Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin halveksii törkeällä tavalla parlamentaarista demokratiaa

Vierailija
07.09.2023 |

Hänet on vaaleilla eduskuntaan valittu. Miksi meni edes ehdolle, jos pitää juosta mehevämpien hillotolppien perässä? Täysnarsisti, joka joutaisi upottaa suohon!

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ero eduskunnasta tosiaan myönnetään, ettei haaveet tämän ihmisen poistumisesta kaadu.

Vierailija
42/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo demareiden ainainen kateusargumentti.

En nimittäin itse keksi yhtäkään asiaa, josta kadehtisin tätä bim boa. Ei kukaan halua olla pelle.

Hyvä, kun lähtee pois.

Marin lähtee kasvamaan korkoa ja tullee pyrkimään tulevaisuudessa Suomen Presidentiksi. Onhan tämä ihan selvä jokaiselle, joka vain viitsii vähänkin seurata sillä silmällä Marinin urakiitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt saa mennä, kokea ja tehdä".

Olen Pirkanmaalta ja äänestin häntä keväällä. Kyllä jonkin verran harmittaa, mutta eiköhän demarit ilmankin pärjää. Oletteko huomanneet että hänen tilalleen nouseva nainen on aika samannäköinen brunette? Voisivat olla serkuksia.

No just joo. Eikun fanittamaan vaan jos niin samannäköinenkin. Huvittavaa !

Vierailija
44/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajat vain itkee tätä. Minä Marinin äänestäjänä olen iloinen Marinin puolesta.

Samoin minä. Nuori pätevä nainen joka ei ole saanut muuta kuin kakkaa niskaan. Törkeää yksityiselämän loukkaamista ja vaikka mitä.

Parhaimmat onnittelut ja menestystä toivon Sannalle ja hänen loistavalle uralle!

Vierailija
45/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan Saudi-Arabia ottaa neuvoja vääräuskoiselta naiselta? Taitaa olla vain rekvisiittaa jolla puhdistetaan uskonnollisen diktatuurin mainetta. Monestikohan tulee arvostelemaan naisten asemaa rahoittaja maissa?

Vierailija
46/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerinä hänellä oli avustajia eli puheenkirjoittajia ja asioiden hoitajia seitsemän. Toivottavasti Tony järjestää myös liudan avustajia,ettei Sanna palaa takaisin maitojunalla,milktrainillä.

Vierailija
47/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin kulkee ja persut räksyttää.

Vierailija
48/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs täällä nyt persut taas ulisee 🙄 Mitä se teihin koskee? Vai onko ongelma siinä, ettei teillä nyt olekaan ketään, jota maalittaa ja syyttää kaikesta, vaan nyt pitäisi siellä hallituksessa ihan itse kantaa vastuuta?!?

Älä ole niin varma, puupääpersut haukkuvat Sannaa lopun ikäänsä. Kaikki tulee olemaan tästä eteenpäinkin Sanna Marinin vika. Ihan kaikki.

Vierailija
49/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin lupasi vaali-iltana, ettei hän lähde kansainvälisiin tehtäviin, jos SDP häviää vaalit

SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin (sd) esitti lupauksensa IS:n suorassa lähetyksessä vaali-iltana sunnuntaina 2. huhtikuuta.

- Pyrin kansanedustajaksi ja kyllä olen täysin kansanedustajan työhön myös sitoutunut, Marin vastasi kysymykseen.

IS:n toimittaja: Ette ole karkaamassa kansainvälisiin tehtäviin?

Tällaiset spekulaatiot ovat minun mielestäni ennenaikaisia. Olen hieman vähän ihmetellyt näitä uutisjuttuja, joita tämän aiheen tiimoilta on tehty. Ei minua ole lähestytty esimerkiksi tuolta Euroopan sosiaalidemokraattien ryhmästä millään kärkiehdokkuuspaikoilla tai muilla, vaikka tällaisiakin spekulaatioita on mediassa runsaasti viljelty, Marin sanoi.

Voiko ihminen enempää valehdella ?

En kyllä noista sitaateista löydä kohtaa, jossa hän olisi valehdellut. Tämä työtarjous on tehty hänelle vaalien jälkeen, eikä tietenkään tuossa vaiheessa vielä voinut olla tietoa siitä. Sitäpaitsi vaali-iltana ei vielä olla voinut tietää sitäkään, kutsuuko demareita hallitus vai oppositio.

Vain demari tämän osaa. Kääntää mustan valkoiseksi ja tarpeen tullen vaikka lilaksi. Voi hyvä toveri vai miksi teikäläisiä pitäisi kutsua - äärivasemmistolaiseksi lähinnä, hillotolpalta hillotolpalle pomppii tämä teidän draamakuningatar.

Kauankohan menee ennen kuin ulkomainen lehdistö alkaa saamaan meheviä uutisotsikoita rouvan illanvietoista ym. kiemuroista.

Vierailija
50/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja työllistyy oikeisiin hommiin ja joidenkin mielestä sekin on väärin. Samaan aikaan toinen ulisee, kun ei ole löytänyt töitä, vaikka tehtaillut hakemuksia.

Vierailija
51/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs täällä nyt persut taas ulisee 🙄 Mitä se teihin koskee? Vai onko ongelma siinä, ettei teillä nyt olekaan ketään, jota maalittaa ja syyttää kaikesta, vaan nyt pitäisi siellä hallituksessa ihan itse kantaa vastuuta?!?

Älä ole niin varma, puupääpersut haukkuvat Sannaa lopun ikäänsä. Kaikki tulee olemaan tästä eteenpäinkin Sanna Marinin vika. Ihan kaikki.

Heh, ei savua ilman tulta. Kuinka moni politiikko, pääministeri, ex pääministeri tai kansanedustaja on makoillut keskellä kaupunkia kalliolla nuollen jotain parturia ?

Tai tehnyt edes yhden samanlaisen illanvietto session kuin Marin ? Lista on loputon. Että silleen tämä arvon rouva sitten käyttäytyy noin niin kuin normaalisti.

Vierailija
52/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammaslauma täällä edelleen puolustamassa prinsessaansa.

Säälittävä juttu.

Ja persusaastat ulisemassa kateellisena, ei ole pelkoa, että lunttupurraa soitellaan muihin hommiin kun hallitus ennen joulua eroaa.

Eihän se purranakka uskalla edes toimittajien eteen, mäkelävajakki ulisee omiaan sen puolesta. Hieno pj persusaatanoilla.

Toi Mäkelä, noin tolloa tyyppiä, jos Purraa ei lasketa, en ole ennen nähnyt, ihan vajak ki.

Vierailija
53/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei savua ilman tulta. Kuinka moni politiikko, pääministeri, ex pääministeri tai kansanedustaja on makoillut keskellä kaupunkia kalliolla nuollen jotain parturia ?

Tai tehnyt edes yhden samanlaisen illanvietto session kuin Marin ? Lista on loputon. Että silleen tämä arvon rouva sitten käyttäytyy noin niin kuin normaalisti.

Lässyn lässyn.

Vierailija
54/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajat vain itkee tätä. Minä Marinin äänestäjänä olen iloinen Marinin puolesta.

Anna seuraavaksi ääni sille joka ajaa sinun asiaasi. Nyt suun ääni meni hukkaan.

Puoluettahan meidän eduskuntavaaleissa äänestetään ensisijaisesti. Toissijaisesti ihmistä.

M47

Suuren äänimäärän saaneet vetää mukanaan myöskin muita, eli kenenkään ääni ei mene hukkaan. Jos/kun joku lähtee esm. muihin töihin, niin tilalle tulee varalla ollut.

Jotkut tuntuu luulevan ettei tilalle tule kukaan vaan jää tyhjää 

Marin sijoittuu vaalikonevastauksiensa perusteella niin äärivasemmalle, että kuuluisi Vasemmistoliiton ehdokkaaksi arvojensa puolesta. Hänen äänestäjissään lienevät ylikorostuneena sellaiset ihmiset, jotka pitävät eduskuntavaaleja ensisijaisesti henkilövaalina. Muutenhan ne olisivat äänestäneet suoraan Vasemmistoliittoa, jos olisivat järjissään.

Vierailija
55/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja työllistyy oikeisiin hommiin ja joidenkin mielestä sekin on väärin. Samaan aikaan toinen ulisee, kun ei ole löytänyt töitä, vaikka tehtaillut hakemuksia.

Voisi työllistyä muihin hommiin silloin kun ei ole kansanedustaja. Olisi jättänyt ehdokkuuden väliin ja mennyt Blair Witch Projectiin ehdokkuuden sijaan.

Vierailija
56/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sp on kade!

Vierailija
57/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsitte Sannasta niin mikäs teitä nyt vaivaa.

Sanna näytti teille. Siitäs saitte.

Vierailija
58/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pääsitte Sannasta niin mikäs teitä nyt vaivaa.

Sanna näytti teille. Siitäs saitte.

Hyvä että näytti todellisen luontonsa myös häntä äänestäneille. Bye bye.

Vierailija
59/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin kaupankassalta. Montako miljardia suomalaisten veronmaksajien rahaa piti syytää Euroopan vetelille, että sai ostettua yhden palkintoviran itselleen.

Vierailija
60/85 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi häntä äänestäneiden olevan pettyneitä.

No ei oikeasti ole, häntä äänestivät lähinnä ne jotka pitivät siitä että nuori nainen menestyy. Ei niinkään politiikka. Äänestäjät ovat nyt innoissaan, koska eivät tienneet että äänestämisessä ei ole kyse fanituksesta..

Juuri näin. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi