Naiseni moittii minua mieskunnosta kun en ole riittävän raju ja nopeatempoinen panemaan. Miten tähän tulisi reagoida?
Naistani en vaihtoonkaan saa eli jotenkin täytyis tää dilemma ratkaista. Tällaisena aikana en uskalla sinkuksi lähteä kun ei ole baarissa takeita saannista eli varmaan yksin jäisin. Olisko vinkkejä mitä tässä voi tehdä? Naiseni on muuten tyytyväinen varustelutasoon, mutta en vaan osaa tai jaksa mitään pitkää nopeatempoista jyystöä. Kai täytyy naiselle ostaa joku vempain.
Kommentit (32)
Aloita harjoittelu jonkun osaavan opettajan johdolla.
Teidän suhteenne kuulostaa kamalalta. Yhtään ei välity rakkaus tai kunnioitus.
Kumpikin vain haluaa jyystää ja toinen on sitä varten hommattu. Niin kuin joku kodinkone, joka nyt reistaa.
Ette te tarvitse seksileluja. Te olette sellaiset.
Panna kuin mielenvikainen mangusti.
älä juksaa oletko puhunutkaan naisille? väitätkö että vaimokkeesi saa jotain siitä irti?
Minäkin tykkään sellaisesta seksistä, mutta en ikinä moittisi jos joku ei pysty.
Maksat selälläsi ja annat Lyylin ratsastaa.
Siis makaat selälläsi, hän orrelle jodlaamaan
Barbarasi ei ole tyytyväinen panotahtiisi?
Hommaa kanipariskunta ja ota oppia miten nussitaan!
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kanipariskunta ja ota oppia miten nussitaan!
Tässä on ideaa. Naisenikin ehkä oppii siinä samalla jotain.
Hyvin yksinkertaista. Yrität. Sitä et muuten ole meille palstalaisille kertonut. Ja uusintakierroksia illan aikana. Kierros alkaa 69:llä.
Ei seksin kuulu olla sellaista "singer ompelukoneen ,kaasu pohjassa tikkausta" ihan tosi. Tuossa on suurin virhe, ja tuo on kaukana hyvästä seksistä. Jos näin joku nainen mies luulee, niin on kyllä kovin kapea katseinen seksin harrastaja/tietäjä.
Osta sille sellainen 699€ maksava panokone , lyöt kaksi jättidildoa kiinni siihen, saa molempiin reikiin ja voin taata että sen saa kovasti tikkaamaan , luulen että paikat edes kestä sitä konetta täysillä.
Nainen vaatii, nainen haluaa ja nainen makaa. Nostakoon perseensä sängystä ylös ja ruvetkoon ratsaille. Katsotaan sitten miten se kunto kestää.
laita nainen ratsastamaan päällesi, niin hän saa itse säädellä vauhtia ja syvyyttä sekä kulmaa.
Kyllä naiset osaa olla vaativia. Miehellä pitäis olla paksu lomakko, hyvä asema eli statusta ja sit vielä olla vähän naisen alapuolella kaikessa ja panokoneena makkarissa ym.
Mä voin jyystää puolestas, kattele sä penkillä miten hommat hoidetaan.