Marin itki että jättäkää mut nyt rauhaan. Sitten menee eduskuntaan paljastavassa asussa että pääsee otsikoihin.
Kommentit (328)
Sanna halusi rikkoa sääntöjä. Ja saada huomiota niukalla teinipukeutumisella. Taas kerran.
Se oli sellainen "haistakaa te äänestäjät..." -toppi.
Arvostettavuuden miinuslukemilla.
Ei fiksu asu, uusi nuoruus menossa ;) onneksi pääsee maalimalle uusiin hommiin. Ensin veikkasin eri firmaa, lähinnä tyylin perusteella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva paita
Mutta ei eduskuntaan.Kuvitelkaa jos kaikki naiset pukeutus noin 🤣Kiva paita ja tyylikäs. Sopii hyvin Sannalle mutta ei tietenkään kaikille naisille.
Tosiaan joo, voihan bikinitkin olla hienot ja tyylikkäät mutta käykö ne työpaikalle.
Siinäpä se pointti onkin.
Ei kantajan kauneus sitä määritä mikä on soveltuvaa mihinkin.
Ihme jeesustelijoita täälä ketkä jaksaa jauhaa muiden kateellisuudesta, se ei nyt liity tähän.
Olkiukkojen rakentelua, jolla pyritään saamaan keskustelu sivuraiteille.
Ei vaan oikealle raiteelle. Kyse on tasan mauttomasta asuvalinnasta työtilaisuuteen, ei mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Senkö takia meni? Ihmeellisempää, että moinen asia edes nousee otsikoihin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/eaeb8da4-cd2b-43d3-b9bb-abca273cf…
Toihan on kuin joku teinitytön asu 😅
Kyllä Sannalle parempi paikka olisi OF eikä politiikka. Hänen osaamisensa, taitonsa ja tapansa sopivat paremmin OF sisällöntuottajaksi kuin poliitikoksi, koska ainoa katsojien mielestä kiinnostava panostus on vähäpukeisuus. :D
Vierailija kirjoitti:
Puki jännäpuseron kun tiesi ettei tarvii enää välittää asiallisesta pukeutumisesta. Ja on tietysti mainosta uudelle uralle kun pääsi tyhjästä otsikoihin. Jotenkin niin läpinäkyvää. Mut maailma opettaa, häntäkin.
Mä on sexy, ostakaa minulta konsultointia poliittisissa asioissa, voin opettaa käyttämään Instagramia. P.s. Ethän oo boomeri.
t. Sanna
AP Mistä tiedätät, että Marin haluisi asullaan otsikoihin ? Vai projisoitko kenties vain omia motiivejasi ?
Vierailija kirjoitti:
AP Mistä tiedätät, että Marin haluisi asullaan otsikoihin ? Vai projisoitko kenties vain omia motiivejasi ?
Jaa että ihan tyhmäksikin häntä tässä vielä väität.
Laskelmoitua, ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuljen joka pv tollasessa asussa ja en silti pääse otsikoihin.
Miksei mun motiivi nyt saa mua otsikoihin?
Miksi.
Olipas kysymys taas tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuljen joka pv tollasessa asussa ja en silti pääse otsikoihin.
Miksei mun motiivi nyt saa mua otsikoihin?
Miksi.
Olipas kysymys taas tuokin.
Se motiivi on jonkun pokaaminen.
Sillä on joku kiikarissa selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkö takia meni? Ihmeellisempää, että moinen asia edes nousee otsikoihin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/eaeb8da4-cd2b-43d3-b9bb-abca273cf…
Toihan on kuin joku teinitytön asu 😅
kun Sanna fanit on niin kehunut niin sannahan kuvittelee vähintään olevansa missi sannahan on muodoton lauta ja isolla suulla varustettu
Vierailija kirjoitti:
Ei fiksu asu, uusi nuoruus menossa ;) onneksi pääsee maalimalle uusiin hommiin. Ensin veikkasin eri firmaa, lähinnä tyylin perusteella..
Toivottavasti marin ei tule takaisin pilaan suomen asioita
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei valita Tynkkysen pukeutumisesta?
Tynkkynen ei pukeudu sen takia että pääsisi lehteen toisin kuin marin
Vierailija kirjoitti:
No niin.
Marin pyytää eroa kansanedustajan tehtävästä
Sanna Marin on nimitetty Tony Blair Instituten strategiseksi neuvonantajaksi. SDP tiedottaa asiasta.
Marinin info klo 14.30
HÄHÄHÄHÄÄÄÄ ÄMM ÄT, nyt teidän haaskalintujen pitää etsiä uusi kiusattava! Hyvä Sanna, go for it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuunnelkaa uutiset
SIITÄS SAITTE
Niin. Mitähän tosiaan Marinia äänestäneet nyt tuumaavat ? Hukkaan meni ääni.
Voin kuule taata että he tukevat Marinin päätöstä, ymmärtävät sen hyvin ja ovat ylpeitä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei valita Tynkkysen pukeutumisesta?
Onko tynkkynen mennyt istuntoon jossain törkeässä napapaidassa?
Normaali asuste päällään eli ei mitään ihmeellistä.
Nämä julkisuudenkipeät tekee kaikkensa saadakseen huomiota. Myös tuo itkeminen on huomionhakemista.
äälio