Kertokaa joku, miksi mun eksät aina ryömii takaisin häntä koipien välissä?
Suhteen aikana muutun itsestäänselvyydeksi. Sitten laitan homman poikki, menee aikaa, pisimmillään vuosia, niin tulee jotain tilitystä, selitystä ja takaisin pyytelyä.
Ne aina tulee takaisin, mutta silloin itseäni ei enää kiinnosta.
Kommentit (48)
Olet vittumainen ihmisenä, mutta hyvä sängyssä.
Narsisti ei jätä uhriaan koskaan. Aina imuroi takaisin, ainakin yrittää.
Seksi se vaan on mielessä ei sen kummempaa.
Kaikki exäni yrittävät takaisin vähintään puolen vuoden välein, oon varmaan joku "megaturvasatama". Ihan sama, oonko ollut jättäjä vai jätetty. Osa näistä miehistä ei ole edes kovin kiinnostuneita seksistä.
Kai miehillä sitten joku pitää olla, mielellään kaltaiseni kiltti tossukka, joka näyttääkin ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki exäni yrittävät takaisin vähintään puolen vuoden välein, oon varmaan joku "megaturvasatama". Ihan sama, oonko ollut jättäjä vai jätetty. Osa näistä miehistä ei ole edes kovin kiinnostuneita seksistä.
Kai miehillä sitten joku pitää olla, mielellään kaltaiseni kiltti tossukka, joka näyttääkin ihan hyvältä.
Plussaa, jos laittaa ruokaa ja siivoaa. Ilmainen kodinhoitaja aina tarpeessa ja jos vielä seksiäkin saisi. Naamavärkille ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte näyttää hyvältä. Aina voi panna takaapäin.
No sen pillun takia tietysti. Älä nyt tyhmiä kysele hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta osa näistä ei todellakaan ole panosuuntautuneita. Sohvalla haluaisivat tönöttää tv:tä katselle ja napostellen. Hyvällä säällä saattavat villiintyä kävelylle.
Koska jotenkin pidät ovea raollaan? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta osa näistä ei todellakaan ole panosuuntautuneita. Sohvalla haluaisivat tönöttää tv:tä katselle ja napostellen. Hyvällä säällä saattavat villiintyä kävelylle.
No käyhän tuokin sen naimisen lisäksi.
Hullu tuntee hullun ja tyhmä ei tajua parempaa? Ensin pitää rakastaa itseään ja olla ennemmin vaikka yksin. Terve narsisti ei tarvitse muita kertomaan mitä sinä olet ja sairas narsisti kertoo jatkuvasti mitä sinä olet, ja mikä vika muissa on.
Pillu aina maistuu.