Hyvät ja huonot Xtra tuotteet, vinkkejä kiitos!
Ruoan hinta nousee mutta ihmisen on syötävä. Antakaa vinkkejä hyvistä ja huonoista Xtra-tuotteista.
Kommentit (141)
LIDL
- Siempren tampoonit, pikkuhousunsuojat, siteet
- Cienin misellivesi, kasvovoiteet, professional-sarjan shampoo+hoitoaine+hiusöljjy, suihkusaippua
- Kaikki jäätelöt ja sorbetit
- Kaikki suklaat
- Kaikki sipsit ja dipit
- Kaikki kastikkeet ja majoneesit
- Muffinssit ja leipä
- Kartanon nakit (parhaimpia ikinä) sekä valmisruoat
- Sulatejuusto
- Salaattijuusto, sekä palana että kuutiona
- Maksamakkara
- Maksalaatikko
- Kosteat WC-paperit, WC-paperit, talouspaperi
- Hedelmä- ja vihannesosasto on aina tuore
- Pakastepitsat
- Jogurtit, myös juotavat
- Tonnikala
- Mehut, myös tuorepuristettu
- Valmispatongit
- Parhaat macaronit
- Formilin pesuaineet
Jos vaan voi käyttää Lidliä, suosittelen.
XTRA
- nachot ja sipsit
- Sulatejuusto ja salaattijuusto
Jos lähellä on Normal, sieltä saa edullisesti shampoota, saippuaa, käsisaippuaa, hoitoainetta, kodin siivoustarvikkeita, pesuaineita kaikkiin kodin tarpeisiin, hammastahnaa, deodoranttia, siteitä, tampooneita, suklaata ymv. edullisesti. Esim. hajustamaton pyykinpesukapseli, muualla 6 euroa, Normalissa sama tuote 3,5€.
T: yhden hengen sinkkutalous pienillä tuloilla
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen mukaan köyhä ei saa ostaa juustoa eikä suklaata eikä edes nakkeja.
Onko sulla linkkiä?
Mulla on vielä ruokarahaa, mutta en käytä sitä epäterveellisiin mässyihin.
Ainakin xtran tonnikala on syömäkelvotonta.
Pirkan öljyssä tonnikalat ovat parhaita.
K-Menu vaniljatuutit 6 kpl pakkaus 1,29€.
Menee lapsille ihan siinä missä kalliimpikin tötterö
Suolakurkut hyviä. Muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on transrasvoja, jotka ovat ihmiselle vaarallisia.
En ymmärrä tätä ruuan laadusta valittamista. Samalla tavalla se halpakin ruoka vatsan täyttää ja pitää nälän loitolla. Minä ostan aina halvinta mahdollista enkä koskaan ole huomannut eroa kalliimpiin vaihtoehtoihin. Luulen ja väitän tietävänikin, ettei kukaan osaisi makutestissä laittaa ruokia kalleusjärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen mukaan köyhä ei saa ostaa juustoa eikä suklaata eikä edes nakkeja.
Onko sulla linkkiä?
Mulla on vielä ruokarahaa, mutta en käytä sitä epäterveellisiin mässyihin.
Eka kerta, kun joku on sanonut, että juusto on mässyä ja epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä ruuan laadusta valittamista. Samalla tavalla se halpakin ruoka vatsan täyttää ja pitää nälän loitolla. Minä ostan aina halvinta mahdollista enkä koskaan ole huomannut eroa kalliimpiin vaihtoehtoihin. Luulen ja väitän tietävänikin, ettei kukaan osaisi makutestissä laittaa ruokia kalleusjärjestykseen.
No sulla ei sitten ole makuaistia ollenkaan. Kyllähän niitä on jotka syö kuukausia vanhoja ruokia, 3 kk vanhaa hillasoppaa, 2 kk jääkaapissa ollutta pullaa yms eikä maista siinä muka mitään. Munkin miesystävä tämmöinen. Mutta x-tran tonnikalaa sekään ei syönyt kun osti punalapulla. Hyi helvetti että on pahaa, ja viimeksi oli vielä kummallisia puristettuja nappuloita kuin jotain kissanruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla ei sitten ole makuaistia ollenkaan. Kyllähän niitä on jotka syö kuukausia vanhoja ruokia, 3 kk vanhaa hillasoppaa, 2 kk jääkaapissa ollutta pullaa yms eikä maista siinä muka mitään. Munkin miesystävä tämmöinen. Mutta x-tran tonnikalaa sekään ei syönyt kun osti punalapulla. Hyi helvetti että on pahaa, ja viimeksi oli vielä kummallisia puristettuja nappuloita kuin jotain kissanruokaa.
Mä tunnen yhden joka irvistelee kaiken tavallisen ruuan, on psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
LIDL
- Cienin misellivesi, kasvovoiteet, professional-sarjan shampoo+hoitoaine+hiusöljjy, suihkusaippua
- Kaikki suklaat
- Kaikki sipsit ja dipit
- Muffinssit ja leipä
- Sulatejuusto
- Maksamakkara
- Maksalaatikko
- Pakastepitsat
- Tonnikala
- Valmispatongit
- Parhaat macaronit- Formilin pesuaineet
XTRA
- nachot ja sipsit
Jos lähellä on Normal, sieltä saa edullisesti shampoota, saippuaa, käsisaippuaa, hoitoainetta, kodin siivoustarvikkeita, pesuaineita kaikkiin kodin tarpeisiin, hammastahnaa, deodoranttia, siteitä, tampooneita, suklaata ymv. edullisesti. Esim. hajustamaton pyykinpesukapseli, muualla 6 euroa, Normalissa sama tuote 3,5€.
Mikä on pyykinpesukapseli? Kuulostaa joltain tosi kalliilta jutulta, johon tällä pienituloisella ei olisi varaa.
Käytän joitain xtran tuotteita.
- Earl grey tee. Annan ison suosituksen. Tee tuoksuu ja maistuu todella hyvälle. Se 100 pussin kokoelma.
- Nestemäinen pyykinpesuaine. Hajusteeton. Hyvä pesuteho.
- Xtra hammastahna. Sisältää fluoria ihan yhtä paljon kuin muut tuotteet. Lisänä ei sisällä sulfaatteja, joten on herkän ihon pelastus! Maksaa alle euron.
- xtran kropan kosteusvoide. Suosittelen!
- Xtra tomaattisäilykkeet. Ei ole mulla valittamista. Käytän tomaattisosetta ja kokonaisia tomaatteja.
- Xtran tamponit
- Xtran tomaattisalsa. Ihanan etikkaista
- Xtran punajuuriviipaleet.
- Xtran hapankaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden joka irvistelee kaiken tavallisen ruuan, on psykopaatti.
Joo psykopaattihan se on jolle ei kaikki huonolaatuinen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
LIDL
Eikö ihan nestemäinen pesuaine olisi edullisempaa kuin tuollainen pesuaine kapseli?
Muutenkin vielä edullisempia ovat pesuainejauheet, pesunesteessä maksaa vedestä.
Xtran tuotteissa monissa paljon enemmän lisäaineita kun alkaa tuoteselosteita katsomaan.
Tuoteselostetta katsottua tarkemmin moni on jäänyt hyllyyn. Rainbow tuotteet ovat parempia.
Xtra pakastuspussit, 4L 100 kpl/rll, ovat paljon parempia kuin ns. merkkituotteet.
Xtra terveyssiteet.
Xtra vanupuikot.
Xtra puhdistuspyyhkeet.
Xtra kamomilla-, ruusunmarja-, ja piparminttutee.
Xtra kierremakaroni.
Xtra meetwursti, se pitkä paketti. 👍
Vierailija kirjoitti:
Xtra- ja Lidlin Gelatelli vanilijajäätelötuutit maksavat 8 kpl 1,29€.
Vierailija kirjoitti:
LIDL
- Kaikki suklaat
- Kaikki sipsit ja dipit
- Muffinssit ja leipä
- Sulatejuusto
- Maksamakkara
- Maksalaatikko
- Pakastepitsat
- Tonnikala
- Valmispatongit
- Parhaat macaronit- Formilin pesuaineet
XTRA
- nachot ja sipsit
80% ostoksistasi on ihan turhaa. Voisit säästää vaikka kävisit missä tahansa kaupassa.
Jos kysytään hyviä kokemuksia, niin miksi pitää tulla kertomaan, kuinka en käy s-kaupassa ja kuinka kaikki on sontaa. Ihme raivoamista, eikä ketään kiinnosta, ostatko merkkituotteita vai et.