Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovi ei mene kiinni koskaan unessa. Mistä tämä kertoo?

Vierailija
06.09.2023 |

Unessa oli auki ja kun vedin kiinni, ei mennyt millään lukkoon. Aina avautui takaisin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven kautt kuljetaan minuutesi taloon. Jos ovi on kapea ja kynnys korkea pyrit eristäytymään liikaa. Ovi on myös sukupuolisen vastaanottavaisuuden symboli. Ovi huoneiden välissä johtaa tajuttomasta tietoisuuteen. Oven telkeäminen on liiallista itsesuojelun tarvetta.oven kautta pakeneminen ennakoi tilanteen herraksi pääsyä. Jos suurin ponnistuksin saa avatuksi oven on tilanteesi merkittävästi parantumassa. Unikirjasta.

Vierailija
22/35 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsisin unen niin, että olet unessasi jättänyt oven auki. Toinen tulkinta on se, että sinua tullaan hakemaan tilille menneisyydessä kesken jääneistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mun unessa mulla oli toinen penis vasemman jalan reidessä ihon alla ja tuntui epämukavalta. Mitä se mahtaa tarkoittaa?

Vierailija
24/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ovi on vertauskuva sun haaroille. Eli alitajuisesti haluat lopettaa pillun jakamisen ympäriinsä, mutta himojesi vuoksi et pysty.

Vierailija
25/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi olla suljetut ovet, vaikka rappukäytävässä. Pelimies ei päästä sisään itse, vaikka käy toisella kylässä, onkin avovaimo eli salaisuuksia.

Vierailija
26/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo höperöitymisestäsi...

Vierailija
27/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mun unessa mulla oli toinen penis vasemman jalan reidessä ihon alla ja tuntui epämukavalta. Mitä se mahtaa tarkoittaa?

raajat symboloivat yleensä penistä. Jos raaja halvaantuu uni voi viitata tunteiden jähmettymiseen ja impotenssiin. Syvä tyytymättömyys kuvastuu jalan menettämisenä. Penis on myös toiminnallisuuden,elin-ja luomisvoiman vertauskuva. Se kuvaa elämänhalua.

Vierailija
28/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo piilohomoudesta. Jos ovi ei mene kiinni unessa, niin "takaovi" ei pysy kiinni oikeassa elämässä.

Vierailija
29/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat suojautua muilta ihmisiltä/tietyltä ihmiseltä.

Kerran olin rakastumassa, ja näin vastaavia unia. Sitten kerran unessa ovi haihtui kokonaan, vaikka yritin kiskoa sitä kiinni. Seuraavaksi sitten rakastuinkin tulisesti.

Vierailija
30/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ovi on vertauskuva sun haaroille. Eli alitajuisesti haluat lopettaa pillun jakamisen ympäriinsä, mutta himojesi vuoksi et pysty.

tää on aika rumasti ilmaistu mutta joissain tapauksissa pitää kyllä paikkansa. Jos vaikka unessa on miehiä oven takana haluamassa sisään.

Vierailija
31/35 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Vierailija
32/35 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se joku torjuva ihminen, ei pääse oikein sisälle siihen ihmisen ajatusmaailmaan tai hänelle vieraaksi.

Vierailija
33/35 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisevaa on se missä suhteessa olet oveen: suljetko sen ja olet itse sisäpuolella vai oletko poistunut tilasta ja yrität sulkea sen takanasi. Jos ensimmäistä olet selvästi huolestunut tai pelkäät jotakin mahdollisesti uutta tulossa olevaa asiaa. Jos jälkimmäistä olet siirtymässä elämässäsi eteenpäin mutta tilit menneisyyden kanssa eivät ole selvät.

Vierailija
34/35 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vaatia hallituksen eroa ,niin asiat selviää.yleislakko auttaa varmasti.

Joo, tilanne vaatii demarointia niin helvetisti. Sillä tämäkin tilanne korjautuu. Demarit jallitusvastuuseen ja muutama kymmenen miljardia lisää valtionvelkaa, niin alkaa unessakin räppänät menemään kiinni.

Vierailija
35/35 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

raajat symboloivat yleensä penistä. Jos raaja halvaantuu uni voi viitata tunteiden jähmettymiseen ja impotenssiin. Syvä tyytymättömyys kuvastuu jalan menettämisenä. Penis on myös toiminnallisuuden,elin-ja luomisvoiman vertauskuva. Se kuvaa elämänhalua.

Jaa,siitäkö se sitten johtuu että mulla on peenori kokoaika pystyssä?! HUH HUH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme