Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseni moittii minua mieskunnosta kun en ole riittävän raju ja nopeatempoinen panemaan. Miten tähän tulisi reagoida?

Vierailija
06.09.2023 |

Naistani en vaihtoonkaan saa eli jotenkin täytyis tää dilemma ratkaista. Tällaisena aikana en uskalla sinkuksi lähteä kun ei ole baarissa takeita saannista eli varmaan yksin jäisin. Olisko vinkkejä mitä tässä voi tehdä? Naiseni on muuten tyytyväinen varustelutasoon, mutta en vaan osaa tai jaksa mitään pitkää nopeatempoista jyystöä. Kai täytyy naiselle ostaa joku vempain.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset osaa olla vaativia. Miehellä pitäis olla paksu lomakko, hyvä asema eli statusta ja sit vielä olla vähän naisen alapuolella kaikessa ja panokoneena makkarissa ym.

Kuinka moni nainen on sulle tuon vaatimuslistan esittänyt?

Vierailija
22/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset osaa olla vaativia. Miehellä pitäis olla paksu lomakko, hyvä asema eli statusta ja sit vielä olla vähän naisen alapuolella kaikessa ja panokoneena makkarissa ym.

Kuinka moni nainen on sulle tuon vaatimuslistan esittänyt?

No se on aika monien naisten odotusarvo aika usein, joka ilmenee jos ei suoraan vaatimuslistana, niin on tulkittavissa rivien välistä tai ilmenee seurustelun alkuvaiheissa. Vasta frendillä tuli bänät yhden yh:n kanssa vähän vastaavista syistä ja siihen lisänä odotusarvo, että hänen olisi pitänyt selkeämmin asettua kodinhengettäreksi isärooliin kaiken muun lisäksi. Vaatimuslista ilmenee kyllä suhteissa aika pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. No sitten minä voin kertoa, että samat listat on miehilläkin, ja naisen pitää olla myös kaunis.

Minä olen aina elättänyt mieheni, meidän autot, hevoset ja kaiken muunkin kesämökistä pörssiosakkeisiin. Lapset tehty yhdessä kylläkin.

Älkää aina yleistäkö joka pirun asiassa!

Vierailija
24/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla saa olla vaatimuksia, kuten miehelläkin. Jotkut ihmiset vihjaavat nätisti, toiset sanovat suoraan. Jos asia on tärkeä, niin on hyvä sanoa se. Se, että mies jaksaa antaa kunnolla ja rivakasti on monille naisille todella tärkeää. Lössöttely sängyssä voi viedä fiilikset. Kysyisin ap:lta että harrastaako hän urheilua. Kunnon tikkaus vaatii kuntoa. 

Vierailija
25/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, hyvä, että kerroit! Vihdoin ymmärsin! Olin aina vain ajatellut, että miehen pitää tuntua hyvältä, että voisin tuntea oloni turvalliseksi hänen kanssaan, mutta että olinkin unohtanut kokonaan tarkistaa lompakon, tilien saldot ja laittaa hänet panokoneeksi vain minun tarpeitani varten! Nyt pitää korjata tätä ohjelmointia.

Vierailija
26/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, hyvä, että kerroit! Vihdoin ymmärsin! Olin aina vain ajatellut, että miehen pitää tuntua hyvältä, että voisin tuntea oloni turvalliseksi hänen kanssaan, mutta että olinkin unohtanut kokonaan tarkistaa lompakon, tilien saldot ja laittaa hänet panokoneeksi vain minun tarpeitani varten! Nyt pitää korjata tätä ohjelmointia.

Ymmärsin sarkasmisi. Hyvä että sinulle riittää vähemmänkin. :)

Vierailija
27/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. No sitten minä voin kertoa, että samat listat on miehilläkin, ja naisen pitää olla myös kaunis.

Minä olen aina elättänyt mieheni, meidän autot, hevoset ja kaiken muunkin kesämökistä pörssiosakkeisiin. Lapset tehty yhdessä kylläkin.

Ja mikähän vika on varakkaassa naisessa? Mikään ei kelpaa!

Vierailija
28/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän vika on varakkaassa naisessa? Mikään ei kelpaa!

Miesten huono  itsetunto, siinä se vika. 

Vierailija
29/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykypäivän oletus ole se, että nainen on joku varaton, kouluttamaton, joka haluaa elättäjän. Oli ehkä 40-50 ja vielä 60 luvullakin, mutta ei enää.

Vierailija
30/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykypäivän oletus ole se, että nainen on joku varaton, kouluttamaton, joka haluaa elättäjän. Oli ehkä 40-50 ja vielä 60 luvullakin, mutta ei enää.

Muualla ei ehkä mutta tämän palstan sedillä on.

Vierailija
31/32 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin jyystää puolestas, kattele sä penkillä miten hommat hoidetaan.

Juuri näin panomiehet on vaan rautaa.

Vierailija
32/32 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällaisena aikana en uskalla sinkuksi lähteä kun ei ole baarissa takeita saannista eli varmaan yksin jäisin."

Eipä taida tuolle pohjalle rakennettu suhde kestää.