Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lähetys on rekisteröity" ja sen jälkeen ei tapahdu mitään. Onko lähetys kadonnut?

Vierailija
06.09.2023 |

Suomen sisäinen lähetys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, ettei muutamaan päivään tapahtunut mitään. Yhtäkkiä sitten näkyikin, että oli mennyt eteenpäin. Monta päivää on näyttänyt tuota?

Itse epäilin, että olen tullut huijatuksi fb-kirppiskaupoissa. Soitin asiasta postiinki ja sanoivat, että tuo näkymä on mahdollinen myös silloin, jos pakettiautomaatilla on käyty vaan avaamassa ja sulkemassa luukku (ilman että on laitettu mitään sisään). Mutta siitä pitäisi jäädä merkintä postille. Voit kysyä asiasta postin asiakaspalvelusta jos on monta päivää näyttänyt tuota.

Vierailija
2/6 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä rauhassa odotella useampikin päivä. Joskus myös syystä tai toisesta eivät ole ihan joka päivä käyneet tyhjentämässä/täyttämässä automaattia (vaikka pitäisi). Joten tällöinkin voi tulla pitkä viive, ennekuin seurantatiedot seuraavan kerran päivittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus noi systeemit hilaa perässä ja pahasti.

Itselläni lukee yhä eräässä paketissa lähetys rekisteröity, vaikka olen sen jo hakenut koska se tuli pari päivää sitten perille.

Vierailija
4/6 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jokin aika sitten, kun tuon rekisteröity merkinnän jälkeen lähetys seisoi jossain vuorokauden ennen kuin matka jatkui. Toimitusaika perusjakelussa on 2-3 pv. Kolme päivää kesti, kun yhden päivän lähetys oli jossain pinossa odottelemassa. 

Vierailija
5/6 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viikkoon tapahdu mitään niin sitten sitä ei edes ole lähetetty. On ostettu pakettikuljetus, että saa uskottavamman selityksen, mutta sitten tavara ja rahat pidetään itsellä ja pistetään järjestelmän syyksi.

Vierailija
6/6 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin jokin aika sitten, kun tuon rekisteröity merkinnän jälkeen lähetys seisoi jossain vuorokauden ennen kuin matka jatkui. Toimitusaika perusjakelussa on 2-3 pv. Kolme päivää kesti, kun yhden päivän lähetys oli jossain pinossa odottelemassa. 

Lähetys rekisteröityy eka kerran kun esim. jätetään automaattiin. Jos se on juuri sitä ennen tyhjennetty, seuraava tyhjennys on vuorokauden päästä. Eikä sitä uudestaan rekisteröidä heti kun se sieltä automaatista noudetaan, vaan sitten kun seuraavan kerran lajittelijat käsittelee.