyrkytti lisää sijoitusneuvoja. Alkoi tosissaan vituttamaan ja sanoin että nostan koko perinnön 400000 käteen ja vien osuuspankin tilille. Se sanoi niin paljon ei saa nostaa sitten. En ole käynyt nordeassa sen jälkeen.
Eipä sinne tilille tarvitse kertyä kuin 20 000 euroa kun pankista jo soitellaan, että mihin sijoitetaan.