Huonoin seksikokemuksesi?
Itse kerron omani kirjautumattomana, sen on sen verran nolo. :D
Kommentit (15)
Niin kyllä, ne kaikki joissa (ennakko-) toiveet eivät sitten 'ehkä kuitenkaan jostain syystä ja tahtamattakaan' sillä h-hetkellä, toteutuneetkaan?
Se on (aina, ainakin ao:lle) suuri harmi.
Ja tietenkin ne (kutsumattomat vieraat, eli 'ikävät tuliaiset', joulta tuskin kukaan voi 100%:sti ja ikinä, touhutessa välttyä) itse ainakin, en usko.
Se on (aina myös, toisellekin) suuri harmi.
Kaksi työntöä ja se oli ohi. Mikä mukavinta, niin vielä ilman esileikkiä eli kuivana sisään. Surkein mies sängyssä ikinä. Ja niin oli kovat puheet kestävyydestä ja koko yön jatkuvasta panemisesta. Oli vielä kavereilleen selittänyt, kuinka olen hyvä pano. Ei siinä tapahtunut yhtään mitään ja sille ihmiselle olisi riittänyt varmasti joku vessapaperi rulla petikaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi työntöä ja se oli ohi. Mikä mukavinta, niin vielä ilman esileikkiä eli kuivana sisään. Surkein mies sängyssä ikinä. Ja niin oli kovat puheet kestävyydestä ja koko yön jatkuvasta panemisesta. Oli vielä kavereilleen selittänyt, kuinka olen hyvä pano. Ei siinä tapahtunut yhtään mitään ja sille ihmiselle olisi riittänyt varmasti joku vessapaperi rulla petikaveriksi.
Voivoi. Tule mun kaa, niin saat kaiken nautinnon. No
Niitä on monta, mutta yleensä ne huonot on sellaisia, että mies nylpyttänyt nopeaan tahtiin ja ei ole ollut suuseksiä tai se on ollut huonoa tai kestänyt liian vähän aikaa. Hyvällä suuseksillä kuitenkin voin laueta minuutissakin.
Eräs nainen meni vain makaamaan sänkyyn selällään, tuijottikin ärsyttävästä, mutta elettäkään ei tehnyt seksin aikana en pystynyt laukeamaan en vain kyennyt. Oli ihan täysi lahna. Hän ei edes varmaan tiennyt mitä esileikki tarkoittaa. Lisäksi kun oli siellä selällään, niin pysty puska näkyi ei siistitty ja alle 30v.
Nainen joko kuin lahna tai sitten aivan hyperaktiivinen eikä tajuu rauhottuu
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit taphtua? Ei kainen sentään ole tahdoton.
Jos joskus mies haluaa sisään liian nopeasti, sanon vaan että ei nyt vielä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole silti ihan kiva, että sinun sänkykykyjäsi kehuttiin, vaikka lähinnä makoilit hetken selälläsi?
jos miehellä oli vaikka 4 vuoden paineet niin laukesi heti
kokeilitko seurv päivänä uudelleen kestääks se imemistä
Kuulostaa yleiseltä, oma normaali tilanne, exän kuvailemana: 'huonoin seurustelusuhde seksin suhteen oli puolestaan monella muulla tapaa kiva nuorimies joka kuitenkin aina sängyssä kyseli lakkaamatta miltä minusta miläkin hetkellä tuntuu hän tarkoitti hyvää mutta lopulta ainainen kyseleminen oli yksi asia joka tappoi koko suhteen en minä voinut keskittyä mihinkään, kun koko ajan piti vastailla kysymyksiin seksi oli sanalla sanoen surkeaa minun kannaltani.' Lopetti exäni kuvailunsa. Mietin vaan: onko ehkä jotain samaa, normaalia seksiä, myös sinulla..)
Poitsu ähkäisi ja täräytti pierun kesken nykyttävän panon ja sanoi vaan 'oho'. Ilman hajua tilanne olisi sentään naurattanut. Sitäkään iloa siitä miehenalusta ei sitten ollut. Armeijan suorittaneet miehetkin on ihan tenavia. N 24
nainen yritti imeä lerssiä mutta homma olikin sellasta että suu auki laitteli munaa eri puolille suuta siis suu auki
ei mitään imua tai kielihommaa, onneksi en ollut kuin vklp siellä enkä ennyt enää koskaan sinne
toosa oli normikamaa
Vierailija kirjoitti:
Nainen joko kuin lahna tai sitten aivan hyperaktiivinen eikä tajuu rauhottuu
Eli mikään ei kelpaa
Kun eettisesti polyamorinen käytti henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Traumatisoiduin.
Pari pusua, jalat auki ja panemaan. Tää oli nelikymppinen pelimies Hesasta.