Sanna Marin halveksii törkeällä tavalla parlamentaarista demokratiaa
Hänet on vaaleilla eduskuntaan valittu. Miksi meni edes ehdolle, jos pitää juosta mehevämpien hillotolppien perässä? Täysnarsisti, joka joutaisi upottaa suohon!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Muitakin on eronnut, miksi et hauku heitä?
Tässä ketjussa puhutaan Marinin pe t turuudesta.
Perusta muille oma ketjusi.
Lammaslauma täällä edelleen puolustamassa prinsessaansa.
Säälittävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo demareiden ainainen kateusargumentti.
En nimittäin itse keksi yhtäkään asiaa, josta kadehtisin tätä bim boa. Ei kukaan halua olla pelle.
Hyvä, kun lähtee pois.
Tän kirjoituksen perusteella vaikutatkin tosi fiksulta. Kaikki varmaan kadehtii sua.
tuolla käytöksellä ja tapojen puutteella tuskin kauaa katselevat tulevassakaan paikassa. siirtyy venäjän tiedottajaksi rinne pääsee rustailemaan puheita.
No onneksi persusaastat kohottavat parlamentaarisen demokratian huippuunsa ulisemalla jäätelöpuikoista, ja rasseorpo komppaa synnillisten ja hurrien tukemana. Jippii!
Joku kysyi, että voiko kukaan enempää valehdella kuin Marin. Kyllä voi. Ainoa oikea vastaus tähän on Purra. Köyhiltä ei leikata, kun se ei meille käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nimittäin itse keksi yhtäkään asiaa, josta kadehtisin tätä bim boa. Ei kukaan halua olla pelle.
Hyvä, kun lähtee pois.
Tän kirjoituksen perusteella vaikutatkin tosi fiksulta. Kaikki varmaan kadehtii sua.
Eikö demari muuta enää keksinyt? Argumentit lopussa? :D
Eihän nykyään eduskunnalla ole muutenkaan paljon sen kummoisempaa virkaa, kun toimia koristamassa cv:tä ja hankkia sopivia kavereita keiden selkää rapsuttamalla saa itselleen edullisia työtehtäviä.
Ihan samoin kuin joku hitsari, niin on kansanedustaja töissä vain omaa etuaan/tilannettaan parantaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä juttu.
Ja persusaastat ulisemassa kateellisena, ei ole pelkoa, että lunttupurraa soitellaan muihin hommiin kun hallitus ennen joulua eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä juttu.
Ja persusaastat ulisemassa kateellisena, ei ole pelkoa, että lunttupurraa soitellaan muihin hommiin kun hallitus ennen joulua eroaa.
Eihän se purranakka uskalla edes toimittajien eteen, mäkelävajakki ulisee omiaan sen puolesta. Hieno pj persusaatanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun lähtee pois.
No mikä tuon sinun kommenttisi argumentti oli?
Se, että haukut marinin alatyylisiä kommentein ja kerrot ettet kadehdi häntä?
Kovasti epäilen, että jos Marin olisi kuvailemasi kaltainen ei häntä pyydettäisi kansainvälisiin huipputehtäviin. Mutta toki sinä varmaan tiedät tämän paremmin.
Kyllä maailmaan sonnanpuhujia mahtuu.
Eri asia, kuka niitä sitten kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin lupasi vaali-iltana, ettei hän lähde kansainvälisiin tehtäviin, jos SDP häviää vaalit
SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin (sd) esitti lupauksensa IS:n suorassa lähetyksessä vaali-iltana sunnuntaina 2. huhtikuuta.- Pyrin kansanedustajaksi ja kyllä olen täysin kansanedustajan työhön myös sitoutunut, Marin vastasi kysymykseen.
IS:n toimittaja: Ette ole karkaamassa kansainvälisiin tehtäviin?
Tällaiset spekulaatiot ovat minun mielestäni ennenaikaisia. Olen hieman vähän ihmetellyt näitä uutisjuttuja, joita tämän aiheen tiimoilta on tehty. Ei minua ole lähestytty esimerkiksi tuolta Euroopan sosiaalidemokraattien ryhmästä millään kärkiehdokkuuspaikoilla tai muilla, vaikka tällaisiakin spekulaatioita on mediassa runsaasti viljelty, Marin sanoi.
Voiko ihminen enempää valehdella ?
En kyllä noista sitaateista löydä kohtaa, jossa hän olisi valehdellut. Tämä työtarjous on tehty hänelle vaalien jälkeen, eikä tietenkään tuossa vaiheessa vielä voinut olla tietoa siitä. Sitäpaitsi vaali-iltana ei vielä olla voinut tietää sitäkään, kutsuuko demareita hallitus vai oppositio.
Onko Marin petturi ja sanojensa syöjä, kun todistettavasti sanoi vaalien jälkeen, että jos tulee häviö demareille hän ei lähde ulkomaille? Siis työhön muualle.
En olisi ikinä uskonut että Marin lähtee Blairin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun lähtee pois.
No mikä tuon sinun kommenttisi argumentti oli?
Se, että haukut marinin alatyylisiä kommentein ja kerrot ettet kadehdi häntä?Kovasti epäilen, että jos Marin olisi kuvailemasi kaltainen ei häntä pyydettäisi kansainvälisiin huipputehtäviin. Mutta toki sinä varmaan tiedät tämän paremmin.
Kukaan itseänsä kunnioittava ihminen ei haluaisi tuonkaltaiseen organisaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä juttu.
Eihän se purranakka uskalla edes toimittajien eteen, mäkelävajakki ulisee omiaan sen puolesta. Hieno pj persusaatanoilla.
Demarin parempaa vihapuhetta. :D
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä nyt persut taas ulisee 🙄 Mitä se teihin koskee? Vai onko ongelma siinä, ettei teillä nyt olekaan ketään, jota maalittaa ja syyttää kaikesta, vaan nyt pitäisi siellä hallituksessa ihan itse kantaa vastuuta?!?
Sinäkin sorrut luuloihisi, kun Luulet että täällä olis vaan persuja? Olen varma, että heitä on hyvin vähän. Jopa demareista löytyy toisinajattelijoita jotka eivät nyökyttele johtajiensa tahdon mukaan. Sehän näkyi äänestyksessäkin. Osa liki 60 jätti tyhjän lipun.
"Nyt saa mennä, kokea ja tehdä".
Olen Pirkanmaalta ja äänestin häntä keväällä. Kyllä jonkin verran harmittaa, mutta eiköhän demarit ilmankin pärjää. Oletteko huomanneet että hänen tilalleen nouseva nainen on aika samannäköinen brunette? Voisivat olla serkuksia.
Kylläpäs täällä nyt persut taas ulisee 🙄 Mitä se teihin koskee? Vai onko ongelma siinä, ettei teillä nyt olekaan ketään, jota maalittaa ja syyttää kaikesta, vaan nyt pitäisi siellä hallituksessa ihan itse kantaa vastuuta?!?