Aspergerskitsofreenikko lääkäriksi?
Mulla on molemmista diagnoosi ja haaveilen lääkiksestä.
ÄO mensan virallisen testin mukaan 135+ ja lukion kurssien arvosanat 9-10 tasoa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei
perustelut?
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei.
Ilman perusteluja kommenttisi on turha.
Jo pelkkä skitsofreenikko ehdoton ei. Asperger on ihan mitätön diagnoosi tuon rinnalla
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä skitsofreenikko ehdoton ei. Asperger on ihan mitätön diagnoosi tuon rinnalla
Arvasin et ihmisillä on ennakkoluuloja skitsofreenikoista.
Jos olet hyvässä hoidossa niin sopii hyvin. Skitsosta voi vielä parantua.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvässä hoidossa niin sopii hyvin. Skitsosta voi vielä parantua.
Olen hyvinvoiva tällä hetkellä.
Minullakin on skitsofrenia ja olen työelämässä. Kukaan ei tiedä sairaudestani.
Vierailija kirjoitti:
Henna?
Henna ei tietääkseni sairasta skitsofreniaa.
Onko pakko olla juuri lääkäri? Kiinnostaisiko joku muu uravaihtoehto lääketieteen saralla? En siis tarkoita esim. hoitajaa, vaan että kävisi lääkiksen ja sitten suuntaisi jonnekin muualle kuin perinteiseen asiakaspalveluammattiin. Tutkijaksi vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla juuri lääkäri? Kiinnostaisiko joku muu uravaihtoehto lääketieteen saralla? En siis tarkoita esim. hoitajaa, vaan että kävisi lääkiksen ja sitten suuntaisi jonnekin muualle kuin perinteiseen asiakaspalveluammattiin. Tutkijaksi vaikka.
Lähihoitajan tai sairaanhoitajan ammatti ei tosiaan kiinnosta.
Tutkija käy kyllä kunhan liittyy lääketieteeseen
Ehkä parempi olla kertomatta sairaudestani kenellekään.
Asperger lievänä ei ole este, mutta miten skitsofrenia? Onko sinulla monta psykoosia takana? En tiedä miten tämän muuten ilmaisisin, mutta harmittaa todella puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Asperger lievänä ei ole este, mutta miten skitsofrenia? Onko sinulla monta psykoosia takana? En tiedä miten tämän muuten ilmaisisin, mutta harmittaa todella puolestasi.
Ehkä 2 psykoosia. Vuoteen en ole ollut psykoosissa
Muita ammattiehdotuksia sitten jos musta ei tule lääkäriä?
Up