Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hallitus kaatuu rasismikohun vuoksi, niin...

Vierailija
07.09.2023 |

...silloin Suomi ei ole enää mielestäni aidosti demokraattinen valtio. Suomalaiset äänestäjät valitsivat nykyisen hallituksen valtaan. Jos vasemmistolaita haluaa tästä huolimatta kuitenkin itse päättävään asemaan, aloittamalla täysin ylimitoitetun ja keinotekoisen kohun rasismista, jota Suomessa on maailmanlaajuisesti katsottuna todella harvassa: niin mitä järkeä äänestämisessä silloin enää edes on, jos tulosta ei kuitenkaan haluta kunnioittaa.

Sen ymmärrän, jos hallitus kaatuu jostain muusta syystä; esimerkiksi siksi, jos hallitusohjelma osoittautuu toimimattomaksi ja epäluottamusta äänestetään siitä syystä. Mutta nyt hallitus halutaan vaihtaa jo ennen, kuin mistään on mitään tuloksia. Ei se ole demokratiaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaadu,neljä vuotta mennään,sen jälkeen Purra1,RKP:n tilalle kepu.Suomella ei ole varaa sosialismiin.

Vierailija
42/43 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/ kun tulee uudet vaalit. Äänestän taas uudelleen perussuomalaisia. Ne on eniten mun kanssa samaa mieltä oleva puolue.

Vasemmisto on ihan itse pilannut oman maineensa ja houkuttelevuutensa. Toimeentulotukirahoitus ei ole ainoa arvo mitä tavallinen kansalainen kaipaa ja arvostaa. Mä en ole sitäkään saanut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaadu,neljä vuotta mennään,sen jälkeen Purra1,RKP:n tilalle kepu.Suomella ei ole varaa sosialismiin.

Sellaiset eskapistiset harhat sinulla tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi