Te naiset joilla on isot rinnat mutta normaalipaino
Miten jaksatte miesten tuijottelun??
Olen koko ikäni kärsinyt isoista mutta pystyistä rinnoista (vaikea peittää, olisi helpompi jos lepäisivät mahan päällä jolloin olisivat vähemmän esillä)
Taas olin juhlissa joissa oli 20-luvun Gatsby teema. Ja voi vee, taas en saanut olla rauhassa kun rinnat pisti esiin 20-luvun mekossa.
Pitäisikö tässä pukeutua burkhaan? Minun rintoja on mahdoton piilottaa paitapuseroissa tai koko hameissa.
Ehkä pukeudun isoon collegepsitaan?
Pukeutumisvinkkejä muilta isorintaisilta?
Kommentit (33)
Jaksan ihan hyvin. Ajattelen, että katsoa saa, kunhan ei koske
Pistäpä vähän kuvia tänne, niin voidaan paremmin keskustella tilanteestasi.
Nuorena tuijotus häiritsi todella paljon ja haaveilin pienennysleikkauksesta. Yliopistollakin eräs miesopettaja puhuessaan tuijotti vain rintojani. Toisaalta, yksin ei ole tarvinnut koskaan olla. Nyt olen jo keski-ikäinen, mutta mieheni tykkää kyllä muodoistani edelleen ja on koko ajan kähmimässä.
No mä näytän omasta mielestäni ihan sopusuhtaiselta koska on myös leveät hartiat että se kuppikoko häipyy siinä. Mutta poolopaitoja en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Ole vaan ylpeä kauniista naisellisista rinnoistasi äläkä kiinnitä liiaksi huomiota siihen, katsooko joku!
Leuka pystyssä ja rinta rottingilla helppo hymyillä.
Niin minäkin päätin. En jaksa enää peitellä rintojani.
Ap on mies. Ei kukaan nainen kirjoita noin.
Rinnat on kivoja. Tunkeilu ja tuijottelu taas ei.
Olen pienirintainen ja minua ei ole koskaan tuijoteltu. Joskus olen kyllä ollut vähän kade. Ei ole kyllä ollut niskakipujakaan ja juokseminen ym. on ollut helppoa. Ei tissihikeä tms ja kotona usein ilman liivejä. Eikä roiku näin nelikymppisenä imetysten jälkeen, jos nyt jotain lohdullista.
Pienennys on periksiantamista. Olen ylpeä isoista rinnoistani. Pukeudun mielelläni seksikkäästi.
Itseäni ei haittaa jos joku katsoo. Ei katse vahingoita. Ne katseethan on positiivisia, ei murhaavia (paitsi ehkä joiltakin naisilta). Sw on vain katse. Mwillä kaikilla on silmät ja me katsomme asioita jotka miellyttävät. Jokainen meistä.
Suomessa ei ole isotissisiä naisia. Tänne pitäisi tuoda lisää eekerityttöjä.
Burkkaa suosittelen.